Gå til innhold

Kvinner som blir med deg hjem fra byen, men hvor det ikke ender med sex? Ønsker svar fra kvinner.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 15.50):

Det er ikke voldtekt etter dagens straffelov.

Anonymkode: b1a34...1da

Jo det er det 

Anonymkode: 00e6e...5c3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 16.07):

Du må skjønne at definisjonen av voldtekt står i straffeloven. Menneskerettighetskonvensjonen og Grunnloven stiller strenge krav til klar lovhjemmel for å kunne straffe noen. Du kan ikke finne opp din egen definisjon av hva en voldtekt er. Les hva som står i straffeloven. Du finner på din egen definisjon.

Straffeloven er direkte avskum av et paragraf, og feiler i å ta skyldige om de så filmer overgrepet selv. Det er godt kjennt at det ikke gjøres nok for å ta overgripere.

Voldtekt er sex med noen som ikke har lyst til å ha sex. Punktum.

Hva loven sier, i don't care. Skader du noen, er du en dritt.

Anonymkode: dd5db...f3f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men 95% er jo ikke så gærnt TS.. da har du dem tillit og trygghet eller sjarmert mange damer til sengs👏
Men det er jo sånn at kvinner er forskjellige.. noen kvinner vil knulle vettet av deg pga sjarm, mens andre trenger mere tillit og trygghet. Sånn vil det alltid være, og det er ikke noe vi kan gjøre med.

Så at det finnes bare 5% som ikke fører til sex, er vel heller unormalt lavt.. tatt i betraktning, så er det ikke så rart at dette skjer etter en fuktig kveld på byen. Jeg synes det er greit at noen ombestemmer seg, tror ikke sexen har blitt like god hvis hun var i tvil🤭Må innrømme at ingen får ligge i mine sengklær med klærne på.. for tryggheten min ligger i at jeg ikke trenger å pule. Men det er en liten twist i dette.. for den tryggheten har ofte ført til puling når vi våkner. Da blir det en dusj, egg&bacon og skyss hjem også, og tryggheten og oppvartningen har alltid ført til gjensynsglede.. så jeg har nesten aldri hatt ONS😅

Når jeg ser brukere drøfter samtykket, blir jeg litt betenkt.. Det er jo ikke sånn at vi spør hverandre om å ha sex, og venter på et "Ja".. Det ligger vel heller tydelig i "kortene" at vi skal ha sex.. det er jo derfor noen løper hjem hånd i hånd fra byen😅Altså samtykkeloven blir aldri nevnt i slike tilfeller, fordi vi har gitt såå tydelig signal til sex.

Men samtykkeloven er superviktig for begge.. og gjelder vel kanskje mest for de usikre kvinnene, for å skjerme(*) dem mot overgrep. Derfor menn ha samtykkeloven i bakhodet.. det finnes ingen unntakregel av den loven, så dette er mannens ansvar. Kvinnen er heller ikke fritatt fra samtykkeloven.. Ligger hun med klærne på og ikke frister, så bør hun bli beskyttet..
Men hvis hun kler av seg og frister til sex. Da har hun gjordt tydelig signal til sex, selv om ikke er blitt et muntlig "Ja". Dette er jo selvfølgelig ikke kvinner som "fryser", som ikke får frem et "Nei".. Et "Ja" ligger som et tydelig signal om enighet i kortene🤗

Skjerme(*).. Feil ordvalg.. De er vel ikke skjermet mot overgrep.. og alle overgrep blir nesten alltid henlagt. For å bevise et overgrep, er blitt for vanskelig. Samtykkeloven burde endres, og menn burde endre seg.. Vi trenger kvinner til å lage en ny samtykkelov, menn er for korpulent i skallen til å beskytte kvinner❣️

Så ja TS.. du er en moden klok mann.. Du følte sikkert på at det ble "ukomfortabelt" for begge, og stoppet i tide👏Respekt👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (På 13.10.2024 den 16.16):

Veldig bra du stoppet 🙏

Men tja. Har venninner som hadde med seg folk hjem uten å ønske sex innimellom. Tror bare de synes det var koselig med flørting og kyssing, men ønsket ikke sex.

Andre kan jo miste lysten på veien hjem. 
Jeg har opplevd det.

Avtslen var ikke sex, kjente forsåvidt personen godt fra før.

Han var supergod på kyssing, men vi hadde null kjemi når klærne var av. 

Jeg prøvde noen minutter å ignorere egen manglende lyst, men jeg merket jeg virkelig seriøst ikke hadde lyst på sex.

