Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Fremhevede innlegg

Skrevet
sitry skrev (6 minutter siden):

Nei. Hadde jeg vært alenemor med kjæreste, hadde jeg aldri forventet at han skulle stå opp med ungene fordi jeg var syk. Han har sagt han ikke ønsker barn, ikke ønsker å være stefar, da kan man ikke forvente at han skal stille opp, uansett hvor lenge man har vært sammen!

Hun forventet det heller ikke tydeligvis, men er man et skikkelig menneske så gjør man det! Selvsagt!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
sitry skrev (3 timer siden):

Nei. Hadde jeg vært alenemor med kjæreste, hadde jeg aldri forventet at han skulle stå opp med ungene fordi jeg var syk. Han har sagt han ikke ønsker barn, ikke ønsker å være stefar, da kan man ikke forvente at han skal stille opp, uansett hvor lenge man har vært sammen!

Hadde syntes det var veldig merkelig hvis en kjæreste bare lå og så på hvis jeg hadde migrene og slet! Helt greit at en ikke ønsker barn, men når er er sammen med mor når hun har barna, så endrer ting seg. Ønsker du ikke å ta del i livet til kjæresten din, møter du henne kun når hun er alene! 

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
sitry skrev (6 timer siden):

Her har man nok veldig ulike forventninger. Jeg tenker at du bør ha høyere forventninger til dem rundt deg.  En kjæreste skal være din beste venn. Man skal støtte og hjelpe hverandre. Dersom man hadde vært på hyttetur med en god venninne som har barn. Dersom ho hadde fått et migreneanfall så hadde man selvfølgelig stilt opp og lagd frokost til barna, selv om man ikke hadde hatt egne barn. Mine venner hadde gjort det, og jeg haddd gjort det for dem. 

Mads er jo veldig selvopptatt og selvsentrert, så jeg ble faktisk overrasket over at han gjorde det. Men så tenkte jeg på det. Han filmet seg selv mens han gjorde denne gode gjerningen så klart. Sånn at alle skulle se hvor flink han var 😅

Endret av Frøken79
  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
sitry skrev (13 timer siden):

Ikke ønsker å være stefar? Han må nå uansett forholde seg til barna så lenge han er sammen med barnas mor.  Eller skal de late som de ikke finnes annenhver uke?

Som mor hadde jeg aldri gått inn i et slikt forhold med en mann som har en slik uttalelse.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Summerwinter skrev (19 minutter siden):

Ikke ønsker å være stefar? Han må nå uansett forholde seg til barna så lenge han er sammen med barnas mor.  Eller skal de late som de ikke finnes annenhver uke?

Som mor hadde jeg aldri gått inn i et slikt forhold med en mann som har en slik uttalelse.

Han er mor sin kjæreste og ikke en ekstra far for ungene, de har en far. Dette har de begge snakket om og delt sine tanker rundt.

• Liker 3
Skrevet
Mei88 skrev (40 minutter siden):

Han er mor sin kjæreste og ikke en ekstra far for ungene, de har en far. Dette har de begge snakket om og delt sine tanker rundt.

Er enig i at man fint kan ha en kjæreste uten at den kjæresten skal være en ekstra far! Det jeg imidlertid ser på som en selvfølge likevel, er at hvis han er sammen med mor når hun har barna og mor er syk, så er det naturlig å hjelpe helt uavhengig av om en er kjæreste, stepappa eller far. Det samme gjelder jo venninner. Er jeg på ferie med en venninne og barna våre, så er hun jo ikke mor til mine barn, men blir jeg syk på ferien, stiller hun opp og hjelper likevel med barna. Man hjelper kjæresten sin, uten at det betyr at en er «stepappa». Forstår også at han kan være litt «kry» over å hjelpe til, da han har liten erfaring med barn og ansvar :) , selv om jeg har egne meninger om å dokumentere det for hele Norge. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså hvorfor har ikke stine blitt klesdesigner?? Fy flate så sjukt fine antrekk hun syr!!

• Liker 9
Skrevet (endret)
Mei88 skrev (2 timer siden):

Som mor sin kjæreste så bør han hjelpe til når mor ligger syk i senga. Uavhengig av hvilken relasjon han har til barna. Eller er han bare i senga for et ligg og nekter og relatere til noe annet?

Endret av Poly
  • Liker 7
Skrevet
Janmar skrev (1 time siden):

Altså hvorfor har ikke stine blitt klesdesigner?? Fy flate så sjukt fine antrekk hun syr!!

Utrolig flink. Jeg er så imponert. 

• Liker 4
Skrevet
Frøken79 skrev (9 minutter siden):

Utrolig flink. Jeg er så imponert. 

Jeg også.. skulle ønske jeg hadde sånn kunnskap som hun på det der 😃 

• Liker 3
Skrevet

Enig! Hun er veldig flink til å sy fine antrekk! 🤗

• Liker 2
Skrevet
Poly skrev (18 timer siden):

Enig. For ikke og snakke om hvor fantastisk hun syntes det var at Mads vekket ungene og smurte matpakker når hun lå med migrene. Skulle nå for faen bare mangle!

Er ikke to av disse ungene 12? De må da kunne smøre sine matpakker og en til lillesøster selv. Fint at han gjorde det og sånt, men jeg synes virkelig at man som barn burde smøre matpakkene sine selv fra senest 10 år. 

• Liker 3
Skrevet
Dupers skrev (13 minutter siden):

Er ikke to av disse ungene 12? De må da kunne smøre sine matpakker og en til lillesøster selv. Fint at han gjorde det og sånt, men jeg synes virkelig at man som barn burde smøre matpakkene sine selv fra senest 10 år. 

Joda, mine barn klarer det selv, men jeg liker å stå opp og vise at jeg er der og hjelper til at alt går som det skal når jeg kan, selv om jeg stort sett er av gårde før de står opp. Poenget er vel at det er rart hvis mamma er syk, og kjæresten ligger i sengen og ikke bidrar med noe som helst, bare fordi han er mammas kjæreste og ikke ønsker forpliktelser. 

• Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Det var ikke poenget her 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper Mads betaler Stine tilbake alle pengene hun bruker på pynt til huset hans og dyre matvarer til vennene hans. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Haha da er de i gang med å plutselig skulle få felles hjem disse også lurer på hvordor? vakke så lenge siden de fortalte det skulle de hvertfall ikke på maaaange år.... 🙈

• Liker 5
Skrevet
fusetufs skrev (5 minutter siden):

Haha da er de i gang med å plutselig skulle få felles hjem disse også lurer på hvordor? vakke så lenge siden de fortalte det skulle de hvertfall ikke på maaaange år.... 🙈

Han trenger vaskehjelp og ei som lager mat til han på fast basis. En mamma.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Durancell skrev (4 minutter siden):

Han trenger vaskehjelp og ei som lager mat til han på fast basis. En mamma.

ei som forguder og ofrer alt for han uten at han trenger gjøre så mye selv🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bokslukern skrev (10 timer siden):

Håper Mads betaler Stine tilbake alle pengene hun bruker på pynt til huset hans og dyre matvarer til vennene hans. 

Du får spør de da i stedefor å egentlig hinte her om at han ikke gjør det. 

• Liker 1
Skrevet
Mei88 skrev (15 minutter siden):

Du får spør de da i stedefor å egentlig hinte her om at han ikke gjør det. 

De har jo sagt han betaler det de gjør så tipper s får mer enn hun gir hva penger anngår så noe betaler han jo for🙈

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...