AnonymBruker Skrevet 16. oktober #21 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Oi... Lykke til videre du. Anonymkode: e6fe7...752 Takk, vet ikek om jeg vil klare meg nå når jeg er for gammel for cupido mennene 😢 Anonymkode: 88442...357 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #22 Del Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, vet ikek om jeg vil klare meg nå når jeg er for gammel for cupido mennene 😢 Anonymkode: 88442...357 Ikke* Anonymkode: 88442...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #23 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Leste en tråd her om seksuelle fantasier. Er det slik at mange av dere menn på 45-55 kunne tenkt dere å pule ei ung med trangt underliv igjen? Eller er det kun noen få av dere? Lurer bare på hvor utbredt dette faktisk er… Anonymkode: 9d32c...e9b Unge kvinner har et mer fleksibelt underliv enn eldre kvinner uten at det spiller noen avgjørende rolle for mine preferanser. Jo, yngre kvinnen er jo mere attraktiv er hun seksuelt. Anonymkode: ae0c8...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #24 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unge kvinner har et mer fleksibelt underliv enn eldre kvinner uten at det spiller noen avgjørende rolle for mine preferanser. Jo, yngre kvinnen er jo mere attraktiv er hun seksuelt. Anonymkode: ae0c8...8f0 Fleksibelt underliv????? 😅😅😅😅😅 nå har jeg hørt det også. Please explain. Anonymkode: cccbd...ab2 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #25 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Leste en tråd her om seksuelle fantasier. Er det slik at mange av dere menn på 45-55 kunne tenkt dere å pule ei ung med trangt underliv igjen? Eller er det kun noen få av dere? Lurer bare på hvor utbredt dette faktisk er… Anonymkode: 9d32c...e9b Jeg er mann i øvre delen av nevnt aldersgruppe. Godt gift. Jeg synes unge kvinner er behagelig å legge øya på. Liker å se på unge kvinnelige former. Det er visuelt fint å se hvor vakkert skaperverket er, men det er ikke slik at jeg får seksuell tenning av å se det. Hvis dere unge kvinner føler det ubehagelig at jeg ser på dere, så må dere ha meg unnskyldt. Ser ikke på dere med seksuelle tanker, men som et vakkert kunstverk det kan være vanskelig å ikke bli fascinert av. Anonymkode: f03d3...3ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #26 Del Skrevet 17. oktober Har aldri, aldri vert i mine tanker overhodet. Noe så ekkelt. Har flere jente barne-barn som ofte sitter i fanget mitt. Kunne aldri hatt slike fantasier, nei. Rett og slett kvalmt. Ser aldri på kvinner under 40 som noe "objekt". Anonymkode: 8ecf7...ab2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #27 Del Skrevet 17. oktober Tenner på? Nei. Ser at de er pene? Ja Anonymkode: c30d4...f89 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 17. oktober #28 Del Skrevet 17. oktober Man må se hva det spørres om. Det spørres hvem som er mest fysisk og seksuelt attraktive. Ikke hvem man kunne tenke seg å være kjæreste med. Unge damer på rundt 20 er vakrest og finest på generell basis når man måler grupper av kvinner opp mot hverandre. Det er ikke dermed sagt menn på 50 vil ha et forhold til de. Men dersom man synes kvinner som er på sitt peneste ikke er attraktive, er man homo eller aseksuell (for å gjenta en annen bruker). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #29 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hahahahah du er deluli ass. Anonymkode: 7d9f4...472 Hvor gammel er du da? 14? Anonymkode: 6555f...4c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 17. oktober #30 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Fleksibelt underliv????? 😅😅😅😅😅 nå har jeg hørt det også. Please explain. Anonymkode: cccbd...ab2 Elastisk underliv er det vel vedkommende mener. En ung kvinne "fits all" i motsetning til en eldre kvinne som kun passer noen størrelser og dermed kan være enten for stor eller for liten. Eldre menns dragning mot yngre kvinner kan man f.eks. lese om i "Memoria de mis putas triste" ("Alle mine triste horer") skrevet av nobelprisvinner i litteratur Gabriel Garcia Márquez. Den da 77 år gamle forfatteren, med bakgrunn som journalist, sin bok omhandler den 90 årige journalistens kjærlighetsreaksjon/-relasjon til den unge prostituerte som han er sammen med, men ikke har sex med pga hans følelser for henne. For ærlige normale menn er unge kvinner selvfølgelig attraktive seksuelt. Helt uavhengig av hvor gammel mannen er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #31 Del Skrevet 17. oktober Ja, absolutt. Alderen for når kvinner er vakrest har aldri endret seg for min del. Jeg gjør ingenting ut av denne attraksjonen. Anonymkode: e18d6...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #32 Del Skrevet 17. oktober 18-23 er fullstendig uaktuelt. De er ekstremt umodne, og det er turn-off. De kan være pene for det, men jeg blir ikke seksuelt tiltrukket av dem. Jeg er 36. Anonymkode: 7d4e9...f85 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 17. oktober #33 Del Skrevet 17. oktober (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Leste en tråd her om seksuelle fantasier. Er det slik at mange av dere menn på 45-55 kunne tenkt dere å pule ei ung med trangt underliv igjen? Eller er det kun noen få av dere? Lurer bare på hvor utbredt dette faktisk er… Anonymkode: 9d32c...e9b Er et kun snakk om sex og ikke forhold så må ikke alder bety å mye mener jeg. men begge må ville det 100%. Men sex er best når begge kjenner hverandre lit og vet hva den andre ønsker og liker. jeg har hat sex med en del ikke veldig mange og alder har ikke betydd noe for men men jeg har ikke hatt sex med noen kvinne men veldig stor alder forskjell. Endret 17. oktober av feliek54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #34 Del Skrevet 17. oktober Brunello skrev (2 timer siden): Man må se hva det spørres om. Det spørres hvem som er mest fysisk og seksuelt attraktive. Ikke hvem man kunne tenke seg å være kjæreste med. Unge damer på rundt 20 er vakrest og finest på generell basis når man måler grupper av kvinner opp mot hverandre. Det er ikke dermed sagt menn på 50 vil ha et forhold til de. Men dersom man synes kvinner som er på sitt peneste ikke er attraktive, er man homo eller aseksuell (for å gjenta en annen bruker). Ikke enig. Jeg ser at unge kvinner/jenter (en del av de) higer og streber alt de kan for å se vakrest og noen til og med mest mulig sexy ut. Med silikon, fillers og hva det heter alt sammen. Og bruker enorme summer på det. På meg har dette stikk motsatt effekt. Rett og slett ego, og hva er spennende med noe som ser "perfekt" ut? En moden dame i 40 eller 50 årene er mye mer spennende. Litt former her og der, en rynke eller to er bare sjarmerende. Selvsikre og erfarne. De slår disse ung-møene 10 av 10 ganger! Anonymkode: 8ecf7...ab2 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #35 Del Skrevet 17. oktober DelvisPresley skrev (13 timer siden): Det er vel det mest naturlige i verden, rent biologisk. Nå er jeg "bare" 38, men hvis jeg ikke hadde ansett unge, vakre kvinner som tiltrekkende hadde jeg enten vært homofil eller aseksuell. Kan uansett ikke svare for absolutt alle menn. Merk dere at selv om man tenner på noe, er det ikke sikkert at det er aktuelt å praktisere det. Jeg tror hvis mann 43 sier han ikke tenner på kvinne 20 fordi datteren er på samme alder, handler det mer om et mentalt hinder enn at man ikke finner kvinne 20 attraktiv. Ok, så du tror egentlig ikke på menn som er uenig med deg? Tror det bare er menn som tror andre menn er klisslike på visse områder. Damer tror ikke det om damer. Synes det er rart å mistenke menn som er uenige for løgn eller at det er noe som står i veien for det er EGENTLIG sånn. Anonymkode: aa320...399 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #36 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Feil. Selv om du ønsker at det skal være sånn så viser forskning at de faktisk tenner mest på kvinner i 20årene. Anonymkode: e6fe7...752 Nei. Det gjør de ikke. En undersøkelse fra Cupido viser at menn fra Cupido synes at kvinner i tidlig tjueårene er de vakreste. Å synes noen er pene er ikke det samme som å ha lyst til å ha sex med. Anonymkode: aa320...399 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #37 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hahahahah du er deluli ass. Anonymkode: 7d9f4...472 Ågud, er det deg. Anonymkode: aa320...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #38 Del Skrevet 17. oktober Brunello skrev (3 timer siden): Man må se hva det spørres om. Det spørres hvem som er mest fysisk og seksuelt attraktive. Ikke hvem man kunne tenke seg å være kjæreste med. Unge damer på rundt 20 er vakrest og finest på generell basis når man måler grupper av kvinner opp mot hverandre. Det er ikke dermed sagt menn på 50 vil ha et forhold til de. Men dersom man synes kvinner som er på sitt peneste ikke er attraktive, er man homo eller aseksuell (for å gjenta en annen bruker). Unge menn er selvfølgelig også vakrest. Sånn er det bare. At de yngre objektivt sett har finest hud, klarest øyne, sprekest kropp etc. For øvrig er skjønnhet i sterk grad subjektiv. Sett en tilfeldig tjueåring og en tilfeldig flrtiåring ved siden av hverandre og det er selvfølgelig mulighet for at den 40 er penere, har mer symmetriske trekk, etc. Anonymkode: aa320...399 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17. oktober #39 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ok, så du tror egentlig ikke på menn som er uenig med deg? Tror det bare er menn som tror andre menn er klisslike på visse områder. Damer tror ikke det om damer. Synes det er rart å mistenke menn som er uenige for løgn eller at det er noe som står i veien for det er EGENTLIG sånn. Anonymkode: aa320...399 Som sagt; kan ikke svare for alle menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 17. oktober #40 Del Skrevet 17. oktober DelvisPresley skrev (11 minutter siden): Som sagt; kan ikke svare for alle menn. Du må være veldig rar hvis du som eldre mann ikke setter pris på at en ung og vakker kvinne vil ha sex med deg. Hvis hun i tillegg viser at hun nyter sexen så snakker man om at det er en av mannens seksuelle høydepunkter i livet. Et minne for livet som han med glede tar frem om og om igjen. Ingen hvis mannen ikke er veldig rar. Å ha sex med en ung og vakker kvinne er for en eldre mann på høyden med hva det er for en kvinne å ha sex med en kjent og attraktiv mann. Det er sikkert kvinner som ikke synes det er interessant å ha sex med Patrick Dempsey, Cris Evans, Paul Rudd og/eller Michael Jordan, som det sikkert er menn som ikke synes det er interessant å ha sex med en ung og vakker kvinne. Er man kvinnen som synes det ikke er interessant så går mistanken i retning av at hun lyver og/eller er lesbisk. Mannen er homofil hvis han ikke lyver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå