Gå til innhold

Hadde du latt din 15 åring gå på kino for å se Smile 2

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvsagt! Så alle de skumle filmen selv

på den alderen, var jo kjempegøy! Min og 4 venninner skal på kino på halloween å se Smile 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 21.30):

Har han PU eller noen andre diagnoser?

Anonymkode: 2fb32...26d

Diagnoseguiden strikes again.

Anonymkode: 2ec73...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 14 åring elsker elsker grøssere og slasherfilmer. Men hun lærte veldig tidlig forskjellen på realitet og hva som er film. Hun har sett på dette i mange år. De ville se terrifier 3 på kino, men kinoen krever 18 år. Har ikke hørt om Smile 2, men hun hadde nok fått lov til å se den

Anonymkode: 285b1...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 15 åring har ikke blitt redd, engstelig, redd for mørket eller syntes det er ubehagelig å gå hjem alene på kvelden etter å ha sett den første. Men synes sånne spøkelsehus med skuespillere som følger etter deg er skumle.

Det er lurt å se ann ungdommens personlighet. Min har aldri reagert negativt på voldelige filmer og kunne fint se filmer med eldre aldersgrense. Noen har alltid reagert negativt og synes skrekk filmer er grusomt selv som 50+. Men nå er din tenåring 15 år og gammel nok for å se filmen. Viktig å la de unge få litt livserfaring og viss det ender med at ungdommen reagerer negativt antar jeg at det ikke blir flere skrekkfilmer på en stund.

Anonymkode: 9c592...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...