Gå til innhold

Stine Skoli og MadsPusserOpp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Orly skrev (24 minutter siden):

Så bra at hun reiser når hun har mulighet, skjønner henne godt

Gjør du? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Norah.A. skrev (Akkurat nå):

Gjør du? 

Ja selvsagt , hvorfor skal man ikke reise når man kan. Hadde gjort akkurat det samme . 

• Liker 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (28 minutter siden):

Jeg tror hun tjener mye penger på å snappe fra disse turene . Så dette går nok innunder kategorien jobb for Stine. 

Det er ikke det jeg henger meg opp i, for det er jobben hennes. Men hun taler med to tunger i/om det meste.

• Nyttig 5
Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Ja selvsagt , hvorfor skal man ikke reise når man kan. Hadde gjort akkurat det samme . 

Og resten og? Hele sirkuset?

• Nyttig 2
Skrevet
Nillelila skrev (På 1.11.2025 den 19.02):

Hvorfor har M følgertall gått ned?

Mulig flere har gjort som meg. Jeg har avfulgt, fordi jeg er interessert i MadsPusseropp" og ikke "MadsBåtlivoghivoghoi".

Avfølger også S når hun reiser på "MadsBåtlivoghivoghoi"-tur igjen. Hadde jo håpet at hun skulle bruke mer tid på huset og vist oss der, men tror det er leeeenge til jentene får ferdig hus. 

Men bare lurer på; På hvilken måte er det jobb for S å reise på hivoghoi-tur? Hun sitter jo bare og snapper, fniser, sitter klistret på M, drikker og lever luksusliv. Er det snap-penger hun tjener? 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiara07 skrev (9 minutter siden):

Mulig flere har gjort som meg. Jeg har avfulgt, fordi jeg er interessert i MadsPusseropp" og ikke "MadsBåtlivoghivoghoi".

Avfølger også S når hun reiser på "MadsBåtlivoghivoghoi"-tur igjen. Hadde jo håpet at hun skulle bruke mer tid på huset og vist oss der, men tror det er leeeenge til jentene får ferdig hus. 

Men bare lurer på; På hvilken måte er det jobb for S å reise på hivoghoi-tur? Hun sitter jo bare og snapper, fniser, sitter klistret på M, drikker og lever luksusliv. Er det snap-penger hun tjener? 

Fortell at du ikke har fulgt med uten å si det 😜Hun har jo forklart hvorfor hun ikke får gjort så mye med huset fortløpende opp til flere ganger.. og jobben hennes er sosiale medier, gjøre ting for å skape innhold, eller sitte å snappe som du sier. Det å reise på turer, legge ut er hennes jobb, sammen med samarbeid med bedrifter.. 

Norah.A. skrev (11 timer siden):

Men hun taler med to tunger i/om det meste.

Hva mener du med det? 

• Nyttig 1
Skrevet
Mei88 skrev (1 time siden):

Fortell at du ikke har fulgt med uten å si det 😜Hun har jo forklart hvorfor hun ikke får gjort så mye med huset fortløpende opp til flere ganger.. og jobben hennes er sosiale medier, gjøre ting for å skape innhold, eller sitte å snappe som du sier. Det å reise på turer, legge ut er hennes jobb, sammen med samarbeid med bedrifter.. 

Jeg følger med på oppussing, hvorfor hun ikke får gjort så mye med huset, vet jeg ikke så mye om..... Følger ikke så mye med når hun skal reflektere over livet og mye bla, bla, bla. Avfølger henne når hun er på reiser, for jeg orker ikke se dette hivoghoi-livet! Helt unyttig innhold for meg. Hun samarbeider med bedrifter innenfor bygg osv, men sponses hun av noen på USA-tur? Det er det jeg lurer på. Hvordan hun tjener penger på USA-tur og reiser. Er det pga spons, eller kun fordi trofaste følgere følger med ALT hun gjør? 

• Liker 6
Skrevet
Tiara07 skrev (2 timer siden):

Jeg følger med på oppussing, hvorfor hun ikke får gjort så mye med huset, vet jeg ikke så mye om..... Følger ikke så mye med når hun skal reflektere over livet og mye bla, bla, bla. Avfølger henne når hun er på reiser, for jeg orker ikke se dette hivoghoi-livet! Helt unyttig innhold for meg. Hun samarbeider med bedrifter innenfor bygg osv, men sponses hun av noen på USA-tur? Det er det jeg lurer på. Hvordan hun tjener penger på USA-tur og reiser. Er det pga spons, eller kun fordi trofaste følgere følger med ALT hun gjør? 

På samme måte som Isabel Raad så tjener de penger på å reise. Reise - flere seere - mer cash i lommeboka. Tror jeg da. 

• Liker 3
Skrevet
Tiara07 skrev (8 timer siden):

Helt sant! Men det var lurt-skal jeg også gjøre👍

• Liker 2
Skrevet
Mei88 skrev (7 timer siden):

Hva mener du med det? 

I utgp.virker hun fornuftig, økonomisk, kreativ osv. Svisj, så opplever jeg henne som det stikk motsatte. Mister hodet når hun får et tilbud om å bli med M, eller når han har tid. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Norah.A. skrev (23 minutter siden):

I utgp.virker hun fornuftig, økonomisk, kreativ osv. Svisj, så opplever jeg henne som det stikk motsatte. Mister hodet når hun får et tilbud om å bli med M, eller når han har tid. 

Men vi vet jo ikke om han betaler billetter osv for de som skal komme etter nå til usa da. Og jeg tenker at vettu, har du pengene og tiden så reis til krampa tar deg 😃

• Liker 1
Skrevet
Mei88 skrev (4 minutter siden):

Men vi vet jo ikke om han betaler billetter osv for de som skal komme etter nå til usa da. Og jeg tenker at vettu, har du pengene og tiden så reis til krampa tar deg 😃

Det er ikke selve reisen jeg henger meg opp i. Men, legger denne død☺️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes Stine virker så mye mer samlet, fornuftig og bena på jorda når hun ikke er rundt Mads. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Synes Stine virker så mye mer samlet, fornuftig og bena på jorda når hun ikke er rundt Mads. 

Helt enig👍

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde og reist masse om jeg hadde den muligheten. At hun drar til USA genererer nok mer penger enn hun bruker på turen. Hadde jeg fått betalt for den sydenturen jeg nettopp kom hjem fra så hadde jeg jaggu tatt en tur neste mnd og. 

Hun forklarer jo dette med gjeld/lån osv ganske greit. Jeg kan og legge vekk all morro jeg har lyst å gjøre og spare penger til å pusse opp huset, men jeg gidder jo ikke det. Jeg vil leve også. Det samme gjør hun. Hun får ikke mer lån enn det hun kan betjene utfra inntekt, og som hun selv har gjentatt til det kjedsommelige så må banken ha ett estimat på hva boligen er verdt etter oppussing, før hun kan få mer lån. Er det ikke verdt mer enn 6 millioner så får hun ikke låne mer enn kanskje 800.000 til oppussing nå. Blir det verdt 10 mill får hun låne mer. 

Det er jo samme som da jeg pusset opp. Det kosta meg 750.000 og det var ikke penger jeg hadde stående på bok... 

• Liker 2
Skrevet

Det er jo snap som er jobben😅Trodde også det skulle bi noen uker med jobbing i kjelleren mens M er borte og gledet meg til det, men det er minimalt som har skjedd der. Syns det er moro når hu lager ting og ordner. Ikke all denne festingen og kliss klass med M

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Mei88 skrev (På 3.11.2025 den 17.51):

Nå vet vi at det gjør han ikke☺️

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (10 timer siden):

Jeg hadde og reist masse om jeg hadde den muligheten. At hun drar til USA genererer nok mer penger enn hun bruker på turen. Hadde jeg fått betalt for den sydenturen jeg nettopp kom hjem fra så hadde jeg jaggu tatt en tur neste mnd og. 

Hun forklarer jo dette med gjeld/lån osv ganske greit. Jeg kan og legge vekk all morro jeg har lyst å gjøre og spare penger til å pusse opp huset, men jeg gidder jo ikke det. Jeg vil leve også. Det samme gjør hun. Hun får ikke mer lån enn det hun kan betjene utfra inntekt, og som hun selv har gjentatt til det kjedsommelige så må banken ha ett estimat på hva boligen er verdt etter oppussing, før hun kan få mer lån. Er det ikke verdt mer enn 6 millioner så får hun ikke låne mer enn kanskje 800.000 til oppussing nå. Blir det verdt 10 mill får hun låne mer. 

Det er jo samme som da jeg pusset opp. Det kosta meg 750.000 og det var ikke penger jeg hadde stående på bok... 

Det hadde vi alle gjort! Ikke det dette handler om. Hva ønsker hun å influense? Det er jobben hennes. Hva "lønner" vi henne for? 

Det jeg prøver å få frem et at hun svitsjer ekstremt fra sånn som nå når hun er mamma, er med venner, pusser opp, gir gode ideer og tips.

Kontra....

Mister hodet....ja, dere vet. Rumpe og kropp her og der, mye alkohol og pengeforbruk. Føler hun mister det litt med Mads, dessverre.

Og her er det en balansegang...

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det som overrasker meg er hvor lite disse influenserne tenker på blant annet bærekraft. 
De flyr til USA for et kort opphold, flyr hit, flyr dit. 
Bruk og kast av masse produkter. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Henriksen1987 skrev (9 timer siden):

Det som overrasker meg er hvor lite disse influenserne tenker på blant annet bærekraft. 
De flyr til USA for et kort opphold, flyr hit, flyr dit. 
Bruk og kast av masse produkter. 

De gjør nok som de fleste andre  TENKER PÅ SEG SELV.  Pengene renner inn bokstavelig talt når det eneste de gjør er å kose seg og snappe snappe snappe…. Og alt dette pga alle følgerne deres.  De mener det er en slitsom jobb …. Men jeg er ikke helt enig…. Men hva vet vel jeg…. Jeg jobber ikke med SoMe….’jeg får lønnen min fra staten… ikke mye reisen der gitt🤭🤭🤭🤭 

• Liker 5
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...