Gå til innhold

Menn og damer 40+. Når var/er sexlivet ditt på sitt aller beste, og hvorfor?

FruVillvin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Signeres !   Er ikke for ingenting vi foretekker modne damer "mester Bams"   

G 2

Anonymkode: c70a4...f5f

Aaah.. du er en mann med god seksuell intelligens G 2👏Du har alltid noe varmt å si om damer❣️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje nå. Selv om jeg hadde hyppigere sex med eksmannen. Det er noe med nåværende og meg. Vi har ingen hemninger overfor hverandre. Han deler så fritt hva han vil. Jeg føler nesten at vi ikke trenger fysisk sex en gang fordi kommunikasjon vår er så heftig. Det er som om vi er inni hverandres hode. Og han er så sinnsykt deilig. 

Anonymkode: ad00b...a19

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 20.10.2024 den 7.18):

Neida, neida.. du virker litt pessredd og misunnlig for at @FruVillvin skal ta kontakt med meg..

Hun vi selv se en dag at:
100% av advarsler og avsporinger kommer av misunnelse.
100% av anbefalinger kommer alltid fra sexpositive. Altså.. det er de som ikke er misunnelig på hennes suksess i sexlivet❣️

Hvis du trenger mere info om misunnelse.. kan du lese "Sex for Dummies" eller "De 7 dødsynder". Denne infoen er med i "Hvordan forstå kvinnen"😉

"Sex for dummies" ...🤔

"De syv dødssynder"

Interessant....

Anonymkode: 46f4a...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruVillvin skrev (På 15.10.2024 den 20.28):

Hvilken fase av livet er sexlivet på sitt beste? Og hva er grunnen tror du?

25. Nytt forhold.

Anonymkode: 2dae5...7de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32, etter siste barnefødsel. Ble bare bedre og bedre etter hvert svangerskap, jeg ble så mye mer følsom innvendig, og jeg var mye mer kjent med muskulaturen og alt den kunne brukes til (fantastisk funksjon! Jeg kan massere mannen til utløsning ved bruk av muskulaturen alene, og komme selv uten andre hjelpemidler enn muskulatur), og det var som om klitoris kvikna mer og mer til.  Det er likedan nå som da jeg var 32. Forskjellen er at jeg er noe tørrere i skjeden enn den gang, og trenger glidemiddel for samme nytelse. 

K50.

Anonymkode: 9d151...4aa

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

32, etter siste barnefødsel. Ble bare bedre og bedre etter hvert svangerskap, jeg ble så mye mer følsom innvendig, og jeg var mye mer kjent med muskulaturen og alt den kunne brukes til (fantastisk funksjon! Jeg kan massere mannen til utløsning ved bruk av muskulaturen alene, og komme selv uten andre hjelpemidler enn muskulatur), og det var som om klitoris kvikna mer og mer til.  Det er likedan nå som da jeg var 32. Forskjellen er at jeg er noe tørrere i skjeden enn den gang, og trenger glidemiddel for samme nytelse. 

K50.

Anonymkode: 9d151...4aa

Dette er nydelig lesing!! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg fikk barn. Ble så vid i ettertid at sex ikke var mulig lengre...

Anonymkode: 117f4...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruVillvin skrev (På 16.10.2024 den 23.15):

Heldige deg! Jeg har også hatt et sånt svangerskap 🤗

Varte bare et par måneder…😐.

Anonymkode: 42ea1...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...