Palmemor Skrevet fredag kl. 13:09 #2361 Skrevet fredag kl. 13:09 Norah.A. skrev (4 minutter siden): Det har jeg allerede skrevet. At hun blir dratt med i noe hun ikke vet noe om...? Jeg føler du er ganske kryptisk og litt "viktig" når du formulerer deg på den måten. Kan du ikke heller forklare hva du er bekymre for? 2
Tiara07 Skrevet fredag kl. 14:29 #2362 Skrevet fredag kl. 14:29 Palmemor skrev (2 timer siden): Vi har også 2 biler. Vi trenger det ikke. Men vi har det Hva tenker du det handler om da? Vi har også 2 biler. Skulle ønske vi bare hadde 1, men må ha 2 pga jobb. Hadde glatt solgt en av bilene hvis vi kunne, for å frigjøre penger til huset.
Norah.A. Skrevet fredag kl. 16:50 #2363 Skrevet fredag kl. 16:50 Palmemor skrev (3 timer siden): At hun blir dratt med i noe hun ikke vet noe om...? Jeg føler du er ganske kryptisk og litt "viktig" når du formulerer deg på den måten. Kan du ikke heller forklare hva du er bekymre for? Det har jeg lufta opptil flere ganger her☺️ 1 1
Palmemor Skrevet fredag kl. 16:53 #2364 Skrevet fredag kl. 16:53 Norah.A. skrev (2 minutter siden): Det har jeg lufta opptil flere ganger her☺️ Det hadde tatt deg kortere tid å bare skrive hva du mente enn å gjenta at du har sagt det, men greit å leke viktig 1 2
Norah.A. Skrevet fredag kl. 17:51 #2365 Skrevet fredag kl. 17:51 Palmemor skrev (57 minutter siden): Det hadde tatt deg kortere tid å bare skrive hva du mente enn å gjenta at du har sagt det, men greit å leke viktig Eller så kan du scrolle litt tilbake☺️👍 1
Palmemor Skrevet fredag kl. 17:56 #2366 Skrevet fredag kl. 17:56 Norah.A. skrev (4 minutter siden): Eller så kan du scrolle litt tilbake☺️👍 Nopp.
Frøken79 Skrevet fredag kl. 21:33 #2367 Skrevet fredag kl. 21:33 (endret) Palmemor skrev (3 timer siden): Nopp. Nivå på deg nå Palmemor. Hvorfor skal ho gjenta det ho har skrevet tidligere? Fordi du ber om det? Er det sånn du prøver å vinne debatten? Blir for dumt... Tror rett og slett du må tåle at det er mange ulike meninger om Mads. Man må bare tåle å ha ulik mening. Og er man influenser som M og S så vil man alltid ha folk som er kritiske til valgene man tar. Og man vil ha en heiagjeng som elsker å følge med på alt du gjør. De ler hele veien til banken uansett. Endret fredag kl. 21:34 av Frøken79 4 1
Palmemor Skrevet fredag kl. 21:49 #2368 Skrevet fredag kl. 21:49 Frøken79 skrev (13 minutter siden): Nivå på deg nå Palmemor. Hvorfor skal ho gjenta det ho har skrevet tidligere? Fordi du ber om det? Er det sånn du prøver å vinne debatten? Blir for dumt... Tror rett og slett du må tåle at det er mange ulike meninger om Mads. Man må bare tåle å ha ulik mening. Og er man influenser som M og S så vil man alltid ha folk som er kritiske til valgene man tar. Og man vil ha en heiagjeng som elsker å følge med på alt du gjør. De ler hele veien til banken uansett. Åja, om Mads ja. Trodde vi diskuterte Stine. Da har jeg misforstått… Uansett, jeg er helt for at man er uenig, jeg er også uenig i en del ting Stine deler, men å kverulere og vri på ting hun selv har delt til det kjedsommelige, bare fordi man må ta folk på noe, det syns jeg er lavmål. Nå pusses det jo opp i kjelleren, mens hun er på tur. Men det er vel ikke bra nok for alle her som mener hun MÅ bruke all tid og penger på huset sitt… dere snakker som at hun skylder dere noe. Det er det jeg ikke skjønner 5
Frøken79 Skrevet fredag kl. 22:00 #2369 Skrevet fredag kl. 22:00 Palmemor skrev (2 minutter siden): Åja, om Mads ja. Trodde vi diskuterte Stine. Da har jeg misforstått… Uansett, jeg er helt for at man er uenig, jeg er også uenig i en del ting Stine deler, men å kverulere og vri på ting hun selv har delt til det kjedsommelige, bare fordi man må ta folk på noe, det syns jeg er lavmål. Nå pusses det jo opp i kjelleren, mens hun er på tur. Men det er vel ikke bra nok for alle her som mener hun MÅ bruke all tid og penger på huset sitt… dere snakker som at hun skylder dere noe. Det er det jeg ikke skjønner Tor det diskuteres M og S om hverandre her. Sorry jeg henger ikke helt med.... Helt enig med deg at de ikke skylder følgerne noen ting. De bestemmer jo helt og holdent hva de vil fylle tiden med å dele 😊 Men vi elsker jo å ha en mening om dem da, og dele det her. Tror mange synes det dem deler er underholdene og liker innholdet. Jeg klarer ikke og la være og stikke innom dem. Og jeg har sagt det før.... jeg er litt usikker på om de har en sunn relasjon som vil vare. Av det jeg har fått inntrykk av; så var ikke måten M behandlet H på gjennom de årene så bra. Synes han viser en umodenhet når det kommer til følelser. Han vingler veldig. Han gjorde slutt flere ganger. Velger å gifte seg og går fra henne rett etterpå. Merkelig opplegg. Jada man er 2 om et brudd. Men H virket mye mer investert og sikker i relasjonen enn det ham var. Han virker absolutt snill og morsom, men han er veldig selvopptatt og i mine øyne egoistisk. Synes absolutt ikke han passer sammen med en voksen 3 barns mor. Men det er min mening. 3 1 2
Palmemor Skrevet fredag kl. 22:48 #2370 Skrevet fredag kl. 22:48 Frøken79 skrev (41 minutter siden): Tor det diskuteres M og S om hverandre her. Sorry jeg henger ikke helt med.... Helt enig med deg at de ikke skylder følgerne noen ting. De bestemmer jo helt og holdent hva de vil fylle tiden med å dele 😊 Men vi elsker jo å ha en mening om dem da, og dele det her. Tror mange synes det dem deler er underholdene og liker innholdet. Jeg klarer ikke og la være og stikke innom dem. Og jeg har sagt det før.... jeg er litt usikker på om de har en sunn relasjon som vil vare. Av det jeg har fått inntrykk av; så var ikke måten M behandlet H på gjennom de årene så bra. Synes han viser en umodenhet når det kommer til følelser. Han vingler veldig. Han gjorde slutt flere ganger. Velger å gifte seg og går fra henne rett etterpå. Merkelig opplegg. Jada man er 2 om et brudd. Men H virket mye mer investert og sikker i relasjonen enn det ham var. Han virker absolutt snill og morsom, men han er veldig selvopptatt og i mine øyne egoistisk. Synes absolutt ikke han passer sammen med en voksen 3 barns mor. Men det er min mening. Jeg har ikke fulgt han før Stine, så hvordan de var aner jeg ikke. At han fremstår umoden i forhold til henne, absolutt! Men jeg syns og de hjelper hverandre mye og det ser foreløpig ut som at hun velger det litt mer spontane istedenfor det trygge «satte», som hun alltid har hatt. Det får jo bli dems greie å finne ut av, det jeg reagerer på er diskusjoner om at hun «må» være hjemme, pusse opp, selge bil for å få råd til alt hun likevel kommer til å få lån til osv. Det er ganske krasse kommentarer som jeg ikke klarer å lese på noe annen måte enn at det sitter en gjeng her som mener at hun må gjøre sånn eller slik. Han har masse båtinnhold, og kommentarer som «hvem gidder vel å følge med på det??» er jo helt ubrukelig når man ser hvor mange som f.eks. deltar på Poker Run. Og det helt uten innvirkning av Mads. Det er disse kommentarene jeg ikke forstår. hun er nyskilt og har levd ett relativt a4 liv med en mann som driver eget firma og hun har livnært seg på sosiale medier. Nå har hun mulighet til noe annet. Jeg kan med hånda på hjertet si jeg hadde gjort det samme. Blind av kjærlighet? Kan godt hende hun er. At hun vil velge dette for alltid? Det vet ingen. Men å legge seg bort i andres økonomi, samt nesten «bestemme» hvordan andre skal forvalte egne penger, det syns jeg blir litt søkt 3
Hellasidyll Skrevet lørdag kl. 00:28 #2371 Skrevet lørdag kl. 00:28 Ser mange mener Mads bør bruke mer tid med barna til Stine i hennes barneuker og deres hverdag. Stine gikk vel og viten inn i et forhold til Mads som ikke ønsker egne barn. Jeg for min del tenker at barna har har det best med alenetid med Stine som en fornuftig og oppegående mor. Fremfor en mor som totalt mister bakkekontakt og fornuft så fort Mads er tilstedeværende. 8 1 1
Interiørgla Skrevet lørdag kl. 00:51 #2372 Skrevet lørdag kl. 00:51 Palmemor skrev (1 time siden): Jeg har ikke fulgt han før Stine, så hvordan de var aner jeg ikke. At han fremstår umoden i forhold til henne, absolutt! Men jeg syns og de hjelper hverandre mye og det ser foreløpig ut som at hun velger det litt mer spontane istedenfor det trygge «satte», som hun alltid har hatt. Det får jo bli dems greie å finne ut av, det jeg reagerer på er diskusjoner om at hun «må» være hjemme, pusse opp, selge bil for å få råd til alt hun likevel kommer til å få lån til osv. Det er ganske krasse kommentarer som jeg ikke klarer å lese på noe annen måte enn at det sitter en gjeng her som mener at hun må gjøre sånn eller slik. Han har masse båtinnhold, og kommentarer som «hvem gidder vel å følge med på det??» er jo helt ubrukelig når man ser hvor mange som f.eks. deltar på Poker Run. Og det helt uten innvirkning av Mads. Det er disse kommentarene jeg ikke forstår. hun er nyskilt og har levd ett relativt a4 liv med en mann som driver eget firma og hun har livnært seg på sosiale medier. Nå har hun mulighet til noe annet. Jeg kan med hånda på hjertet si jeg hadde gjort det samme. Blind av kjærlighet? Kan godt hende hun er. At hun vil velge dette for alltid? Det vet ingen. Men å legge seg bort i andres økonomi, samt nesten «bestemme» hvordan andre skal forvalte egne penger, det syns jeg blir litt søkt Diskusjonene om temaet bunner vel i hva hun sier og viser. Hun viser jo frustrasjon over alt hun ikke rekker å gjøre osv. Så da er det jo ikke så veldig merkelig at en diskuterer valgene hun gjør blant annet. Tenker også at en må se på egen oppførsel før en begynner å kalle andre for å "leke viktig" 7
Hellasidyll Skrevet lørdag kl. 01:03 #2373 Skrevet lørdag kl. 01:03 En annen ting jeg tenker på er at mange mener at Mads bør hjelpe Stine mer! De er begge selvstendige næringsdrivende og må jobbe for å ivareta sine jobber/inntekter. At det virker som at Stine «slipper» og «ofrer» alt for Mads er jo helt og holdent hennes eget valg spør du meg. 1
Palmemor Skrevet lørdag kl. 04:04 #2374 Skrevet lørdag kl. 04:04 Interiørgla skrev (3 timer siden): Diskusjonene om temaet bunner vel i hva hun sier og viser. Hun viser jo frustrasjon over alt hun ikke rekker å gjøre osv. Så da er det jo ikke så veldig merkelig at en diskuterer valgene hun gjør blant annet. Tenker også at en må se på egen oppførsel før en begynner å kalle andre for å "leke viktig" Jeg syns ikke hennes «dårlig tid» alltid tilskrives Mads og hans planer. Men de har da noen prosjekter de hjelper hverandre med, i tillegg til at hun bruker mye tid på ungene. Hun har gjort ekstremt mye på det året, så hennes «rekker ikke» og min er nok totalt ulik
Palmemor Skrevet lørdag kl. 04:05 #2375 Skrevet lørdag kl. 04:05 Hellasidyll skrev (3 timer siden): En annen ting jeg tenker på er at mange mener at Mads bør hjelpe Stine mer! De er begge selvstendige næringsdrivende og må jobbe for å ivareta sine jobber/inntekter. At det virker som at Stine «slipper» og «ofrer» alt for Mads er jo helt og holdent hennes eget valg spør du meg. Enig! Det får hun stå for selv. Begge er kapable til å ivareta seg selv. Hva de velger noe annet 1
Kønn Skrevet lørdag kl. 14:51 #2376 Skrevet lørdag kl. 14:51 Palmemor skrev (10 timer siden): Jeg syns ikke hennes «dårlig tid» alltid tilskrives Mads og hans planer. Men de har da noen prosjekter de hjelper hverandre med, i tillegg til at hun bruker mye tid på ungene. Hun har gjort ekstremt mye på det året, så hennes «rekker ikke» og min er nok totalt ulik Mye tid med ungene? Da tror jeg ikke vi ser samme person. 3 6
Palmemor Skrevet lørdag kl. 16:58 #2377 Skrevet lørdag kl. 16:58 Kønn skrev (2 timer siden): Mye tid med ungene? Da tror jeg ikke vi ser samme person. De har jo 50/50 så det er jo den tida hun har. Også bytter hun hvis hun eller han trenger. Sånn som man pleier ved delt omsorg, hvertfall det jeg er vant med
Kønn Skrevet lørdag kl. 17:26 #2378 Skrevet lørdag kl. 17:26 Palmemor skrev (23 minutter siden): De har jo 50/50 så det er jo den tida hun har. Også bytter hun hvis hun eller han trenger. Sånn som man pleier ved delt omsorg, hvertfall det jeg er vant med 50% men barna sine er i mine øyne ikke mye. Derfor hadde jeg benyttet den tiden jeg hadde hatt om jeg hadde delt omsorg til det fulle. Samtidig har jeg ingen problemer med valget til S. Folk velger ulikt. Jeg bare reagerte på at du skrev hun hadde mye tid med barna. Det har hun ikke. Jeg ser på snappene når det er oppussing. Orker ikke båt og ranter om alt og ingenting 😅 2
Palmemor Skrevet lørdag kl. 17:35 #2379 Skrevet lørdag kl. 17:35 Kønn skrev (8 minutter siden): 50% men barna sine er i mine øyne ikke mye. Derfor hadde jeg benyttet den tiden jeg hadde hatt om jeg hadde delt omsorg til det fulle. Samtidig har jeg ingen problemer med valget til S. Folk velger ulikt. Jeg bare reagerte på at du skrev hun hadde mye tid med barna. Det har hun ikke. Jeg ser på snappene når det er oppussing. Orker ikke båt og ranter om alt og ingenting 😅 Nei, jeg mener ikke at halve tida er mye tid. Jeg tok utgangspunkt i samværsorndinga nei båt interesserer ikke meg stort heller, så de skipper jeg glatt over 🤣
mimimi123 Skrevet søndag kl. 06:21 #2380 Skrevet søndag kl. 06:21 Mei88 skrev (På 7.11.2025 den 12.05): Hun må nok ikke ha to biler, men hadde du hatt penger til det hadde du også kanskje valgt å ha 2 biler, en det ikke var så farlig med, med hengerfeste(pluss at den ryker nok om det blir veldig store feil på den, for det er ikke garanti eller noe på den lenger ) +1 til daglig bruk. Om jeg måtte betale årets sommerferie ved å ta opp mer lån på huset, så hadde jeg nok ikke prioritert å kjøpe en bil nummer to til nesten en mill i en husholdning hvor jeg var den eneste som hadde lappen. når hun kjøpte den så framstod det veldig som at mads ville det, han syns jo elbiler er noe tull sant, og han kødder jo enda innimellom med at dama som ikke brydde seg eller kunne en døyt om bil plutselig skulle kjøpe seg porsche/at det er den eneste bilen hun kjenner igjen fordi såpass lite bilinteressert er hun osv. Nå tjener hun nok mye mer, men da hun kjøpte den i begynnelsen av året virket det ikke som at hun hadde helt sykt mye penger å basically kaste bort 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå