Frøken79 Skrevet søndag kl. 19:43 #2401 Skrevet søndag kl. 19:43 Cami9 skrev (1 time siden): Den drikkinga til Mads er ganske ekstrem? Han virker jo ikke som han klarer å gi seg mens leken er god? Spent på hvor lenge Stine holder ut det. Jeg hadde følt meg utrygg med den mannen. Enig. Drikker til han sovner. Og dette deles med alle følgere? Ja ja.... er det mulig. Det kan skje oss alle en sjelden gang. Men med Mads skjer det ofte... ikke veldig sjarmerende. Stine ser litt skuffet ut. Og det skjønner jeg godt. 3 6
NiceOrNothing Skrevet søndag kl. 19:49 #2402 Skrevet søndag kl. 19:49 Frøken79 skrev (6 minutter siden): Enig. Drikker til han sovner. Og dette deles med alle følgere? Ja ja.... er det mulig. Det kan skje oss alle en sjelden gang. Men med Mads skjer det ofte... ikke veldig sjarmerende. Stine ser litt skuffet ut. Og det skjønner jeg godt. Hun har jo fått fire barn stakkar . Den siste er i tenårene (M) 3 4
Poly Skrevet søndag kl. 20:47 #2403 Skrevet søndag kl. 20:47 Hvorfor sitter hun og filmer han døddrukken og flirer? Er jo bare flaut… 8 4
Poly Skrevet søndag kl. 20:48 #2404 Skrevet søndag kl. 20:48 NiceOrNothing skrev (58 minutter siden): Hun har jo fått fire barn stakkar . Den siste er i tenårene (M) Virker ikke akkurat så moden selv. 3 3
Cami9 Skrevet søndag kl. 20:49 #2405 Skrevet søndag kl. 20:49 Frøken79 skrev (1 time siden): Enig. Drikker til han sovner. Og dette deles med alle følgere? Ja ja.... er det mulig. Det kan skje oss alle en sjelden gang. Men med Mads skjer det ofte... ikke veldig sjarmerende. Stine ser litt skuffet ut. Og det skjønner jeg godt. Jepp, og gudene vet hva som skjer frem til han sovner… Han drikker seg jo sanseløst drita uansett om han er i Thailand, USA eller hjemme. Man bør være ekstra forsiktig i utlandet spør du meg. 6 2
Kønn Skrevet søndag kl. 21:30 #2406 Skrevet søndag kl. 21:30 Poly skrev (41 minutter siden): Virker ikke akkurat så moden selv. Nei, siden hun legger ut dette på snap så er det litt kortslutning. 8
fusetufs Skrevet søndag kl. 22:08 #2407 Skrevet søndag kl. 22:08 Palmemor skrev (3 timer siden): Jeg er helt enig med deg i det du skriver. Jeg reagerer kanskje ikke så voldsomt fordi jeg har vært der hun er. Nyskilt, på leit, lyst å oppleve alt jeg ikke fikk til da jeg var gift. Friheten med barnefri og mulighet til å gjøre masse gøy! (Minus at jeg ikke har så god økonomi som henne) Jeg har også flere venner som er skilt, som gjør det samme. Så for meg er det liksom ikke så krise. Hun kommer til å lande en eller annen gang. Om det er med Mads eller ikke vites ikke, men ser ut som hu lever ett knall liv akkurat nå. Og ja, jeg er misunnelig 🤣🤣 Vi er mange som har vært der men ikke på nett i full offentlighet. Det som blir problemet her 5
fusetufs Skrevet søndag kl. 22:19 #2408 Skrevet søndag kl. 22:19 Snorkfrøk1a skrev (7 timer siden): Hvem sier at det var Stine som gikk ut av ekteskapet? Det kan jo faktisk være han som ville avslutte - eller at de var enige om det? Og hun gikk ikke FOR å bli sammen med Mads - det skjedde minst 1/2 år etter.. Neida bare bestilte balitur i januar mens hun flytta i slutten av november. Alle som har sett kan vi hjelpe til skjønte jo tegninga eller? Hadde å kasta ut kjerringa om hun holdt på sånn om det er det sånn. 3 5
Tiara07 Skrevet mandag kl. 08:42 #2409 Skrevet mandag kl. 08:42 Poly skrev (11 timer siden): Virker ikke akkurat så moden selv. Nei, hun mister hodet fullstendig og blir fjortis med disse folkene som er yngre enn henne, med en gang hun er med Mads.... 5 3
Palmemor Skrevet mandag kl. 08:51 #2410 Skrevet mandag kl. 08:51 fusetufs skrev (10 timer siden): Vi er mange som har vært der men ikke på nett i full offentlighet. Det som blir problemet her Selvsagt! Og jeg mener ikke at det er riktig å dele det for hele verden heller. 1
Mei88 Skrevet mandag kl. 10:06 #2411 Skrevet mandag kl. 10:06 Tiara07 skrev (1 time siden): Nei, hun mister hodet fullstendig og blir fjortis med disse folkene som er yngre enn henne, med en gang hun er med Mads.... Så nå ble alder også ett problem som må draes inn å blåses opp ? Hadde de vært 20 år hadde jeg vært enig, men ikke nå. Syns det ser ut som hun har det helt fantastisk morro og virkelig kose seg 1
Tiara07 Skrevet mandag kl. 10:14 #2412 Skrevet mandag kl. 10:14 Mei88 skrev (6 minutter siden): Så nå ble alder også ett problem som må draes inn å blåses opp ? Hadde de vært 20 år hadde jeg vært enig, men ikke nå. Syns det ser ut som hun har det helt fantastisk morro og virkelig kose seg Hei, det er min mening 4
Kønn Skrevet mandag kl. 10:42 #2413 Skrevet mandag kl. 10:42 Mei88 skrev (33 minutter siden): Så nå ble alder også ett problem som må draes inn å blåses opp ? Hadde de vært 20 år hadde jeg vært enig, men ikke nå. Syns det ser ut som hun har det helt fantastisk morro og virkelig kose seg Poenget er vel delingen? Hadde kanskje vært smartere å være litt mer selektiv i hva hun deler. Hun har barn å ta hensyn til, det har ikke han. 2 11
Mei88 Skrevet mandag kl. 11:24 #2414 Skrevet mandag kl. 11:24 Kønn skrev (42 minutter siden): Poenget er vel delingen? Hadde kanskje vært smartere å være litt mer selektiv i hva hun deler. Hun har barn å ta hensyn til, det har ikke han. Nei poenget var det som sto der, at hun ble sånn og sånn med Mads og co fordi de er noen år yngre 1
fusetufs Skrevet mandag kl. 14:14 #2415 Skrevet mandag kl. 14:14 Mei88 skrev (2 timer siden): Nei poenget var det som sto der, at hun ble sånn og sånn med Mads og co fordi de er noen år yngre og Barnløse. 4
Sitron10 Skrevet mandag kl. 17:20 #2416 Skrevet mandag kl. 17:20 Mja. Helt innafor å kose seg sånn som hun gjør. Men veldig enig at alt ikke må deles. Iallefall ikke fra hennes egen kanal. Det kan hun spar til privatkontoen til venner/familie osv. Men ser også at kanskje hun óg vil dele fra samme konto da de andre gjør det. Lettere kanskje? Men hun omstiller hele seg og det er hun som bestemmer. Management ville sikkert sagt noe om det ødela for hennes 'image'. Jeg bare beundrer energien 😂 jeg ville vært helt utslitt bare av reisen og så mye folk hele tida. Det går i ett der og litt godt å se at de tar litt tid som par nå. Partylivet er hardt 😅 1
Mei88 Skrevet mandag kl. 17:24 #2417 Skrevet mandag kl. 17:24 Sitron10 skrev (1 minutt siden): Mja. Helt innafor å kose seg sånn som hun gjør. Men veldig enig at alt ikke må deles. Iallefall ikke fra hennes egen kanal. Det kan hun spar til privatkontoen til venner/familie osv. Men ser også at kanskje hun óg vil dele fra samme konto da de andre gjør det. Lettere kanskje? Men hun omstiller hele seg og det er hun som bestemmer. Management ville sikkert sagt noe om det ødela for hennes 'image'. Jeg bare beundrer energien 😂 jeg ville vært helt utslitt bare av reisen og så mye folk hele tida. Det går i ett der og litt godt å se at de tar litt tid som par nå. Partylivet er hardt 😅 Jeg blir sliten bare av å se på de, hadde vært konstant overstimulert 😂men om de koser seg med det, så bra for de. Ang den filmen av Mads sovende dritings så (ja den burde ikke vært postet) så har han hatt en lang periode nå med bånn gass, så skjønner god han sovnet den kvelden han tok det ut med gode venner. Med adhd inni der også, å være så "på" som han har vært må han jo være fullstendig utkjørt, men viser det ikke 2
Herkulesa Skrevet mandag kl. 18:06 #2418 Skrevet mandag kl. 18:06 For mange er det vanskelig å forstå at mennesker ønsker å leve et annet liv enn en selv. Jeg ser ikke noe galt med det Stine deler, og det virker som at dere glemmer at hun er influenser på lik linje med Mads, og at det er det å lage innhold og dele innhold som er jobben deres. Da ville det vært rart å dele innholdet på sin private konto. 4
fusetufs Skrevet mandag kl. 20:05 #2419 Skrevet mandag kl. 20:05 Herkulesa skrev (1 time siden): For mange er det vanskelig å forstå at mennesker ønsker å leve et annet liv enn en selv. Jeg ser ikke noe galt med det Stine deler, og det virker som at dere glemmer at hun er influenser på lik linje med Mads, og at det er det å lage innhold og dele innhold som er jobben deres. Da ville det vært rart å dele innholdet på sin private konto. Barnas beste? Må man ikke tenke på de? Hadde du likt det om det var mamman din i den aldern? Neppe. Så litt kritisk på hva hun deler er ikke så dumt kanskje 2 10
Sol Rampelyset Skrevet 19 timer siden #2420 Skrevet 19 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå