AnonymBruker Skrevet 16. oktober #1 Del Skrevet 16. oktober Har to venninner. Den ene er en svak sekser, den andre nesten en tier. På en kynisk fysisk skala. Beklager at jeg bruker en slik skala, men det er kun for å gjøre problemstillingen tydelig. Greia er at det er sekseren som har x faktoren, det er så rart. Nå er det ikke aktuelt med sex med noen av de, men måtte jeg velge så hadde jeg valgt den alminnelige sekseren hver dag. Klarer ikke forklare dette, har alltid stusset på dette med en slik ubeskrivelig x faktor noen damer innehar. Nesten uansett hvor de er på en kynisk utseende skala. Begge to er hyggelige damer. Noen som kan forklare hvorfor det er slik? Hun tieren er en dame som alle snur seg etter, både menn og kvinner, men mangler totalt x faktoren. Men en visuell fest, det er hun. Anonymkode: e8e94...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #2 Del Skrevet 16. oktober Kalles utstråling. Anonymkode: ee065...5d6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16. oktober #3 Del Skrevet 16. oktober Dette er ikke noe nytt. Hvor gammel er du? 25 sikkert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 16. oktober #4 Del Skrevet 16. oktober (endret) Karisma, sjarm? Forresten, den skalaen er jo din subjektive mening. "Tieren" er nok helt sikkert en objektivt vakker kvinne for både menn og kvinner, men den "svake sekseren" kan være en annens "åtter" eller "firer". Hvorfor er det så viktig å skalere dem? Spiller det noen rolle så lenge du trives i deres selskap? Endret 16. oktober av Cornix 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #5 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har to venninner. Den ene er en svak sekser, den andre nesten en tier. På en kynisk fysisk skala. Beklager at jeg bruker en slik skala, men det er kun for å gjøre problemstillingen tydelig. Greia er at det er sekseren som har x faktoren, det er så rart. Nå er det ikke aktuelt med sex med noen av de, men måtte jeg velge så hadde jeg valgt den alminnelige sekseren hver dag. Klarer ikke forklare dette, har alltid stusset på dette med en slik ubeskrivelig x faktor noen damer innehar. Nesten uansett hvor de er på en kynisk utseende skala. Begge to er hyggelige damer. Noen som kan forklare hvorfor det er slik? Hun tieren er en dame som alle snur seg etter, både menn og kvinner, men mangler totalt x faktoren. Men en visuell fest, det er hun. Anonymkode: e8e94...a64 Kjemi Anonymkode: 8972f...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #6 Del Skrevet 17. oktober Hva f... Dette er noe jeg skjønte allerede da jeg var 15.. Herregud så mye teit man leser på KG Anonymkode: bd7d5...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #7 Del Skrevet 18. oktober Sexy og pen/vakker er ikke nødvendigvis det samme. Gjelder begge kjønn. Anonymkode: 0ba7a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå