Gå til innhold

Tenner alle eldre menn på unge kvinner??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Unge menn er selvfølgelig også vakrest. Sånn er det bare. At de yngre objektivt sett har finest hud, klarest øyne, sprekest kropp etc.

For øvrig er skjønnhet i sterk grad subjektiv. Sett en tilfeldig tjueåring og en tilfeldig flrtiåring ved siden av hverandre og det er selvfølgelig mulighet for at den 40 er penere, har mer symmetriske trekk, etc.

Anonymkode: aa320...399

Overhodet ikke. Verken menn eller kvinner er penest i 20-årene, og aller minst mennene, er min mening. Jeg er biseksuell, og de menn og kvinner jeg tenner på er i 30-årene og eldre.

Mennene er for min del gjerne altfor hengslete og tynne i den alderen. I tillegg er mange av dem usikre og lite trygge på seg selv. De fremstår ekstremt umodne, tar dumme valg, eksperimenterer med ulike stiler og har ikke funnet seg selv ennå. Det er for meg skikkelig uattraktivt.

Mannen min er mye mer attraktiv nå sent i 30-årene hvor han har "vokst seg inn i" kroppen sin, sammenlignet med da han var i 20 årene. Nå har han fått litt muskler (men ikke for mye) og mer fett på kroppen (som han har godt av, siden han var undervektig), men det gjør at han både ser og virker både mer voksen, frisk og attraktiv. 

Misforstå meg rett, har alltid syntes mannen var kjekk og flott, men nå har han funnet sin stil, han veit hvordan han vil ha skjegget sitt, han er tryggere i seg selv, vet hvordan han vil være rent fysisk også. 

Generelt finner jeg menn mer attraktive når de er eldre, gjerne 40+. De er gjerne mest sexy mellom 40 og 50, slik jeg ser det.

Mannen synes en dame under 25-26 er for ungt, han liker dem nok best fra 26-27 og oppover. Vi er ganske åpne, men for han er det nok litt mental sperre å synes en kvinne på 22 er attraktiv. Det sagt, jeg kan finne kvinner fra 20 til 25 attraktive jeg altså, kanskje i større grad enn min mann. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del har jeg alltid tenkt at kvinner er mest tiltrekkende mellom 16 og 26. 10 gylne år. Og jeg er 63.

Er vel bare å se på hvilke kvinner som er mest populære på sosiale medier.

Jeg tror de aller fleste menn (uansett alder) vil si at denne kvinnen (for eksempel) er i sitt ess aldersmessig:

Pen 18 år gammel dame på youtube.

Anonymkode: 07795...ef3

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (55 minutter siden):

Overhodet ikke. Verken menn eller kvinner er penest i 20-årene, og aller minst mennene, er min mening. Jeg er biseksuell, og de menn og kvinner jeg tenner på er i 30-årene og eldre.

Mennene er for min del gjerne altfor hengslete og tynne i den alderen. I tillegg er mange av dem usikre og lite trygge på seg selv. De fremstår ekstremt umodne, tar dumme valg, eksperimenterer med ulike stiler og har ikke funnet seg selv ennå. Det er for meg skikkelig uattraktivt.

Mannen min er mye mer attraktiv nå sent i 30-årene hvor han har "vokst seg inn i" kroppen sin, sammenlignet med da han var i 20 årene. Nå har han fått litt muskler (men ikke for mye) og mer fett på kroppen (som han har godt av, siden han var undervektig), men det gjør at han både ser og virker både mer voksen, frisk og attraktiv. 

Misforstå meg rett, har alltid syntes mannen var kjekk og flott, men nå har han funnet sin stil, han veit hvordan han vil ha skjegget sitt, han er tryggere i seg selv, vet hvordan han vil være rent fysisk også. 

Generelt finner jeg menn mer attraktive når de er eldre, gjerne 40+. De er gjerne mest sexy mellom 40 og 50, slik jeg ser det.

Mannen synes en dame under 25-26 er for ungt, han liker dem nok best fra 26-27 og oppover. Vi er ganske åpne, men for han er det nok litt mental sperre å synes en kvinne på 22 er attraktiv. Det sagt, jeg kan finne kvinner fra 20 til 25 attraktive jeg altså, kanskje i større grad enn min mann. ;)

👍 og selvsikkerhet, erfaring og kunnskap i et vidt begrep er også sexy og tilhører gjerne folk på 40 - 50+ Som deltagende mann i denne aldersgruppen er også kvinner under 35 helt uinteressant for meg. Sjarmen på kvinner er lik modenhet.

Anonymkode: 8ecf7...ab2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (2 timer siden):

Du må være veldig rar hvis du som eldre mann ikke setter pris på at en ung og vakker kvinne vil ha sex med deg. Hvis hun i tillegg viser at hun nyter sexen så snakker man om at det er en av mannens seksuelle høydepunkter i livet. Et minne for livet som han med glede tar frem om og om igjen. Ingen hvis mannen ikke er veldig rar.

Å ha sex med en ung og vakker kvinne er for en eldre mann på høyden med hva det er for en kvinne å ha sex med en kjent og attraktiv mann.

Det er sikkert kvinner som ikke synes det er interessant å ha sex med Patrick Dempsey, Cris Evans, Paul Rudd og/eller Michael Jordan, som det sikkert er menn som ikke synes det er interessant å ha sex med en ung og vakker kvinne. Er man kvinnen som synes det ikke er interessant så går mistanken i retning av at hun lyver og/eller er lesbisk. Mannen er homofil hvis han ikke lyver.

Da får jeg trøste halvgamle meg selv med at disse mennene sikkert finnes, for jeg som kvinne synes tanken på at toppen av glede for meg skulle være å få ha sex med en rik og berømt topp ti mann er helt fjern. Det er jo flørtingen, «spillet», spenningen, leken og kjemien i senga som gir seksuelle høydepunkter, og det føles best og mest naturlig ut med partner på eget nivå- både i attraktivitet, alder, osv.

Anonymkode: f4c59...8b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Da får jeg trøste halvgamle meg selv med at disse mennene sikkert finnes, for jeg som kvinne synes tanken på at toppen av glede for meg skulle være å få ha sex med en rik og berømt topp ti mann er helt fjern. Det er jo flørtingen, «spillet», spenningen, leken og kjemien i senga som gir seksuelle høydepunkter, og det føles best og mest naturlig ut med partner på eget nivå- både i attraktivitet, alder, osv.

Anonymkode: f4c59...8b6

Kunne ikke sagt det bedre selv👍

Anonymkode: 8ecf7...ab2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (2 timer siden):

Penest som i de med renest trekk og er i best form gitt kroppens naturlige utvikling. Det er ikke det samme som at det er de man er tiltrukket av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Village skrev (2 timer siden):

Du må være veldig rar hvis du som eldre mann ikke setter pris på at en ung og vakker kvinne vil ha sex med deg. Hvis hun i tillegg viser at hun nyter sexen så snakker man om at det er en av mannens seksuelle høydepunkter i livet. Et minne for livet som han med glede tar frem om og om igjen. Ingen hvis mannen ikke er veldig rar.

Å ha sex med en ung og vakker kvinne er for en eldre mann på høyden med hva det er for en kvinne å ha sex med en kjent og attraktiv mann.

Det er sikkert kvinner som ikke synes det er interessant å ha sex med Patrick Dempsey, Cris Evans, Paul Rudd og/eller Michael Jordan, som det sikkert er menn som ikke synes det er interessant å ha sex med en ung og vakker kvinne. Er man kvinnen som synes det ikke er interessant så går mistanken i retning av at hun lyver og/eller er lesbisk. Mannen er homofil hvis han ikke lyver.

Lol

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For min del har jeg alltid tenkt at kvinner er mest tiltrekkende mellom 16 og 26. 10 gylne år. Og jeg er 63.

Jeg tror de aller fleste menn (uansett alder) vil si at denne kvinnen (for eksempel) er i sitt ess aldersmessig:

Pen 18 år gammel dame på YouTube?

Really. Som vanlig klarer ikke menn på kg å snakke for seg selv. Lær dere det først som sist. Det heter JEG.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Penest som i de med renest trekk og er i best form gitt kroppens naturlige utvikling. Det er ikke det samme som at det er de man er tiltrukket av.

For meg er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt klart, men det er jo bare 0.01% av menn som kan få hun der.
Man går selvsagt etter partner på eget nivå og omtrent lik alder. 

Anonymkode: e6fe7...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt, selvsagt kan jeg mene en yngre kvinne kan være usedvanlig sexy og vakker osv.

Men for meg så er det modenheten en voksen kvinne utstråler som tenner meg.

Hadde aldri villet vurdert en kvinne som er under 40 år nå som jeg selv er 50 år, å selv da så tror jeg nok 45 og oppover må til før jeg tenker i de baner.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 
Jeg er mann på 40 år som har vært gift med ei som er fem år yngre enn meg. Siste halve året har jeg fått ei elskerinne på 50 år, som holder seg bedre enn meg, og hun ser yngre ut enn min kone. Så alder er bare ett tall. 

Anonymkode: 33ef6...938

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Det gjør de ikke. En undersøkelse fra Cupido viser at menn fra Cupido synes at kvinner i tidlig tjueårene er de vakreste. Å synes noen er pene er ikke det samme som å ha lyst til å ha sex med.

Slutt å bland Cupido inn i dette. Det henvises til en gammel undersøkelse fra amerikanske OkCupid, og er vel langt fra forskning. 

Jeg er 55, og kunne alltids ha likt å ha med en 20-23 årig kvinne i senga, og det tipper jeg min jevnaldrende bifile kjæreste også kunne tenkt seg. Å innlede et annet slags forhold til henne, er helt uaktuelt. Det er forresten utrolig stor forskjell i modenhetsgrad i den alderen. 

Anonymkode: 90a15...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, 
Jeg er mann på 40 år som har vært gift med ei som er fem år yngre enn meg. Siste halve året har jeg fått ei elskerinne på 50 år, som holder seg bedre enn meg, og hun ser yngre ut enn min kone. Så alder er bare ett tall. 

Anonymkode: 33ef6...938

Vet kona di dette? 

Anonymkode: 88442...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet kona di dette? 

Å jeg legger til, hadde nettop en samtale om dette. Du tror gjerne noen er super vakre og unge, men vi andre trenger ikke være enig i den oppfatningen. Det kan være høyst subjektivt, har sett det før og syns ikke dama var noe finere eller yngre enn kona, som var fysisk yngre.

Sex briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er de, men de er ikke for dere eldre.

Aldri over mitt kalde lik, om jeg hadde ligget med noen over max 35 og det er allerede creepy i den alderen. Ikke 26 da, men 16, GRØSS. Dere eksisterte så vidt for meg da jeg var 16.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er de, men de er ikke for dere eldre.

Aldri over mitt kalde lik, om jeg hadde ligget med noen over max 35 og det er allerede creepy i den alderen. Ikke 26 da, men 16, GRØSS. Dere eksisterte så vidt for meg da jeg var 16.

Vil fortsatt ikke ligge med noen på 60. Beklager så mye, men dere bringer det opp helt frivillig å da må dere tåle avslaget.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er det med dere menn og troen på at dere er kliss like i tanker, tenning og holdninger. Direkte snålt er det fenomenet. 

Ikke lenge siden jeg leste en artikkel om to prostituerte i 50- årene. Markedet var større enn de kunne fylle, for svært mange menn som var mest interessert i å ha sex med like godt voksne kvinner som de selv var, og det er få voksne prostituerte kvinner. Så ikke alle menn nei. Dere er helt faktisk ulike, og mange menn er fedre og ser sine døtre i svært unge kvinner. 

Dere menn er pokker så ulike helt generelt. Jeg fatter ikke at mange av dere menn insisterer på noe annet. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (26 minutter siden):

Dere menn er pokker så ulike helt generelt. Jeg fatter ikke at mange av dere menn insisterer på noe annet. 

Det kan du si, men jeg tipper at det er de som er mest aktive her, som roper høyest. De som skal spissformulere, og kose seg i ekkokammeret.  Vi som ser litt bredere på både menn og kvinner, gidder jo ikke skrive så mye. 

Anonymkode: 90a15...c46

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...