Klompin Skrevet 5. november #2321 Skrevet 5. november Herkulesa skrev (3 minutter siden): Tror ikke det var så mye mom-shaming her nei 😊 Satte spørsmålstegn ved noe, og deler en mening. Der jeg også poengterer både det at det ikke skader å være hos besteforeldre og det at vi såklart ikke vet noe om samarbeidet deres. Stine velger jo å være en offentlig person og i sine kanaler så velger hun å sanke medlidenhet over det å se barna sine såå lite, siden de deler barna 50/50. Det er noe alle foreldre som har delt hjem kjenner på, men vi andre legger til rette slik at det ikke blir i ukene med barna vi skal på reise med kjæresten foreksempel. Faren til barna er ikke en offentlig person, men om han også reiser og er mye vekke fra barna i tillegg så synes jeg enda mer synd i de. For nei, det er absolutt ikke bare mødre jeg mener dette om. Om du ser barna dine bare 50 prosent av tiden (noe som allerede er lite for de fleste foreldre) så burde man strekke seg langt for å være tilgjengelige for de i denne tiden. 6 13
Interiørgla Skrevet 5. november #2322 Skrevet 5. november Mei88 skrev (4 timer siden): Tenker at alle de som er negative til at hun reiser nå er misunnelige, og kommer med oppgulp av den grunn Det er din konklusjon og det er helt greit. Skjønner at denne turen er en "once in a lifetime" tur for de som liker den slags. Men å sitte og være lei seg for å se ungene lite, passer seg dårlig når en ser hvilke valg som blir gjort ( ikke bare denne turen) men generelt festing og eventer når hun har uken med barna. Dette dokumenterer hun jo på egen kanal. Ja hun sier hun "plutselig" får barnefri, gjerne for at en skal sove hos venninner, men hun har jo 3. Må jo si at det har undret meg at det klaffer med noe som foregår akkurat de kveldene det er eventer eller noe annet gøy. Jeg syntes ikke det er rart det blir stilt spørsmål ang valg hun tar 5 12
Norah.A. Skrevet 6. november #2323 Skrevet 6. november Herkulesa skrev (10 timer siden): Mom shaming så fort en kvinne reiser i jobbsammenheng, noe som sjeldent ses blant fedre. Trist å se Husker godt hun forsvarte seg mot dette tidligere, hvor hun påpekte at pappaen til barna også hadde vært på flere turer og at hun sammenlagt hadde hatt ungene mest. Så dette er spekulasjoner og dere drar ting ut av sammenheng når det gjelder Stine gang på gang. Barna får i tillegg verdifull tid med besteforeldre så nå må vi stoppe med mom shaming Jeg sikter ikke til selve reisingen, men at hun mister seg seg selv ilag med han. Sier han hopp så hopper hun. Og til tider blir det publisert bilder og sagt ting når de er sammen, som kanskje vitner om noe ufiltrert og impulsivt. Jeg er overbevist om at hun er snill, god og trygg. Fornuftig også. Men som sagt..... 2 1 6
Horselady Skrevet 6. november #2324 Skrevet 6. november Det som forundrer meg er hvor mye hun ofrer for Mads, men jeg synes det er forferdelig lite andre veien. Han reiser, jobber, fester og turer, men tid til å hjelpe Stine i kjelleren har han aldri. Der er det barn og venninner som hjelper til. Det samme me andre ting i huset. Hun derimot slipper det hun har i hendene og drar til ham for å hjelpe til eller for å være sammen med ham. Han får i pose og sekk, mens hun får smuler. Fatter ikke hva hun ser i denne fyren! Hadde han bare vært litt kjekk også, men oppførselen han viser bare ødelegger alt. 15 8
Mei88 Skrevet 6. november #2325 Skrevet 6. november (endret) Horselady skrev (19 minutter siden): Det som forundrer meg er hvor mye hun ofrer for Mads, men jeg synes det er forferdelig lite andre veien. Han reiser, jobber, fester og turer, men tid til å hjelpe Stine i kjelleren har han aldri. Der er det barn og venninner som hjelper til. Det samme me andre ting i huset. Hun derimot slipper det hun har i hendene og drar til ham for å hjelpe til eller for å være sammen med ham. Han får i pose og sekk, mens hun får smuler. Fatter ikke hva hun ser i denne fyren! Hadde han bare vært litt kjekk også, men oppførselen han viser bare ødelegger alt. Han ordnet alt det elektriske i kjelleren, var med å lekte ut i kjelleren, ordnet så gulvet ble pigget opp, ordnet rørlegger for å legge ned nytt og støpte oppå. Han ordnet også så trærne ute ble felt, han ordnet drenering og bytting av vinduene, riving av bod ute. Han gjør kanskje ikke så mye fysisk, men han tar de rette telefonene for å få folk på plass.. han har hatt ganske mange andre større prosjekter gående selv også samtidig som Stine. Endret 6. november av Mei88 3 1
Palmemor Skrevet 6. november #2326 Skrevet 6. november Mei88 skrev (1 time siden): Han ordnet alt det elektriske i kjelleren, var med å lekte ut i kjelleren, ordnet så gulvet ble pigget opp, ordnet rørlegger for å legge ned nytt og støpte oppå. Han ordnet også så trærne ute ble felt, han ordnet drenering og bytting av vinduene, riving av bod ute. Han gjør kanskje ikke så mye fysisk, men han tar de rette telefonene for å få folk på plass.. han har hatt ganske mange andre større prosjekter gående selv også samtidig som Stine. Fikset han ikke også at de kom å fiksa taket? Han gjør jo vitterlig sin del, i den grad man kan forlange noe sånt etter ett kvarters forhold 3
Mei88 Skrevet 6. november #2327 Skrevet 6. november Palmemor skrev (Akkurat nå): Fikset han ikke også at de kom å fiksa taket? Han gjør jo vitterlig sin del, i den grad man kan forlange noe sånt etter ett kvarters forhold Jo, eller var hvertfall samme folka som fikset hos han. Og kjelleren ho sin har jo stoppet opp i prosessen noen ganger, og det har jo vært da hun har hjulpet han, og vitterlig nok har hun sparklet i han sin leilighet mens noen andre har vært hos henne å jobbet 😂 noen her inne er negative bare for å være det, og plukker ting helt ut av kontekst 1
Frøken79 Skrevet 6. november #2328 Skrevet 6. november Horselady skrev (3 timer siden): Det som forundrer meg er hvor mye hun ofrer for Mads, men jeg synes det er forferdelig lite andre veien. Han reiser, jobber, fester og turer, men tid til å hjelpe Stine i kjelleren har han aldri. Der er det barn og venninner som hjelper til. Det samme me andre ting i huset. Hun derimot slipper det hun har i hendene og drar til ham for å hjelpe til eller for å være sammen med ham. Han får i pose og sekk, mens hun får smuler. Fatter ikke hva hun ser i denne fyren! Hadde han bare vært litt kjekk også, men oppførselen han viser bare ødelegger alt. 100% enig. Hun tilpasser seg veldig til Mads og hans timeplan. Det har kommet fram med flere anledninger at barna sover hos venner osv i hennes uke fordi hun reiser bort med Mads. Veldig trist. Men at hun er en god mor kommer også veldig godt fram. Men trist at barna får mindre tid med moren sin. Mads har hjulpet henne litt, men kunne jo gjort så mye mer. Han prioriterer i mye større grad seg selv og sitt. Han har ikke endret seg mye for og tilpasse seg henne. Tvert i mot, han er jo mye mer på reise enn noe gang. 6 1
Tiara07 Skrevet torsdag kl. 18:20 #2329 Skrevet torsdag kl. 18:20 Frøken79 skrev (1 time siden): 100% enig. Hun tilpasser seg veldig til Mads og hans timeplan. Det har kommet fram med flere anledninger at barna sover hos venner osv i hennes uke fordi hun reiser bort med Mads. Veldig trist. Men at hun er en god mor kommer også veldig godt fram. Men trist at barna får mindre tid med moren sin. Mads har hjulpet henne litt, men kunne jo gjort så mye mer. Han prioriterer i mye større grad seg selv og sitt. Han har ikke endret seg mye for og tilpasse seg henne. Tvert i mot, han er jo mye mer på reise enn noe gang. Han er lykkelig fordi han har funnet en som godtar alt han gjør og følger ham helt ubetinget. Det gjorde sikkert H også i begynnelsen. For se hvor lenge S orker et slikt liv. Alt er greit når man er nyforelsket. 5 2
Tiara07 Skrevet torsdag kl. 18:20 #2330 Skrevet torsdag kl. 18:20 Mei88 skrev (4 timer siden): Jo, eller var hvertfall samme folka som fikset hos han. Og kjelleren ho sin har jo stoppet opp i prosessen noen ganger, og det har jo vært da hun har hjulpet han, og vitterlig nok har hun sparklet i han sin leilighet mens noen andre har vært hos henne å jobbet 😂 noen her inne er negative bare for å være det, og plukker ting helt ut av kontekst 🙈
Mei88 Skrevet torsdag kl. 19:35 #2331 Skrevet torsdag kl. 19:35 Frøken79 skrev (2 timer siden): 100% enig. Hun tilpasser seg veldig til Mads og hans timeplan. Det har kommet fram med flere anledninger at barna sover hos venner osv i hennes uke fordi hun reiser bort med Mads. Veldig trist. Men at hun er en god mor kommer også veldig godt fram. Men trist at barna får mindre tid med moren sin. Mads har hjulpet henne litt, men kunne jo gjort så mye mer. Han prioriterer i mye større grad seg selv og sitt. Han har ikke endret seg mye for og tilpasse seg henne. Tvert i mot, han er jo mye mer på reise enn noe gang. Hva mer tenker du han skulle gjort?
Frøken79 Skrevet torsdag kl. 19:48 #2332 Skrevet torsdag kl. 19:48 Her er det vel bare å ramse opp Jeg tenker han kunne vært der mer for Stine og barna i hverdagen. Han er jo ikke en voksen. Han er en forvokst guttunge som bare vil ha det morsomt. Synes han i mye større grad kunne delt hverdagene med Stine og barna og droppet gutteturer og fester. Kamuflert som "jobb". For meg virker det som han er mye mer opptatt av og bli likt av gutta og følgerne sine, enn og faktisk se Stines behov. Han er opptatt av et jetzet liv og det passer dårlig inn i et liv med en dame som har 3 barn. Jada han har tatt med seg Stine og barna på Svev og bading. Men hva med alle hverdagene? Stine sier hun er fornøyd med å ha en kjæreste som ikke er A4. Men hvem kjøpte den preken ho hadde her om dagen. Jeg følte ikke hun vær helt ærlig. Tror dere at hun ville hatt en mann som hjalp ho i kjelleren eller en som drar på festeturer med gutta? Han er influenser. Min påstand er at de kunne tjent mye av og delt oppussing sammen på snap. De fleste følgerne Mads hadde begynte å følge han fordi han pusset opp. Det hadde garantert falt i smak hos følgerne hans. 5 6
Mei88 Skrevet torsdag kl. 19:54 #2333 Skrevet torsdag kl. 19:54 Frøken79 skrev (3 minutter siden): Her er det vel bare å ramse opp Jeg tenker han kunne vært der mer for Stine og barna i hverdagen. Han er jo ikke en voksen. Han er en forvokst guttunge som bare vil ha det morsomt. Synes han i mye større grad kunne delt hverdagene med Stine og barna og droppet gutteturer og fester. Kamuflert som "jobb". For meg virker det som han er mye mer opptatt av og bli likt av gutta og følgerne sine, enn og faktisk se Stines behov. Han er opptatt av et jetzet liv og det passer dårlig inn i et liv med en dame som har 3 barn. Jada han har tatt med seg Stine og barna på Svev og bading. Men hva med alle hverdagene? Stine sier hun er fornøyd med å ha en kjæreste som ikke er A4. Men hvem kjøpte den preken ho hadde her om dagen. Jeg følte ikke hun vær helt ærlig. Tror dere at hun ville hatt en mann som hjalp ho i kjelleren eller en som drar på festeturer med gutta? Han er influenser. Min påstand er at de kunne tjent mye av og delt oppussing sammen på snap. De fleste følgerne Mads hadde begynte å følge han fordi han pusset opp. Det hadde garantert falt i smak hos følgerne hans. De har vel pratet begge om at han er kjæresten til mamma/Stine og ikke en bonus forelder, og det har jo vært sånn siden de ble sammen at når hun har ungene ser hun mindre til han, og når ungene er hos far er de mer sammen. Mange av følgerne hennes følger også henne pga oppussing, og de klager nå fordi det er for lite av det, hvordan hadde det da blitt om hun ikke hadde gjort noe som helst i den kjelleren selv? Ja nå fikk hun litt hjelp denne uka,men når hun er hjemme igjen er hjelpen sikkert over.
Frøken79 Skrevet torsdag kl. 20:04 #2334 Skrevet torsdag kl. 20:04 Mei88 skrev (5 minutter siden): De har vel pratet begge om at han er kjæresten til mamma/Stine og ikke en bonus forelder, og det har jo vært sånn siden de ble sammen at når hun har ungene ser hun mindre til han, og når ungene er hos far er de mer sammen. Mange av følgerne hennes følger også henne pga oppussing, og de klager nå fordi det er for lite av det, hvordan hadde det da blitt om hun ikke hadde gjort noe som helst i den kjelleren selv? Ja nå fikk hun litt hjelp denne uka,men når hun er hjemme igjen er hjelpen sikkert over. Jeg skjønner at Mads er drømmemannen for deg 😉 For meg som har passert 40 og er mor er han så langt unna det jeg ville hatt inn i livet mitt/vårt. Nå er det Stine som er sammen med han, og ho prøver hardt og overbevise alle om at han er drømmemannen. Det får både du og Stine fortsette med. Men vi er nok mange mødre som tenker som meg. Trist å se Stine miste seg selv og ofre sin egen tid med barna sine. Til fordel for en partyløve som tenker mest på og leve jetzet livet sitt. 2 13
Mei88 Skrevet torsdag kl. 20:08 #2335 Skrevet torsdag kl. 20:08 Frøken79 skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner at Mads er drømmemannen for deg 😉 For meg som har passert 40 og er mor er han så langt unna det jeg ville hatt inn i livet mitt/vårt. Nå er det Stine som er sammen med han, og ho prøver hardt og overbevise alle om at han er drømmemannen. Det får både du og Stine fortsette med. Men vi er nok mange mødre som tenker som meg. Trist å se Stine miste seg selv og ofre sin egen tid med barna sine. Til fordel for en partyløve som tenker mest på og leve jetzet livet sitt. Hvorfor skal hva jeg kunne tenkt meg draes inn? Forferdelig usaklig måte å argumentere på.. hvis de ønsker å ha det sånn så er det jo opp til de. Tenk hvis alle skulle levd like liv, det hadde blitt en stusselig verden 1 1
Tiara07 Skrevet torsdag kl. 20:16 #2336 Skrevet torsdag kl. 20:16 Mei88 skrev (5 minutter siden): Hvorfor skal hva jeg kunne tenkt meg draes inn? Forferdelig usaklig måte å argumentere på.. hvis de ønsker å ha det sånn så er det jo opp til de. Tenk hvis alle skulle levd like liv, det hadde blitt en stusselig verden Er det mer saklig å kalle kritikere misunnelige eller tette? 😊 4 6
Orly Skrevet torsdag kl. 21:00 #2337 Skrevet torsdag kl. 21:00 Frøken79 skrev (55 minutter siden): Jeg skjønner at Mads er drømmemannen for deg 😉 For meg som har passert 40 og er mor er han så langt unna det jeg ville hatt inn i livet mitt/vårt. Nå er det Stine som er sammen med han, og ho prøver hardt og overbevise alle om at han er drømmemannen. Det får både du og Stine fortsette med. Men vi er nok mange mødre som tenker som meg. Trist å se Stine miste seg selv og ofre sin egen tid med barna sine. Til fordel for en partyløve som tenker mest på og leve jetzet livet sitt. For en usaklig kommentar , vi er nok mange som ikke tenker som deg også:) 4
Norah.A. Skrevet torsdag kl. 21:35 #2338 Skrevet torsdag kl. 21:35 Mei88 skrev (8 timer siden): Han ordnet alt det elektriske i kjelleren, var med å lekte ut i kjelleren, ordnet så gulvet ble pigget opp, ordnet rørlegger for å legge ned nytt og støpte oppå. Han ordnet også så trærne ute ble felt, han ordnet drenering og bytting av vinduene, riving av bod ute. Han gjør kanskje ikke så mye fysisk, men han tar de rette telefonene for å få folk på plass.. han har hatt ganske mange andre større prosjekter gående selv også samtidig som Stine. Hvor lenge? Akkurat det husker jeg. Han var innom😅 2
Norah.A. Skrevet torsdag kl. 21:44 #2339 Skrevet torsdag kl. 21:44 Herkulesa skrev (På 5.11.2025 den 21.14): Mom shaming så fort en kvinne reiser i jobbsammenheng, noe som sjeldent ses blant fedre. Trist å se Husker godt hun forsvarte seg mot dette tidligere, hvor hun påpekte at pappaen til barna også hadde vært på flere turer og at hun sammenlagt hadde hatt ungene mest. Så dette er spekulasjoner og dere drar ting ut av sammenheng når det gjelder Stine gang på gang. Barna får i tillegg verdifull tid med besteforeldre så nå må vi stoppe med mom shaming Så hun dro det kortet? Hennes valg å være offentlig-feigt å dra inn en nøytral person for å forsvare sine egne valg! Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal forsvares, dessverre! 5
Norah.A. Skrevet torsdag kl. 21:52 #2340 Skrevet torsdag kl. 21:52 Palmemor skrev (7 timer siden): Fikset han ikke også at de kom å fiksa taket? Han gjør jo vitterlig sin del, i den grad man kan forlange noe sånt etter ett kvarters forhold Men hvorfor skulle hun ordne med taket når han gjorde det? Hvorfor skulle hun kjøpe Porsche når han sa hun burde ha det? Og at Tesla var ut. Men så har hun ikke råd til å ordne huset sitt? Jeg får en ekstremt dårlig følelse av det her altså-beklager😔 5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå