AnonymBruker Skrevet 16. oktober #21 Del Skrevet 16. oktober Ting som jeg kan bruke, som mobil, airpods (hvis jeg trenger det da..), vin, ting jeg samler på som service, stearinlys, dyre glass, klær og bøker som jeg kan bytte hvis det ikke passer/har fra før, puslespill, panner i en bestemt serie. Anonymkode: a470e...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #22 Del Skrevet 16. oktober Gaver som er gitt med omtanke, samme om den er funnet innerst i skapet, laget eller kjøpt ny i butikk. Strikka ullsokker fra Farmor, strikka lue/votter fra f.eks ei venninne deler til serviser jeg samler på, gjerne de delene jeg da mangler Min favoritt te eller favoritt sjokolade. Anonymkode: ac85c...e0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #23 Del Skrevet 16. oktober Noe barna har laget eller ordnet selv, også sitter de der spente for å se meg når jeg åpner pakken. Å se at de lærer seg gleden av å gi. ❤️ Ellers er det beste egentlig kaffe og sjokolade, eventuelt noe jeg har ønsket meg spesielt eller sagt at vi trenger. Anonymkode: cab1c...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 16. oktober #24 Del Skrevet 16. oktober Det jeg ønsker meg til jul - som står på ønskelisten min Utover det er superundertøy/ullundertøy en hit. Men ikke ulltruser, det klør. 🥴 Ingen liker at menn klør seg på balla. Samt kaffebønner er alltids bra. Og sokker, T-skjorter, håndduker og pyntegjenstander i "mine" farger. Penger går aldri av moten. Og gavekort er helt greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #25 Del Skrevet 16. oktober Bombasi skrev (4 minutter siden): Det jeg ønsker meg til jul - som står på ønskelisten min Utover det er superundertøy/ullundertøy en hit. Men ikke ulltruser, det klør. 🥴 Ingen liker at menn klør seg på balla. Samt kaffebønner er alltids bra. Og sokker, T-skjorter, håndduker og pyntegjenstander i "mine" farger. Penger går aldri av moten. Og gavekort er helt greit. Hvilke farger er dine? Anonymkode: 9cf5c...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #26 Del Skrevet 16. oktober En opplevelse i sammen med giver. Det kan fint være på et konditori/cafe, kino, konsert, et fint sted/område med mat og drikke i sekken. Ikke nødvendig med et dyrt sted. Stikkordet her er tid sammen. Ellers er jeg glad for ull i alle varianter. Ønsker meg tova tøfler og strikkesokket. Anonymkode: 29d26...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #27 Del Skrevet 16. oktober Stekepanne. Sliter de ut så fort, så det er standard ønske hvert år. Eller glad i duftpinner, penger, gavekort hos frisør og flaxlodd. Anonymkode: 177e5...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober #28 Del Skrevet 16. oktober Jeg pleier å ønske meg ting som kan spises, drikkes eller leses. Men de aller beste gavene er de jeg ikke visste at jeg ønsket meg, men som passer helt perfekt - "jeg så denne og tenkte på deg"-gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #29 Del Skrevet 16. oktober Bøker, men det forutsetter at giveren kjenner meg godt og vet hva jeg liker og har fra før. Ellers sjokolade, julepynt, gavekort på kino eller ticketmaster e.l. Anonymkode: 97a77...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 17. oktober #30 Del Skrevet 17. oktober At familien er sammen og friske, at vi kan feire jul sammen er den beste gaven for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #31 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 8.12): Hva er de beste gavene du kan få til jul? Anonymkode: 847b7...50b Opplevelser (mat, spesielle overnattinger, reiser), gavekort på velvære, god vin, sjokolade fra favorittprodusenten. Har noen venner som er superflinke til å lage øl, godteri, marmelader og siruper, og det er alltid stas å få. Felles for de beste gavene er gjerne at de som har kjøpt dem til meg faktisk kjenner meg og vet hva jeg liker. Fra ungene i familien er det hyggelig å få ting de har laget selv. Anonymkode: 7ce5e...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #32 Del Skrevet 17. oktober Spiselig og drikkende men ikke alkohol, heller kaffe, gode og eksklusive fruktdrikker f.eks. Hjemmelagde greier er og topp.Gavekort elsker jeg! Anonymkode: a11cc...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #33 Del Skrevet 17. oktober Fantasy bøker Brettspill Sjokolade i en eller annen form Kroppsprodukter (såper, kremer) Gavekort på kino Anonymkode: 93165...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 17. oktober #34 Del Skrevet 17. oktober Gode ullsokker, ullundertøy, marsipan og annet godteri, dusjsåpe, shampo,deo, bodylotion osv som passer min hud- og hårtype, penger, gavekort i butikker jeg pleier å handle i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #35 Del Skrevet 18. oktober sommermor skrev (16 timer siden): At familien er sammen og friske, at vi kan feire jul sammen er den beste gaven for meg. Kjedelig, politiskrett svar.. Anonymkode: 847b7...50b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #36 Del Skrevet 18. oktober Alt av hudpleie/kroppspleie fra parfymeri, Bodyshop eller Rituals. Duftlys, duftpinner, håndsåpe. Sjokolade og konfekt. Tynne ullsokker og ulltrøyer. Blomster🌸 Anonymkode: 4850b...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #37 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kjedelig, politiskrett svar.. Anonymkode: 847b7...50b Noen setter faktisk pris på det. Ikke alle som har anledning til å bli lei av den slags… Anonymkode: 14a9f...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #38 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kjedelig, politiskrett svar.. Anonymkode: 847b7...50b Det er lov å være politisk korrekt, men svaret var ikke relevant for tråden siden det ikke er gaver. Blir som når folk ønsker seg "snille barn". Anonymkode: 97a77...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #39 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjedelig, politiskrett svar.. Anonymkode: 847b7...50b Så svarer jeg fuktighetskrem fra Rituals, bøker, sjokolade og kaffe hvis det er bedre. Anonymkode: 576c0...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #40 Del Skrevet 18. oktober sommermor skrev (20 timer siden): At familien er sammen og friske, at vi kan feire jul sammen er den beste gaven for meg. Hjelpes, du skjønte nok at ts ikke var ute etter det Anonymkode: 5f0e5...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå