AnonymBruker Skrevet 15. oktober #1 Del Skrevet 15. oktober Det er dagens spørsmål. Hvis ja, hvilken setting var dette? Anonymkode: 66c1f...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #2 Del Skrevet 15. oktober Ja...en tinderdate. en keitete ung fyr som ikke så spesielt bra ut og var bare veldig snål ... han hadde så lyst til å ligge. samma det tenkte jeg... så tok vi en kjedelig kjapp en, han kom på to minutter... men han ville ikke møtes igjen, siden han mente jeg var ikke var tent nok, siden jeg ikke fikk orgasme🤣 Anonymkode: 45870...e83 8 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #3 Del Skrevet 15. oktober Det er bare patetisk, så nei Anonymkode: c7e61...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #4 Del Skrevet 15. oktober Ja. Jeg kunne ikke la være. Jeg er mann, og på et tidspunkt drev jeg på med litt nettsjekking via Cupido Club. Jeg hadde noen blind dates og denne var til en leilighet i Oslo. Jeg hadde chattet med dama og hun ville ha besøk, oppga adresse og fikk meg på døren. En trikketur fra jobb. Da hun åpnet, så jeg at dette var feil. Ansikt og kropp - helt feil. IJeg hadde lyst til å gå, tverrvende. Men et eller annet sa meg at jeg ikke kunne. Jeg ville såre henne, for hun ville forsto det handlet om utseendet hennes. Aldri mer blind dates, tenkte jeg. Men jeg gikk altså inn. Inne i leiligheten var det rent og ryddig, men ganske umøblert og fullt av spillesker og diverse. Hun ble naken (ja, slikt skjer med denne typen treff) og jeg måtte bare følge opp. Hadde ereksjon, menn får stå. Og ganske fort knullet vi på en seng, hun under og jeg oppå, ingen klining - erru gæer'n. Nokså fort tenkte jeg at dette går ikke. Jeg må vekk. Ut. Så jeg avbrøt etter å ha kommet én gang. Fant på noe med jobb, sa jeg kom tilbake, tok på meg... Hun sa noe om at hun ville ri meg. Jeg forsvant ut døren, gremmet meg. Husket å ta med det fylte kondomet. Og slettet Cupido-profilen for å unngå oppfølgingsdialog. Hennes adresse og identitet er slettet fra minnet, min fikk hun aldri. Anonymkode: 0793f...2d5 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #5 Del Skrevet 15. oktober nei, men tok en dame bakfra stående i stua mi, og visste at jeg ikke ville treffe henne igjen. men det var grei sex. Anonymkode: 4892d...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. oktober #6 Del Skrevet 15. oktober Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #7 Del Skrevet 15. oktober Har hatt sympatisex noen ganger, ja. Er verken stolt eller skamfull over det, it is what it is. I samtlige tilfeller har det vært snakk om litt keitete menn som har blitt helt i ekstase over å få muligheten til et ligg, og da har de også gjort en skikkelig innsats i halmen. Anonymkode: 65026...995 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #8 Del Skrevet 15. oktober Ja, ei på jobben som var fortvilt og nedfor pga mannen hadde gått fra henne. Rotet på en fest, jeg ville ikke mer, men så ble det nå sånn. Greit nok. Anonymkode: 66d22...1b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #9 Del Skrevet 15. oktober Ikke direkte sympati, men tok en for laget en gang. Jeg og kusina mi var på fest langt pokker i vold, kom oss ikke hjem og trengte en plass å overnatte. Vi ble da med en fyr hjem som var hakket mer interessert i meg enn jeg i ham for å si det sånn. Også gikk det bare som det måtte gå. Var ingen høydare verken for ham eller meg... Anonymkode: 1722f...fb2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. oktober #10 Del Skrevet 15. oktober Ja..mange ganger.. Men for det meste til kvinner som er blitt nektet skillsmisse, sex og onani.. Eller single kvinner som svært sjelden har sex.. ❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #11 Del Skrevet 15. oktober Off ja, føltes ikke bra. Brekker meg enda av tanken. Han prøvde å kysse meg, men snudde meg vekk. Klarer ikke kysse folk jeg ikke er tiltrukket av, men sex klarer jeg tydeligvis Anonymkode: 2c10d...2c5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. oktober #12 Del Skrevet 15. oktober Har aldri hatt sex med noen for at jeg synes synd i dem. Det passer ikke for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #13 Del Skrevet 16. oktober Nei, det ville jeg aldri i verden ha hatt. Anonymkode: 39d2a...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #14 Del Skrevet 16. oktober Nei,aldri. Og ønsker virkelig ikke at noen skal gjøre med meg. Og omsorgsknull?? Grøsser av tanken Anonymkode: 8749a...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #15 Del Skrevet 16. oktober Ja. En hyggelig fyr jeg møtte på studentkro, av den omfangsrike og keitete typen som ikke naturlig drar damer akkurat... Vi skravlet litt og det var veldig hyggelig, og mot slutten av kvelden spurte han sjenert om han ikke skulle følge meg hjem. Greit nok, og siden jeg var litt full og syntes litt synd på ham endte vi opp i senga. Usikker på om han var jomfru eller ikke, men skulle ikke forundre meg. Seksuelt gav det meg ingen ting, men det var fint å se at han ble så glad. Angrer ikke. Anonymkode: 83e44...60a 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 16. oktober #16 Del Skrevet 16. oktober Ja. En gang i unge, single dager. Det var ei som var bekjent av noen bekjente som ofte gikk på et bestemt utested vi holdt oss til på den tida. Hun var dritforelska i meg og la ikke skjul på det heller. Samtidig var hun hyggelig og grei på alle måter. Men hun var ikke min type i det hele tatt - seksuelt / romantisk. Det gjorde jeg klart for henne, på en fin måte. I stedet for å bli lei seg / trekke seg tilbake tok hun det antakelig som en utfordring. Like blid. Hun var klar for "bare sex", sa hun. Så da ble det sånn, en eller to ganger tror jeg. Brukte en del tid i etterkant på å overbevise henne om at det ikke kom til å bli oss, så jeg sa nei til flere møter også da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 16. oktober #17 Del Skrevet 16. oktober Merkelig mange kvinner som gjør dette🤔 Hvorfor i all verden ha sex med noen fordi man synes synd på de? Klarer ikke se en eneste grunn, men kan sikkert komme på 10 grunner for hvorfor det er jævlig dumt valg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #18 Del Skrevet 16. oktober Det kunne jeg aldri gjort, men om noe er det vel mer sannsynlig at jeg som mann ville opplevd det motsatte. Ikke at jeg ønsker det heller, det ville vært mer ydmykende enn å være ufrivillig singel som jeg er per i dag. Anonymkode: 9e236...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #19 Del Skrevet 16. oktober Jeg gjorde det en gang da jeg var 25 år gammel. Hadde matchet med en 45 år gammel kvinne på tinder og avtalt møte for sex. Veldig hyggelig dame men merket når vi begynte å rote at dette var ikke noe for meg. Fikk sånn ubehag i kroppen. Men hun var så utrolig hyggelig og litt "kraftig" så hadde ikke hjerte til å trekke meg fordi det hadde vært umulig å forklare det på noen annen måte enn at jeg ikke tente på henne. Vi jeg fullførte, men det varte lenge fordi jeg fikk bare en halvtime penis. Prate på senga med henne i 1 time etterpå fordi hun var så koselig. Hun ville møtes mer for sex senere men jeg løy på meg at jeg hadde truffet noen. Men vi fortsatte å prates som venner. Super dame, så håper hun fant seg en god person. Men i ettertid når jeg tenker på sexen så får jeg sånn stressubehag i brystet med tanke på at jeg tvang meg gjennom der. Angrer i dag på at jeg ikke var ærlig Anonymkode: 64099...703 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. oktober #20 Del Skrevet 16. oktober Ikke direkte sympatisex, men det har skjedd et par ganger fordi jeg var full og ikke orket/hadde hjerte til å avvise... Hadde nok ikke gjort det samme i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå