Gå til innhold

Rumpa nr 1 puppene nr 2 ? D

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min sa at det fineste på kroppen min var min rumpe på nr 2 var det puppene , 

kan jeg få spørre dere menn , hvorfor er rumpa en stor preferanse ? 

Anonymkode: 75493...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi analsex er digg

Anonymkode: 7072f...212

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga mange menn er blitt “skada” av å glo på fake rumper på insta dagen lang, det verste er de som tror at de er naturlige🫣😅

Anonymkode: 5cd7f...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den grunn at det er rumpa og puppene som er den mest karakteristiske forskjellen mellom kvinner og menn.

Så menn tenner på disse forskjellene, og når rumpen er litt større enn konkurentenes så legges den ennå bedre merke til. Og så er den så god og deilig å ta på, elsker rett og slett kvinnerumper.

Vil også tro at det har evolusjonsmessige fordeler med kvinnelige former, og av den grunn så er vi menn programmert til å like det. Fett på lår og rumpe er ikke usunt i forhold til fett lagret andre steder på kroppen, det gjør deg også bedre istand til å bære fram barn. Jeg har vært heldig med programmeringen, og alarmen går sporenstreks i amgydala som sender "deilig rumpe signal" til hjernebarken. Haken detter litt ned og vi får et vassent blikk og mister konsentrasjonen for en liten stund, faktisk litt trafikkfarlig, og farlig for ørene da du kan få en plutselig lusing av ho sinte som sitter ved siden av.

Anonymkode: 8fc4d...9fe

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mannen min sa at det fineste på kroppen min var min rumpe på nr 2 var det puppene , 

Fordi en god brei kvinnerumpe er det vakreste synet i verden.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker store naturlige pupper best. Stor rumpe = overvektig. Vanlig slank sprettrumpe er finere. 

Anonymkode: 0db46...ce8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aner ikke hvorfor jeg😊

Elsker rumper. Pupper gir meg ingen ting egentlig. Bryr meg overhode ikke om de er små, store osv osv. Pupper vekker ikke lyst på sex på samme måte som en sexy rumpe.

Anonymkode: 246a4...ee6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en dame er påkledd så er både pupper og rumpe en tydelig feminin referanse. Noen foretrekker pupper andre rumper. Selv elsker jeg rumper som er forholdsvis små, men tydelige og faste. Pupper gir meg ikke stort. 

Anonymkode: a835d...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en veltrent, spretten rumpe bygget på hipthrusts og RDLs kan redde det at puppene er ikke-eksisterende. Ofte er også i dette tilfellet puppene også bra. 

Derimot om man har en flat ræv, ræv uten sprett, ræv kun dandert med fett og ingen muskler og attpåtil tynne utrente lår og hamstrings så hjelper det overhodet ikke at puppene er ok. I det fleste tilfeller er da også puppene i samme kategori som ræva. 

Kvaliteten på rumpa er veldig ofte et premiss for kvaliteten på resten av dama. Har heller aldri møtt på ei dame med bra ræv som hadde dårlig eller uinteressant personlighet. Men når jeg treffer noen MED dårlig eller uinteressant personlighet så har de alltid dårlig ræv. 

Anonymkode: 6b36b...b89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil! Rumpe/ hofter/ markert midje er bare SÅ sexy og feminint!

Bevares, pupper er ok det og, men på langt nær like viktig for min del.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke enig. vil heller se pupper men gjerne hele deg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle synes det. Jeg er ganske likegyldig til rumper. Bryr meg ikke fra eller til. Pupper, der i mot, er jeg veldig glad i!

Anonymkode: d3390...f0b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Liker store naturlige pupper best. Stor rumpe = overvektig. Vanlig slank sprettrumpe er finere. 

Anonymkode: 0db46...ce8

Det er vel oftere store pupper som ofte kommer sammen med overvekt. Ganske sjelden man ser slanke kvinner med store, naturlige pupper.  Slanke kvinner med stor rumpe er derimot ganske vanlig.

Selvfølgelig litt avhengig av hva man legger i "stor(e)" i denne sammenhengen.

Anonymkode: e631e...f53

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fordelen" med "rumpefokus", er nå iallefall at damer som ønsker seg mer formfull rumpe, og er villig til å gjøre en innsats, kan oppnå det med trening. 

Null kirurgi og null implantater er involvert. Bortsett fra når de aller mest hjernedøde duckface-influensere ønsker seg Kardashian-rumpe uten å måtte slite litt ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er først og fremst de tingene som viser kvinnelige former.  Selve forskjellen på kvinner og menn, sånn rent visuelt.

Anonymkode: 43a9d...4aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi romper er flotte å se på, både med og uten klær og deilige kjenne eller stryke på 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting tenner meg mer enn en skikkelig bakmus, hvor du virkelig kan nyte synet av både mus og rompehull.

Anonymkode: b44db...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (11 timer siden):

"Fordelen" med "rumpefokus", er nå iallefall at damer som ønsker seg mer formfull rumpe, og er villig til å gjøre en innsats, kan oppnå det med trening. 

Null kirurgi og null implantater er involvert. Bortsett fra når de aller mest hjernedøde duckface-influensere ønsker seg Kardashian-rumpe uten å måtte slite litt ....

Innsatsen vil ikke føre med seg formfull rumpe om det ikke allerede ligger til rette for det genetisk. Så det blir feil å legge det på ryggen til damer og deres villighet. Det er ikke det det handler om.

Men, dere menn liker ulike rumper, også ulike trente rumper. 

Har sett menn påstå de liker stor trent rumpe, så viser de til ei som har en liten trent rumpe. Å det er jo bra smaken er ulik. 

Anonymkode: c1193...bb0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 23.56):

Den er ikke det hos alle. Menn er delt i to kategorier, puppemenn og rumpemenn.  

Anonymkode: 26cbe...698

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fordi en veltrent, spretten rumpe bygget på hipthrusts og RDLs kan redde det at puppene er ikke-eksisterende. Ofte er også i dette tilfellet puppene også bra. 

Derimot om man har en flat ræv, ræv uten sprett, ræv kun dandert med fett og ingen muskler og attpåtil tynne utrente lår og hamstrings så hjelper det overhodet ikke at puppene er ok. I det fleste tilfeller er da også puppene i samme kategori som ræva. 

Kvaliteten på rumpa er veldig ofte et premiss for kvaliteten på resten av dama. Har heller aldri møtt på ei dame med bra ræv som hadde dårlig eller uinteressant personlighet. Men når jeg treffer noen MED dårlig eller uinteressant personlighet så har de alltid dårlig ræv. 

Anonymkode: 6b36b...b89

Altså, hahaha 🤣🤣 Hvor blåst er det mulig å bli liksom? 

Anonymkode: 14252...3ff

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...