Mei88 Skrevet 28. september #2181 Skrevet 28. september Vegglampe skrev (12 timer siden): Jeg og mange kan slakte Mads for mye. Men overraskelsen av tandemhopp for kompisen Simon var veldig fint. Det var en veldig fin overraskelse og se på, og det er veldig tydelig at det betydde utrolig mye for kompisen. Her syntes jeg alle gutta i den gjengen skal få pluss poeng for å stille opp. Og dette var nok ikke spontant, så at det skulle skje denne helgen var de nok alle klar over.. skjønner ikke hvorfor spekulasjoner alltid skal gå rett på M.. for alt vi vet er det ei venninne av henne som har gått gjennom noe kjipt som går inn på Stine... Det er ikke bare M Stine har rundt seg som kan skape triste følelser... 4
Dupers Skrevet 28. september #2182 Skrevet 28. september Mei88 skrev (6 timer siden): Og dette var nok ikke spontant, så at det skulle skje denne helgen var de nok alle klar over.. skjønner ikke hvorfor spekulasjoner alltid skal gå rett på M.. for alt vi vet er det ei venninne av henne som har gått gjennom noe kjipt som går inn på Stine... Det er ikke bare M Stine har rundt seg som kan skape triste følelser... Kan godt se for meg at M ikke er så god til å kommunisere (og kanskje ikke så god til å huske ting heller) så godt mulig han enten gar dobbeltbooka seg i helga, eller at han rett og slett ikke safra til S om at han hadde planer. Kan se for meg at hun kanskje har spurt om han kan hjelpe i helga og han (mens han ikke fulgte med på samtalen fordi adhd og snap-jobbing) sa ok uten at han visste når han sa ok til å hjelpe 4
Mei88 Skrevet 30. september #2183 Skrevet 30. september Dupers skrev (På 28.9.2025 den 18.32): Kan godt se for meg at M ikke er så god til å kommunisere (og kanskje ikke så god til å huske ting heller) så godt mulig han enten gar dobbeltbooka seg i helga, eller at han rett og slett ikke safra til S om at han hadde planer. Kan se for meg at hun kanskje har spurt om han kan hjelpe i helga og han (mens han ikke fulgte med på samtalen fordi adhd og snap-jobbing) sa ok uten at han visste når han sa ok til å hjelpe Igjen fikk han skylden for noe vi ikke vet noe om, eller har behov for å vite noe om 1
smurfebuss Skrevet 30. september #2184 Skrevet 30. september Nå sa ikke Stine at hun var trist, da. Hun sa: «jeg gråter når jeg blir sint».
Norah.A. Skrevet 30. september #2185 Skrevet 30. september Jeg leste nok mellom linjene, beklager. Samtidig, så fortalte han litt om dette på sc i går kveld. Var ærlig på at han likte å få gjøre som han ville. 1
Dupers Skrevet 30. september #2186 Skrevet 30. september Mei88 skrev (1 time siden): Igjen fikk han skylden for noe vi ikke vet noe om, eller har behov for å vite noe om Beklager dette. Men jeg har ingen problemer med å gi han skylden frem til det motsatte er bevist. Han har gjentatte ganger oppført seg ufint mot folk når han ikke kan få noe igjen for det. Og han har til og med lagt ut snaps der han er ufin mot vennene sine der det ser ut som at de er meget lei av han. Frem til det motsatte er bevist er han skyldig i å være en kjip fyr. 11 4
Norah.A. Skrevet 30. september #2187 Skrevet 30. september Dupers skrev (34 minutter siden): Beklager dette. Men jeg har ingen problemer med å gi han skylden frem til det motsatte er bevist. Han har gjentatte ganger oppført seg ufint mot folk når han ikke kan få noe igjen for det. Og han har til og med lagt ut snaps der han er ufin mot vennene sine der det ser ut som at de er meget lei av han. Frem til det motsatte er bevist er han skyldig i å være en kjip fyr. Helt enig! 5
Bella50 Skrevet 2. oktober #2188 Skrevet 2. oktober Dupers skrev (På 30.9.2025 den 20.58): Beklager dette. Men jeg har ingen problemer med å gi han skylden frem til det motsatte er bevist. Han har gjentatte ganger oppført seg ufint mot folk når han ikke kan få noe igjen for det. Og han har til og med lagt ut snaps der han er ufin mot vennene sine der det ser ut som at de er meget lei av han. Frem til det motsatte er bevist er han skyldig i å være en kjip fyr. @Duperser ikke gøy på fest. 3
Dupers Skrevet 2. oktober #2189 Skrevet 2. oktober Bella50 skrev (Akkurat nå): @Duperser ikke gøy på fest. Tror ikke jeg ville funnet M så veldig gøy på fest heller🤷🏻♀️ 12 5
Purple Diamond Skrevet 2. oktober #2190 Skrevet 2. oktober Dupers skrev (9 timer siden): Tror ikke jeg ville funnet M så veldig gøy på fest heller🤷🏻♀️ M+alkohol 😳🤯😵💫🥵 3 2
Lawyer Skrevet 5. oktober #2191 Skrevet 5. oktober smurfebuss skrev (På 30.9.2025 den 19.04): Nå sa ikke Stine at hun var trist, da. Hun sa: «jeg gråter når jeg blir sint». Hu sa også at hun hadde svelget mange kameler. Så det kan jo være hva som helst 2
Dupers Skrevet 9. oktober #2192 Skrevet 9. oktober Hva da hun på gårsdagens storytime? Funker kjærlighetslivet og arbeidssituasjonen?
HMK Skrevet 9. oktober #2193 Skrevet 9. oktober På instagram i dag skriver Mads at han har ansatt Simon Tare på prøve, gjennom NAV. Han legger også ut informasjon om Tares privatliv og utfordringer. Og jeg FATTER IKKE at folk syns det er greit. Jeg kommenterte at det er flott å gi folk jobb, men at det hadde holdt å fortelle dét og ikke resten av historien. Det er ikke greit av en arbeidsgiver å utlevere enkeltpersoner og ansatte på denne måten!! Smack sa det, så var jeg blokkert, gitt. Her skal ingen kritiske røster få komme frem. Om denne nyansatte er så sårbar som han fremstår gjennom SoMe og Mads content, vil han neppe være istand til å sette grenser for seg selv og i hvilken grad han utleverer seg selv, eller blir utsatt for eksponering av andre. Jeg syns det er direkte motbydelig. 6 10
TanteBrun Skrevet 9. oktober #2194 Skrevet 9. oktober HMK skrev (2 minutter siden): På instagram i dag skriver Mads at han har ansatt Simon Tare på prøve, gjennom NAV. Han legger også ut informasjon om Tares privatliv og utfordringer. Og jeg FATTER IKKE at folk syns det er greit. Jeg kommenterte at det er flott å gi folk jobb, men at det hadde holdt å fortelle dét og ikke resten av historien. Det er ikke greit av en arbeidsgiver å utlevere enkeltpersoner og ansatte på denne måten!! Smack sa det, så var jeg blokkert, gitt. Her skal ingen kritiske røster få komme frem. Om denne nyansatte er så sårbar som han fremstår gjennom SoMe og Mads content, vil han neppe være istand til å sette grenser for seg selv og i hvilken grad han utleverer seg selv, eller blir utsatt for eksponering av andre. Jeg syns det er direkte motbydelig. På snapchat sier også Mads at Simon selv ønsker at dette skal deles, og de filmet også "ansettelsesamtalen" til snapchat. Selv synes jeg det ble litt feil, meg så lenge det var enighet om det, så er det vel greit. 2
Tiara07 Skrevet 9. oktober #2195 Skrevet 9. oktober HMK skrev (3 minutter siden): På instagram i dag skriver Mads at han har ansatt Simon Tare på prøve, gjennom NAV. Han legger også ut informasjon om Tares privatliv og utfordringer. Og jeg FATTER IKKE at folk syns det er greit. Jeg kommenterte at det er flott å gi folk jobb, men at det hadde holdt å fortelle dét og ikke resten av historien. Det er ikke greit av en arbeidsgiver å utlevere enkeltpersoner og ansatte på denne måten!! Smack sa det, så var jeg blokkert, gitt. Her skal ingen kritiske røster få komme frem. Om denne nyansatte er så sårbar som han fremstår gjennom SoMe og Mads content, vil han neppe være istand til å sette grenser for seg selv og i hvilken grad han utleverer seg selv, eller blir utsatt for eksponering av andre. Jeg syns det er direkte motbydelig. Jeg har tenkt akkurat det samme! Dette er nesten så langt over grensen som det går an å gå! Hva i alle dager skal vi se en taushetsbelagt samtale mellom arbeidsgiver og arbeidstaker for? Vi trenger ikke å se dette, for å forstå hvor grei Mads er som ansetter ham! Vi hadde forstått det uten dette. Flaut, respektløst og høyst uproft! 11 6
Tiara07 Skrevet 9. oktober #2196 Skrevet 9. oktober TanteBrun skrev (Akkurat nå): På snapchat sier også Mads at Simon selv ønsker at dette skal deles, og de filmet også "ansettelsesamtalen" til snapchat. Selv synes jeg det ble litt feil, meg så lenge det var enighet om det, så er det vel greit. Problemet er vel om Simon helt forstår omfanget av å dele dette i full offentlighet 😕 Dette kan han komme til å angre på. Som «oppegående» mann, burde Mads holde seg for god til dette! 7 20
TanteBrun Skrevet 9. oktober #2197 Skrevet 9. oktober Tiara07 skrev (1 minutt siden): Problemet er vel om Simon helt forstår omfanget av å dele dette i full offentlighet 😕 Dette kan han komme til å angre på. Som «oppegående» mann, burde Mads holde seg for god til dette! Enig i det. 1
Dupers Skrevet 9. oktober #2198 Skrevet 9. oktober Tiara07 skrev (49 minutter siden): Problemet er vel om Simon helt forstår omfanget av å dele dette i full offentlighet 😕 Dette kan han komme til å angre på. Som «oppegående» mann, burde Mads holde seg for god til dette! Nå er jo Simon en voksen kar, som det virker som at har vært gira på en some-karriere selv. Så han burde jo kunne bestemme dette selv. Men jeg lurer på hvor mye av dette NAV egentlig synes er greit at deles. Det at en person som "sliter med alarmer og struktur" får arbeidsrettet tiltak er kanskje ikke optimalt at blir delt når folk som kjemper seg friske ikke får tiltak. Er jo mulig at det er større grunner til at han sliter med struktur, men da er dette virkelig ikke greit å dele. Skal man "dele sannheten" skal sannheten deles, ikke en pynta sannhet. 2
Eyr Skrevet 9. oktober #2199 Skrevet 9. oktober Dupers skrev (1 minutt siden): Nå er jo Simon en voksen kar, som det virker som at har vært gira på en some-karriere selv. Så han burde jo kunne bestemme dette selv. Men jeg lurer på hvor mye av dette NAV egentlig synes er greit at deles. Det at en person som "sliter med alarmer og struktur" får arbeidsrettet tiltak er kanskje ikke optimalt at blir delt når folk som kjemper seg friske ikke får tiltak. Er jo mulig at det er større grunner til at han sliter med struktur, men da er dette virkelig ikke greit å dele. Skal man "dele sannheten" skal sannheten deles, ikke en pynta sannhet. Regner med det er et mer komplisert bilde enn som så? 2 2
HMK Skrevet 9. oktober #2200 Skrevet 9. oktober Tiara07 skrev (2 timer siden): Problemet er vel om Simon helt forstår omfanget av å dele dette i full offentlighet 😕 Dette kan han komme til å angre på. Som «oppegående» mann, burde Mads holde seg for god til dette! Nettopp! Det er dette som var mitt poeng også. Uansett hvor ivrig denne ungen mannen er på å gjøre SoMe-karriere så er det ikke i hans interesse at arbeidsgiveren utleverer han på denne måten. 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå