Gå til innhold

Sex i et forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

En mann med lav lyst har da lavere nivå av testosteron. Da vet man hva man får..

Anonymkode: 32458...bcc

Denne skjønte jeg ikke helt. Man kan selvfølgelig ha liten/lav lyst, men høyt testosteronnivå. Selv har jeg testosteronverdier i øvre sjiktet av normalområdet, men sjelden/lite lyst på sex.

Lyst på sex er avhengig av ekstremt mange faktorer og er komplekst. Testosteron er bare en av mange.

Anonymkode: 0b483...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er i akkurat samme situasjon. Bortsett fra at jeg er midt i 50-årene.
Og har kommet til akkurat samme erkjennelse: "Og nå ryker nok hele familien snart dessverre... ".

Jeg legger merke til at du også (som jeg selv ville gjort) tar med et lite forbehold gjennom å inkludere et "nok". Er det et uttrykk for et aldri så lite håp? Sånn er det i hvert fall for meg.

Jeg skal hjem i dag og si akkurat det du skriver, nemlig at jeg kommer til å ha en normal (dog ikke voldsom) sexlyst i mange år til. Jeg kommer til å legge til at slik det ser ut for meg så kommer sex aldri til å være annet enn uviktig for henne.
Og så tenker jeg å spørre om hvordan hun stiller seg til disse påstandene.

Så får vi se hvor det bærer - jeg orker i hvert fall ikke gå rundt og kjenne på at mitt begjær er et problem. Den følelsen er i ferd med å gjøre meg klinisk deprimert.

Takk for at du deler. Jeg tror det går 13 på dusinet av slike historier. Det er likevel noe med å se at andre sliter med samme problem.

Anonymkode: f0ec4...80e

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 1bc1d...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 1bc1d...b68

For tidlig å si.

Anonymkode: f0ec4...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...