Trolltunge Skrevet 17. oktober #61 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan du si, men jeg tipper at det er de som er mest aktive her, som roper høyest. De som skal spissformulere, og kose seg i ekkokammeret. Vi som ser litt bredere på både menn og kvinner, gidder jo ikke skrive så mye. Anonymkode: 90a15...c46 Synd, for de menn som roper høyest her inne insisterer jo ofte på å fremstille menn som primitive idioter som kun evner å tenke med pikken. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #62 Del Skrevet 17. oktober Jeg er ikke mann, men vil jo tro at mange menn i den alderen tenner på yngre damer, rent biologisk sett. Men betyr ikke at man nødvendigvis ville hatt en så ung kjæreste. Og det er klart en del damer i 30-40 årene som er bedre trent og finere i kroppen enn en del 20 åringer, men i snitt finner man vel flere attraktive kropper i 20 årene. Vil tro det er enorm variasjon Anonymkode: 85b08...26e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #63 Del Skrevet 17. oktober Nesten 100% av heterofile menn tenner mest på kvinner alderen 17-23 ja. Er jo som å spørre kvinner om de foretrekker menn som er høyere enn dem, nesten alle kvinner gjør jo det, men det betyr ikke at kvinner bare dater menn som er høyere. Anonymkode: 612ff...66b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #64 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nesten 100% av heterofile menn tenner mest på kvinner alderen 17-23 ja. Er jo som å spørre kvinner om de foretrekker menn som er høyere enn dem, nesten alle kvinner gjør jo det, men det betyr ikke at kvinner bare dater menn som er høyere. Anonymkode: 612ff...66b Om det er sannt, er det ikke noe grun for kvinner, ikke engang i alderen 17-23 å være med menn. Det er også sykelig for 17 åringer ser ut som barn for meg. I år trodde jeg russen først var småsøskene som hadde fått prøve klærne til storesøsterene sine. Anonymkode: 88442...357 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #65 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hahahahah du er deluli ass. Anonymkode: 7d9f4...472 Haha 😆. Happy wife, happy life . Ærlighet i et sånt spørsmål lønner seg aldri. Anonymkode: 3a0bd...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #66 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fleksibelt underliv????? 😅😅😅😅😅 nå har jeg hørt det også. Please explain. Anonymkode: cccbd...ab2 Om man har kjent en vagina som former seg etter penis, så har han jo et poeng. Har en del med gener og fødsler som spiller inn. Store variasjoner, men må vel innrømme at de beste er vel de som ikke har født barn. Anonymkode: 3a0bd...468 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #67 Del Skrevet 17. oktober Village skrev (7 timer siden): Du må være veldig rar hvis du som eldre mann ikke setter pris på at en ung og vakker kvinne vil ha sex med deg. Hvis hun i tillegg viser at hun nyter sexen så snakker man om at det er en av mannens seksuelle høydepunkter i livet. Et minne for livet som han med glede tar frem om og om igjen. Ingen hvis mannen ikke er veldig rar. Å ha sex med en ung og vakker kvinne er for en eldre mann på høyden med hva det er for en kvinne å ha sex med en kjent og attraktiv mann. Det er sikkert kvinner som ikke synes det er interessant å ha sex med Patrick Dempsey, Cris Evans, Paul Rudd og/eller Michael Jordan, som det sikkert er menn som ikke synes det er interessant å ha sex med en ung og vakker kvinne. Er man kvinnen som synes det ikke er interessant så går mistanken i retning av at hun lyver og/eller er lesbisk. Mannen er homofil hvis han ikke lyver. Herregud. 🙈 Anonymkode: cccbd...ab2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #68 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei. Det gjør de ikke. En undersøkelse fra Cupido viser at menn fra Cupido synes at kvinner i tidlig tjueårene er de vakreste. Å synes noen er pene er ikke det samme som å ha lyst til å ha sex med. Anonymkode: aa320...399 Hvor naiv er du? Anonymkode: 054ee...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #69 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nei, de fleste menn med sunn og normal psyke tenner primært på damer rundt egen alder. Anonymkode: 0ce41...486 Shaming fra tante Berit 46. Traff tråden en nerve? Anonymkode: 301ad...1b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #70 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Haha 😆. Happy wife, happy life . Ærlighet i et sånt spørsmål lønner seg aldri. Anonymkode: 3a0bd...468 Det spørsmålet ble aldri stilt. Han fortalte uoppfordret om en gris på kontoret som drakk for mye på sommerfesten og oppførte seg enda mer upassende enn ellers. Da snakket vi om aldersforskjeller og det som hører med Vi har også snakket om temaet i forhold til meg selv. Jeg har aldri vært med en mann på min egen alder eller eldre, ikke før nåværende kjæreste. Jeg ser yngre ut enn jeg er, og de fleste jeg har vært med har vært 5-10 år yngre. Anonymkode: cccbd...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 17. oktober #71 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nesten 100% av heterofile menn tenner mest på kvinner alderen 17-23 ja. Anonymkode: 612ff...66b Tja, en del av oss tenner ikke på noen kvinner så sant vi ikke har følelser for dem. Uavhengig av alder. Selv er jeg 52 og må snart ut på markedet for første gang på nesten 30 år, tenker å sette aldersspennet på 40-60. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #72 Del Skrevet 17. oktober Village skrev (7 timer siden): Du må være veldig rar hvis du som eldre mann ikke setter pris på at en ung og vakker kvinne vil ha sex med deg. Hvis hun i tillegg viser at hun nyter sexen så snakker man om at det er en av mannens seksuelle høydepunkter i livet. Et minne for livet som han med glede tar frem om og om igjen. Ingen hvis mannen ikke er veldig rar. Å ha sex med en ung og vakker kvinne er for en eldre mann på høyden med hva det er for en kvinne å ha sex med en kjent og attraktiv mann. Det er sikkert kvinner som ikke synes det er interessant å ha sex med Patrick Dempsey, Cris Evans, Paul Rudd og/eller Michael Jordan, som det sikkert er menn som ikke synes det er interessant å ha sex med en ung og vakker kvinne. Er man kvinnen som synes det ikke er interessant så går mistanken i retning av at hun lyver og/eller er lesbisk. Mannen er homofil hvis han ikke lyver. Ung er ikke ensbetydende med vakker da. Finnes mane unge som er overvektige, null hips -waist ratio, dårlig symetri i ansiktet for å nevne noe Anonymkode: 92225...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix_ Skrevet 17. oktober #73 Del Skrevet 17. oktober DelvisPresley skrev (21 timer siden): Det er vel det mest naturlige i verden, rent biologisk. Nå er jeg "bare" 38, men hvis jeg ikke hadde ansett unge, vakre kvinner som tiltrekkende hadde jeg enten vært homofil eller aseksuell. Kan uansett ikke svare for absolutt alle menn. Merk dere at selv om man tenner på noe, er det ikke sikkert at det er aktuelt å praktisere det. Jeg tror hvis mann 43 sier han ikke tenner på kvinne 20 fordi datteren er på samme alder, handler det mer om et mentalt hinder enn at man ikke finner kvinne 20 attraktiv. Da er det også naturlig at menn ikke finner seg en partner når de har blitt gamle (40+) fordi de fleste unge jenter har det veldig fint med unge menn. Du tenker det er rart du er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. oktober #74 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Leste en tråd her om seksuelle fantasier. Er det slik at mange av dere menn på 45-55 kunne tenkt dere å pule ei ung med trangt underliv igjen? Eller er det kun noen få av dere? Lurer bare på hvor utbredt dette faktisk er… Anonymkode: 9d32c...e9b Nei. For all del, unge kvinner kan være flotte å se på, men kunne aldri hatt sex med noen som var mye yngre enn meg. Jeg er 43 og kan ikke se for meg at jeg kunne gått noe under 35 +/-... Som mann er for øvrig min erfaring at trangt underliv har null med alder å gjøre. Har aldri opplevd å skulle ha sex med noen som ikke er trang nok, det motsatte er oftere et problem. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #75 Del Skrevet 17. oktober Selvfølgelig. Unge kvinner er naturens gave til menneskeheten....... Anonymkode: 633c8...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #76 Del Skrevet 17. oktober Jdz skrev (2 minutter siden): Nei. For all del, unge kvinner kan være flotte å se på, men kunne aldri hatt sex med noen som var mye yngre enn meg. Jeg er 43 og kan ikke se for meg at jeg kunne gått noe under 35 +/-... Som mann er for øvrig min erfaring at trangt underliv har null med alder å gjøre. Har aldri opplevd å skulle ha sex med noen som ikke er trang nok, det motsatte er oftere et problem. Ble reddet fra å ligge med en, fordi den ikke gikk inn en gang 😅 Tror vi begge er glade for at det ikke gikk, vi var ikke så gode venner like etterpå. Anonymkode: 88442...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 17. oktober #77 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ung er ikke ensbetydende med vakker da. Finnes mane unge som er overvektige, null hips -waist ratio, dårlig symetri i ansiktet for å nevne noe Anonymkode: 92225...f51 Jeg er helt enig i at ung ikke er ensbetydende med vakker. Som gammel ikke er ensbetydende med stygg. På ordinære utesteder og i personlige relasjoner er det sjelden i Norge at unge og vakre kvinner forsøker å sjekke opp eldre menn. Det skjer forholdsvis ofte i den tredje verden, men det er mer prostitusjon så da teller det ikke. I den rike delen av verden må man til sexklubbmiljøet sør for Norge for å oppleve unge og vakre kvinner som forsøker å sjekke opp eldre menn kun ut fra sexlyst. Når det skjer så har jeg aldri opplevd at den eldre mannen ikke blir sjarmert i senk og må holdes igjen av sin eventuelle partner hvis ikke den unge kvinnen skal ha suksess med sjekkingen. Eldre menn som opplever slikt glemmer aldri opplevelsen nesten uansett hvor ofte det skjer. Og det skyldes selvfølgelig den enorme stimulansen til mannens selvtillit det gir at en ung og vakker kvinne vil ha sex med han som er flere 10-år eldre enn henne. Om sexen for mannen er noe å skryte av spiller ingen rolle hvis bare den unge og vakre kvinnen er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 17. oktober #78 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Nesten 100% av heterofile menn tenner mest på kvinner alderen 17-23 ja. Er jo som å spørre kvinner om de foretrekker menn som er høyere enn dem, nesten alle kvinner gjør jo det, men det betyr ikke at kvinner bare dater menn som er høyere. Anonymkode: 612ff...66b For noe tull, det forandrer seg med alderen, 17-23 fremstår som barn for meg i hvertfall, ikke noe som tenner ved det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17. oktober #79 Del Skrevet 17. oktober Phoenix_ skrev (31 minutter siden): Da er det også naturlig at menn ikke finner seg en partner når de har blitt gamle (40+) fordi de fleste unge jenter har det veldig fint med unge menn. Du tenker det er rart du er singel? Har aldri påstått det er rart. Nå har jeg uansett ikke sagt at jevnaldrende er noe jeg ikke tenner på eller tiltrekkes av, kun at det er naturlig at man tiltrekkes av yngre kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opptatt Skrevet 17. oktober #80 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jaaa, brorparten gjør jo det. Anonymkode: 8c405...529 Er dette noko du trur eller noko du veit? Eg tenner ikkje på unge damer. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå