AnonymBruker Skrevet 13. oktober #1 Del Skrevet 13. oktober Jeg har hatt denne drømmen i mange år nå, og jeg har virkelig lyst til å prøve å få levd den ut. Jeg har heldigvis få kroppskomplekser, og nakenhet føles naturlig, men likevel pirrende... Helt siden første gangen jeg så Titanic, hvor Rose ble malt av Jack, så har jeg drømt om å bli malt eller tegnet, men aller helst av en hel klasse, av studenter av begge kjønn. Jeg er vel klar over at det ikke skal fokuseres på kropp som et sex-objekt i en slik sammenheng, men det er vel ikke så store sjanser antakeligvis for at noen skulle merke det på en dame vil jeg tro. Jeg har bare så lyst til å komme inn i en kunstsal kun iført badekåpe, for så å ta den av og gjøre slik instruktøren ber meg om, altså hvilke positurer jeg skal stå i. Selvfølgelig helt naken. Høre stillheten i rommet, hvor jeg må stå statisk og bli nøye studert av både jenter og gutter, fra topp til tå. Hvor jeg av nysgjerrighet beveger blikket sakte over rommet, og kanskje møter blikket til en ung og kjekk mannlig kunststudent, som kanskje blir blyg og rødmer og ser ned. Hvor jeg aner at noen svelger tungt, og hvor jeg da har ingen veg å rømme, selv om jeg er så opphisset at jeg burde løpt avgårde. Bare kjenne at blodet bruser nesten ukontrollert gjennom hele min nakne kropp. Bare stå der til betraktning av kunststudenter som har problemer med å kontrollere de hormonelle effektene på kroppen, og se kanskje noen av jentene leve seg inn i situasjonen og fantaserer om hvordan det er å stå der naken foran alle. Jeg vil så gjerne oppleve denne fantasien, og det er vel kanskje bare å ta kontakt med en kunstskole eller lignende? Er det noen her som har gjort dette før, kanskje med slike hemmelige fantasier som drivkraft? Anonymkode: 96f98...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #2 Del Skrevet 14. oktober Klassisk fantasi. Men den de faktisk vil ha som aktmodell, er ikke noen som kåt håper å møte folks blikk, men litt mer chill hippietype som er i stand til å stå /sitte stille veldig lenge uten å møte noen blikk. Anonymkode: 79a69...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #3 Del Skrevet 14. oktober Har vært aktmodell noen ganger og det er dørge kjedelig. Vondt i kroppen får man også av å stå stille så lenge av gangen. Er litt som å være hos legen, klinisk og mekanisk, og ikke særlig godt betalt er det heller. Anonymkode: 0800f...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #4 Del Skrevet 14. oktober Dette høres ut som en fantasi som burde forbli nettopp det. Tror opplevelsen vil skuffe deg om du går inn med slike forventninger, og fantasien din kommer til å bli ødelagt Anonymkode: dcbaf...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #5 Del Skrevet 14. oktober Jeg har vært den som "studerer" noens kropp slik du drømmer om og det er ingenting seksuelt med det. Ved croquis tegning så går ting så fort at det eneste mann rekker å studere er posituren modellen står i. Ved litt lengre studier så studerer mann formen ved akt tegning eller evt fargestudier ved akt maling. Verken de unge mannlige studentene eller de kvinnelige studentene jeg har snakket med har gitt noe inntrykk av at dette er noe spesielt spennende, pirrende, ukomfortabelt eller på noen måte seksuelt. Det er et studie av kropp og menneske. Anatomi. Det er ikke i nærheten av Titanic scenen mellom jack og rose men du er velkommen til å prøve. Men det blir nok ikke godt mottatt viss du begynner å dryppe ned på gulvet av din egen fantasi. Anonymkode: 9c45c...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #6 Del Skrevet 14. oktober Flere kommentarer til dette. Aktmodellene velger selv stillingene - ergo ingen lærer som gir deg instrukser om hvilke stillinger du skal stå i. Aktmodellen får beskjed om å ikke møte noens blikk - dette skal man altså aktivt unngå. Jeg har opplevd ei som ble kåt av det og det ble synlig; det ble verdens flaueste event for både henne og andre, da læreren måtte si ifra til henne og ble hvisket om å gå å tørke seg(!!!) før neste positur. Hun var rød som en tomat resten av timen av ydmykenhet og alle visste hvorfor. Ikke noe jeg unner min verste fiende 😅 Det er tungt arbeid. Du har sett en erotisk scene og har romantisert dette i fantasien din, men det vil mest sannsynlig aldri bli som du forventer dessverre. Anonymkode: b0090...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå