Eva00 Skrevet 21. oktober #41 Del Skrevet 21. oktober Selvsagt! Så alle de skumle filmen selv på den alderen, var jo kjempegøy! Min og 4 venninner skal på kino på halloween å se Smile 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #42 Del Skrevet 21. oktober Ja Anonymkode: 3dec2...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #43 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 21.30): Har han PU eller noen andre diagnoser? Anonymkode: 2fb32...26d Diagnoseguiden strikes again. Anonymkode: 2ec73...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #44 Del Skrevet 21. oktober Min 14 åring elsker elsker grøssere og slasherfilmer. Men hun lærte veldig tidlig forskjellen på realitet og hva som er film. Hun har sett på dette i mange år. De ville se terrifier 3 på kino, men kinoen krever 18 år. Har ikke hørt om Smile 2, men hun hadde nok fått lov til å se den Anonymkode: 285b1...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #45 Del Skrevet 22. oktober Min 15 åring har ikke blitt redd, engstelig, redd for mørket eller syntes det er ubehagelig å gå hjem alene på kvelden etter å ha sett den første. Men synes sånne spøkelsehus med skuespillere som følger etter deg er skumle. Det er lurt å se ann ungdommens personlighet. Min har aldri reagert negativt på voldelige filmer og kunne fint se filmer med eldre aldersgrense. Noen har alltid reagert negativt og synes skrekk filmer er grusomt selv som 50+. Men nå er din tenåring 15 år og gammel nok for å se filmen. Viktig å la de unge få litt livserfaring og viss det ender med at ungdommen reagerer negativt antar jeg at det ikke blir flere skrekkfilmer på en stund. Anonymkode: 9c592...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå