Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal M bruke tid på hennes unger? Han har da i årevis sagt han ikke vil ha barn eller At en 3 barns mor ønsker forlate barnas far for å gå inn i et forhold til han da er jo helt opp til henne. Går jo ikke være mer tydlig enn det han har vært på akkurat det. så der fortjener han ikke pepper. Han har å vært den samme i årevis der fest og morra er første pri så akkurat her syns jeg det blir for dumt å ta han for hallo 

Det rare er jo at det er ofte er utroskap som skaper STORE profiler det genererer penger til de grader slik at de kan holde på som dette. 

Så diskusjonen om hva M gjør og stakkars S så er det bare å rulle inn HUN har tatt det valget for sin familie, sine barn og seg selv så hun viste hva hun gikk til. 

Trist alt hun legger ut dritings med rompa bar og hvor er nettvett og eksponering av barn  diskusjonen her`? Ja man ser det samme på stranda men ikke på hele NETT stor forskjell det.....

• Liker 2
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
fusetufs skrev (45 minutter siden):

Hvorfor i alle dager skal M bruke tid på hennes unger? Han har da i årevis sagt han ikke vil ha barn eller At en 3 barns mor ønsker forlate barnas far for å gå inn i et forhold til han da er jo helt opp til henne. Går jo ikke være mer tydlig enn det han har vært på akkurat det. så der fortjener han ikke pepper. Han har å vært den samme i årevis der fest og morra er første pri så akkurat her syns jeg det blir for dumt å ta han for hallo 

Det rare er jo at det er ofte er utroskap som skaper STORE profiler det genererer penger til de grader slik at de kan holde på som dette. 

Så diskusjonen om hva M gjør og stakkars S så er det bare å rulle inn HUN har tatt det valget for sin familie, sine barn og seg selv så hun viste hva hun gikk til. 

Trist alt hun legger ut dritings med rompa bar og hvor er nettvett og eksponering av barn  diskusjonen her`? Ja man ser det samme på stranda men ikke på hele NETT stor forskjell det.....

Helt enig! Han har vært tydelig fra dag én, og de begge er enige om at han ikke er en ekstra pappa, han er mammas kjæreste. 

Det er langt mer urovekkende at hun flasher ræva på snap og/eller viser seg berusa foran alle sine følgere (og barnas venner og venners foreldre) enn at hun drar til USA istedenfor å bygge ei trapp 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (18 minutter siden):

Helt enig! Han har vært tydelig fra dag én, og de begge er enige om at han ikke er en ekstra pappa, han er mammas kjæreste. 

Det er langt mer urovekkende at hun flasher ræva på snap og/eller viser seg berusa foran alle sine følgere (og barnas venner og venners foreldre) enn at hun drar til USA istedenfor å bygge ei trapp 

Her er jeg enig med deg, og akkurat dette har jeg også skrevet om her flere ganger. 

• Liker 2
Skrevet
Tiara07 skrev (8 minutter siden):

Her er jeg enig med deg, og akkurat dette har jeg også skrevet om her flere ganger. 

Ja jeg har og nevnt det tidligere. Syns ikke om at folk gjør det, hvertfall ikke de som har barn som kan søke opp foreldre på nett. De må bli flaue 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Det er bare en rumpe, lov å hoppe over de snappene det gjelder.

Skrevet
fusetufs skrev (3 timer siden):

Hvem sier at det var Stine som gikk ut av ekteskapet? Det kan jo faktisk være han som ville avslutte - eller at de var enige om det?

Og hun gikk ikke FOR å bli sammen med Mads - det skjedde minst 1/2 år etter..

• Liker 1
Skrevet
Mei88 skrev (52 minutter siden):

Jeg blir ikke støtt av en rumpe, men som mor til barn som er like gamle som hennes (og ett par eldre) så hadde de heller gnagd av seg armen enn å se rumpa mi i en g-string på snap. Ja de ser meg i undertøy hjemme, men jeg viser meg ikke i undertøy for vennene dems 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Mei88 skrev (1 time siden):

Det handler ikke om det…. ;) 

• Nyttig 5
Skrevet

I mine øyne så går det ikke an og bli sammen med en trebarnsmor uten at man skal ha noe med barna og gjøre.

Mads har i alle år sagt han ikke ønsker egne barn, men han har nå valgt og bli sammen med S. Barna er ikke hans ansvar, barna har en mor og en far. Men blir du sammen med en som har barn på deltid så blir du så klart involvert. Stine og Mads er kjærester 100% og i 50% av denne tiden så vil jo barna være hos S.

Jeg ser ikke på S. som et offer her. Tvert i mot. Ho har jo selv valgt og gå inn i et forhold med Mads. Vel vitende om hvordan han er. 

Jeg gjentar igjen det jeg har sagt tidligere. Jeg synes ikke de er rett for hverandre. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Frøken79 skrev (22 minutter siden):

I mine øyne så går det ikke an og bli sammen med en trebarnsmor uten at man skal ha noe med barna og gjøre.

Mads har i alle år sagt han ikke ønsker egne barn, men han har nå valgt og bli sammen med S. Barna er ikke hans ansvar, barna har en mor og en far. Men blir du sammen med en som har barn på deltid så blir du så klart involvert. Stine og Mads er kjærester 100% og i 50% av denne tiden så vil jo barna være hos S.

Jeg ser ikke på S. som et offer her. Tvert i mot. Ho har jo selv valgt og gå inn i et forhold med Mads. Vel vitende om hvordan han er. 

Jeg gjentar igjen det jeg har sagt tidligere. Jeg synes ikke de er rett for hverandre. 

Han er jo i stor grad en del av livet dems, de er jo en del sammen. Men han er ikke forplikta til å ofre noe for hennes barn. De bor jo ikke engang sammen 

De har jo vært på reiser og turer med ungene, han overnattet der, hjalp til med lekestua dems, handler gaver og kjørt de på dans og skole. Så han deltar jo?

Skrevet
Palmemor skrev (12 minutter siden):

Han er jo i stor grad en del av livet dems, de er jo en del sammen. Men han er ikke forplikta til å ofre noe for hennes barn. De bor jo ikke engang sammen 

De har jo vært på reiser og turer med ungene, han overnattet der, hjalp til med lekestua dems, handler gaver og kjørt de på dans og skole. Så han deltar jo?

Ja og dette har jeg også påpekt at han gjør. For alle del..... det handler ikke om det. Men han ønsker jo ikke barn. Og han ønsker å leve et jetset liv med masse reiser og fester. Stine får hjelp til pass av barna i sin 50% for å være med på dette kjøret. Trist for barna sin del.... Vi får se om 2 år om de fortsatt er sammen.  Jeg tror ikke det. Jeg synes han hadde passet sammen en som ikke hadde barn og som kunne holdt på som han. Jeg tror vi vil se en mer og mer sliten Stine. En som føler at ho står i et krysspress/rollekonflikt mellom og fylle morsrollen 100% og være en kjæreste som passer til Mads 100%. Det lar seg ikke forene i mine øyne.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Mei88 skrev (2 timer siden):

Jammen det gjør jo ikke alle hennes følgere og når du som tre barnsmor i barneuker holder på slik så henne om det.  hadde daua om mora mi ghadde holdt på slik. For alt hun vet sitter fedre av brnas venninner og napper til det. I dag vugger de rundt i bølgene og ser ut som de holder på med noe jeg hverfall hadde daua av at mor mi gjorde. Alt for penger 🙈🙈🙈 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Frøken79 skrev (1 time siden):

Jo det er akkurat det det gjør det er jo ikke hans ansvar det ligger fult og helt på en trebarns mor som velger en sånn kjæreste , er jo det som skorter her. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
fusetufs skrev (16 minutter siden):

Jo det er akkurat det det gjør det er jo ikke hans ansvar det ligger fult og helt på en trebarns mor som velger en sånn kjæreste , er jo det som skorter her. 

Misforstår du med vilje? Mulig jeg ordlegger meg veldig dårlig.

Det du påpeker her, om at det ikke er hans ansvar er jo poenget mitt.

Akkurat derfor jeg tenker at de ikke passer sammen.

Går du inn i et forhold med en som har barn får du jo en pakke. Den pakka innholder jo ikke en Stine uten barn. Når 2 voksne velger hverandre så er det ofte slik at man tilpasser seg hverandres liv i noe grad. Man forsaker ofte noe for at det skal funke, og så får man veldig mye støtte og hjelp. Følelsen av å ha noen der som har ryggen din i hverdagen er jo fantastisk. 

Endret av Frøken79
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Badgald0pest2 skrev (På 7.11.2025 den 6.51):

Er hun mye eldre enn han? 
Har ikke sett mye til de, annet enn denne tråden og at de dukker opp på snap innimellom.
Han virker umoden i forhold til henne og slik jeg har forstått det, han har ingen barn, mens hun har tre? 

Vet ikke aldersforskjellen, men han er jo en klassisk barnløs fyr som elsker biler,båter etc? Hun har jo 3 barn og de er nokså store tror jeg så hun har nok vært mor i mange år mens han er typisk ungkar og spillemann.

• Liker 3
Skrevet
M.H85 skrev (34 minutter siden):

Vet ikke aldersforskjellen, men han er jo en klassisk barnløs fyr som elsker biler,båter etc? Hun har jo 3 barn og de er nokså store tror jeg så hun har nok vært mor i mange år mens han er typisk ungkar og spillemann.

Mads er født i 1995 og Stine er født i 1991. Altså Mads er 30 år og Stine er 34 år.

• Liker 1
Skrevet

Den drikkinga til Mads er ganske ekstrem? Han virker jo ikke som han klarer å gi seg mens leken er god? Spent på hvor lenge Stine holder ut det. Jeg hadde følt meg utrygg med den mannen. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Norah.A. skrev (50 minutter siden):

Nå er dette et forum med hundrevis av ulike mennesker og meninger. Noen vet hvem hun er, andre aner ikke. Noen har fulgt henne mange år, andre kortere tid.  Barn, reise ol.er ikke enkeltstående argumenter, men heller påfyll antar jeg.  

Viss en koker alt ned, basert på at vi ikke vet hvem hun er personlig, tolker en ting ut fra det som blir publisert. 

For min del er det ikke enkeltstående hendelser, men mer en følelse av at hun virker veldig stødig, snill og god-men at hun, mulig fordi hun er stormforelska og har det supergodt, mister hodet til tider:(

Hun er en offentlig profil, et valg hun har tatt og tjener penger på,  så da blir det fort spekulasjoner, tanker, ulike meninger. Finnes det en influenser som folket ikke er kritiske til?

Jeg er helt enig med deg i det du skriver. Jeg reagerer kanskje ikke så voldsomt fordi jeg har vært der hun er. Nyskilt, på leit, lyst å oppleve alt jeg ikke fikk til da jeg var gift. Friheten med barnefri og mulighet til å gjøre masse gøy! (Minus at jeg ikke har så god økonomi som henne) 

Jeg har også flere venner som er skilt, som gjør det samme. Så for meg er det liksom ikke så krise. Hun kommer til å lande en eller annen gang. Om det er med Mads eller ikke vites ikke, men ser ut som hu lever ett knall liv akkurat nå. Og ja, jeg er misunnelig 🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg i det du skriver. Jeg reagerer kanskje ikke så voldsomt fordi jeg har vært der hun er. Nyskilt, på leit, lyst å oppleve alt jeg ikke fikk til da jeg var gift. Friheten med barnefri og mulighet til å gjøre masse gøy! (Minus at jeg ikke har så god økonomi som henne) 

Jeg har også flere venner som er skilt, som gjør det samme. Så for meg er det liksom ikke så krise. Hun kommer til å lande en eller annen gang. Om det er med Mads eller ikke vites ikke, men ser ut som hu lever ett knall liv akkurat nå. Og ja, jeg er misunnelig 🤣🤣

Jeg også😊 Og ja, en lander😅

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og ryktespredning. 

Sol, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...