Han gikk liksom fra å være dream kisser til krafsing, desperasjon og bare blæh. Rotete AF og uhygienisk hadde han det og akk og ve. 

Bare liksom skulle stappe seg inn. Og begeret rant bare over fordi han sa noe som minnet meg om en eks. 

Venninner har i ettertid fortalt om samme kleinhet 😅🤷‍♀️

Så jeg takket nei sånn during action. 

I min ungdom hadde jeg så dårlig selvbilde at jeg følte jeg bare måtte takke ja til enkelte scenarier - og jeg fremsto helt omvendt. Fremstod selvsikker, tydelig på grenser osv.

Men jeg var ikke det.

Venninner har fortalt om det samme. Lå med endel de egentlig ikke ønsket sex med av destruktive årsaker. 

Noen gutter nærmest (og bokstavelig) voldtok, andre var kjempegreie. Mange tok ikke signalene du gjorde og avsluttet, det hadde spart endel uønsket sex. 

Ofte er alkohol involvert også. Man er full og idiot når man flørter, og mest fyllesyk når stillheten hjemme når inn. 

Så: avtalt edru sex er igrunnen det greieste av alle ovennevnte grunner. 

Nå som jeg er voksen ville neitakk handlet om manglende kjemi, eller dårlig hygiene hos den andre. 

Jeg har aldri blitt med noen hjem for å pule i fylla. De som har spurt, har fått nei. De andre har av og til blitt sure.

Hvem har rusa sex når man kan la vær? 🤢

Anonymkode: 0d0f8...034

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri blitt med noen hjem for å pule i fylla. De som har spurt, har fått nei. De andre har av og til blitt sure.

Hvem har rusa sex når man kan la vær? 🤢

Anonymkode: 0d0f8...034

I dritings tilstand er jeg enig med deg.. Men om en kvinne tar noen glass vin og er i sprudlende humør, har ofte hevet kvaliteten på sexen. Så et stort glass vann og en tannpuss er igrunn nok.. og om det ikke fører til sex, så åpner det jo en ny mulighet på formiddagen.. Så jeg vil ikke si nei til en kvinne, som bare vil meg godt.. men hun må kunne holde seg på føttene selv🥰

Forresten.. det er bedre at hun sjangler hjem etter sexen på formiddagen, da har hun iallefall fått nok sex😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 16.21):

Så da er hun ikke ute av stand til å motsette seg handlingen....? 

Man skal uansett ikke gå videre etter et nei. Det burde ikke være vanskelig å forstå. Å si nei er jo nettopp å motsette deg handlingen. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran00 skrev (18 minutter siden):

Man skal uansett ikke gå videre etter et nei. Det burde ikke være vanskelig å forstå. Å si nei er jo nettopp å motsette deg handlingen. 

Ja. Om en ikke forstår at nei, er å si nei til sex er de så evnevrike at de bør forbys fra å ligge med noen.

Å krangle er jo kun noe overgripere vil gjøre uansett.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Om en ikke forstår at nei, er å si nei til sex er de så evnevrike at de bør forbys fra å ligge med noen.

Å krangle er jo kun noe overgripere vil gjøre uansett.

Evneveike*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 22.25):

Det er jo veldig populært å dra på byen for å ordne litt tilfeldig sex da, jeg har blitt skuffet når det kom til stykket og det bare ble med overnattingen. 

Veldig koselig kveld ellers, men skulle ønske at vi var på samme bølgelengde hele veien. 

Anonymkode: b9e33...c38

Forstår ikke hva du siterte meg for?

Anonymkode: 68fb8...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 15.54):

Det kan nevnes at hun gjorde null motstand når jeg kledde av henne og jeg tok også på henne uten noen motstand, men hun hadde (svake) verbale innsigelser som gjorde at jeg stoppet. Hun hadde mensen også, så kanskje hun bare var flau. 

I senere tid har jeg begynt å eksplisitt spørre rett ut om hun jeg er med har lyst å ligge med meg og sier gjerne rett ut at det selvsagt er null forventninger og at vi fint kan gå hver til vårt. Synes det er en grei avklaring og også et morsomt spørsmål (i hvert fall når de svarer ja). 

Anonymkode: f86da...d32

Tok på henne hvor?

Anonymkode: 33fc2...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 15.10.2024 den 4.33):

Ja men 95% er jo ikke så gærnt TS.. da har du dem tillit og trygghet eller sjarmert mange damer til sengs👏
Men det er jo sånn at kvinner er forskjellige.. noen kvinner vil knulle vettet av deg pga sjarm, mens andre trenger mere tillit og trygghet. Sånn vil det alltid være, og det er ikke noe vi kan gjøre med.

Så at det finnes bare 5% som ikke fører til sex, er vel heller unormalt lavt.. tatt i betraktning, så er det ikke så rart at dette skjer etter en fuktig kveld på byen. Jeg synes det er greit at noen ombestemmer seg, tror ikke sexen har blitt like god hvis hun var i tvil🤭Må innrømme at ingen får ligge i mine sengklær med klærne på.. for tryggheten min ligger i at jeg ikke trenger å pule. Men det er en liten twist i dette.. for den tryggheten har ofte ført til puling når vi våkner. Da blir det en dusj, egg&bacon og skyss hjem også, og tryggheten og oppvartningen har alltid ført til gjensynsglede.. så jeg har nesten aldri hatt ONS😅

Når jeg ser brukere drøfter samtykket, blir jeg litt betenkt.. Det er jo ikke sånn at vi spør hverandre om å ha sex, og venter på et "Ja".. Det ligger vel heller tydelig i "kortene" at vi skal ha sex.. det er jo derfor noen løper hjem hånd i hånd fra byen😅Altså samtykkeloven blir aldri nevnt i slike tilfeller, fordi vi har gitt såå tydelig signal til sex.

Men samtykkeloven er superviktig for begge.. og gjelder vel kanskje mest for de usikre kvinnene, for å skjerme(*) dem mot overgrep. Derfor menn ha samtykkeloven i bakhodet.. det finnes ingen unntakregel av den loven, så dette er mannens ansvar. Kvinnen er heller ikke fritatt fra samtykkeloven.. Ligger hun med klærne på og ikke frister, så bør hun bli beskyttet..
Men hvis hun kler av seg og frister til sex. Da har hun gjordt tydelig signal til sex, selv om ikke er blitt et muntlig "Ja". Dette er jo selvfølgelig ikke kvinner som "fryser", som ikke får frem et "Nei".. Et "Ja" ligger som et tydelig signal om enighet i kortene🤗

Skjerme(*).. Feil ordvalg.. De er vel ikke skjermet mot overgrep.. og alle overgrep blir nesten alltid henlagt. For å bevise et overgrep, er blitt for vanskelig. Samtykkeloven burde endres, og menn burde endre seg.. Vi trenger kvinner til å lage en ny samtykkelov, menn er for korpulent i skallen til å beskytte kvinner❣️

Så ja TS.. du er en moden klok mann.. Du følte sikkert på at det ble "ukomfortabelt" for begge, og stoppet i tide👏Respekt👏

Det var så bra skrevet... frem til "respekt". For det skulle bare mangle at han stoppa! Ellers bra sagt!

Anonymkode: bf60f...fbf

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 16.18):

Ble plutselig en tråd om hva som defineres som voldtekt dette. 🤔 Men det var vel ikke det som var spørsmålet til ts?!? 

Skjerpings fra dere avsporingere!!! 

Anonymkode: 9e3c2...aa5

Det er vel ikke en avsporing så lenge ts skryter av å ha begått et seksuelt overgrep?

Anonymkode: 33fc2...a10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg mest under dette tema er at vi kvinner blir negativt beskrevet uansett hva vi gjør. Har vi sex første kvelden er vi løse på tråden. Takker vi nei til sex er vi ‘luremus’. Og siste er visst nesten det verste av alt. Dette har bla blitt sagt av en kar jeg kjenner som ikke liker løse damer samtidig som han HATER luremus😅

Ts. Det e viktig å avklare på forhånd eller på vei hjem hva motivet for avslutningen på kvelden er. Her syns jeg dama også har litt ansvar, men helst begge. Åpen kommunikasjon er alfa omega. Dama kan si ‘jeg er ikke ute etter sex på dette nachspielet. Hadde bare vært litt hyggelig å bli bedre kjent. Så kan mannen si ‘det er fint, vi trenger ikke ha sex (og mene det) eller si ærlig at ‘jeg er egentlig bar ute ette sex, så da bare dropper vi dette. 

Det trenger ikke være verre enn det.

Anonymkode: 28324...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den rare typen kvinne som tenker på menn noen ganger som venn/kompis, da tenker jeg at jeg blir med for å prate videre, tenker null på sex.

Anonymkode: 78c5b...318

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...