Gå til innhold

5 år eldre mye når det er 35 og 40?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 16.39):

Behandle han som en konge. Han kunne lett gått for ei på 25...

Anonymkode: a9876...254

Tull. Som 25åring var maxgrensa mi 29-30

Anonymkode: 1273d...4a5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 16.53):

Ja, det KAN være store forskjeller. 

Er ti år eldre enn min mann, vært gift i 15 år og det finnes vel ingen som tror jeg er eldre enn ham. 

Synes jeg bærer alderen min mye bedre enn mannen min. 

Anonymkode: c4aaa...115

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 8.45):

Du må jo vurdere hvordan dere ser ut både ansiktmessig, kroppslig og ikke minst mentalt. 

Når mannen blir 50, da er du 55. Da KAN det være veldig store forskjeller på dere. 

Kona mi er fire år eldre enn meg og har alltid sett ung ut, men når ho bikket 50 kom alderen for fullt med sine plusser og minuser. Det samme gjelder jo meg, og jeg har ingenting mot at hun eldes naturlig - men vi mannfolk er ofte litt heldigere i den der middelaldrende fasen(det gjelder ikke nødvendigvis for alle).

Anonymkode: a1eef...98a

Så fint dere har noen som gjør at dere føler dere bedre, i alle fall . Høres ut som sunne forhold

Anonymkode: 3e4a7...19e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

5 år er i meste laget, særlig når aldersforskjellen går feil vei. Men selvsagt ok å prøve så lenge man er innforstått med at det ikke kan vare.

Anonymkode: 624b1...2f2

Hehehe

Anonymkode: 3e4a7...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er enda frekt og jeg blir ikke såret av at du dømmer min elendige gramatikk.

Du skal ikke gå rundt å ta ifra han 10 år. Organene dine har jobbet i et 10 år mer enn hans har, huden din i 10 sesonger mer med sol og vind. 

I min erfaring ser folk som trener mye senete ut. Tviler sterkt på at du ser så mye yngre ut, folk lyver stadig vekk. Tror du ikke jeg har blitt løyet til selv? 

Skader ikke personligheten din å bli ydmyk, fornuftig og snillere med mannen din. 

Anonymkode: 70ed8...587

Men du kan selv bli sammen med en yngre dame?

Anonymkode: 0a361...531

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du kan selv bli sammen med en yngre dame?

Nei. Jeg er hetero dame.

Kan bli sammen med en yngre mann, ikke 10 år nå, da de er alt for unge. Men jeg kommer aldri til å si til min potensielt yngre kjæreste at jeg syns jeg og alle andre syns jeg ser yngre ut en dem. Å om en eldre kjæreste hadde akt det til meg, har jeg dumpet han. Skal ikke dele livet med noen med alderskomolekser som får utover andre. Livet er ikke en konkurranse, slutt å tell andres rynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Jeg er hetero dame.

Kan bli sammen med en yngre mann, ikke 10 år nå, da de er alt for unge. Men jeg kommer aldri til å si til min potensielt yngre kjæreste at jeg syns jeg og alle andre syns jeg ser yngre ut en dem. Å om en eldre kjæreste hadde akt det til meg, har jeg dumpet han. Skal ikke dele livet med noen med alderskomolekser som får utover andre. Livet er ikke en konkurranse, slutt å tell andres rynker.

Mange som er sammen med en som er 10 år yngre. Og det hender, selv om du ikke tåler å høre det, at den eldste ser yngre ut. Ikke alle holder seg like godt. Sånn er det, sånn har det alltid vært og det vil alltid være sånn. Du høres faktisk bitter ut, eller så er du bare en troll. Det er ikke du som bestemmer hvordan andre skal leve livet sitt. Hvis de trives så er det vel bra for dem. Samme om organene til den som er eldst har fungert noen år lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mange som er sammen med en som er 10 år yngre. Og det hender, selv om du ikke tåler å høre det, at den eldste ser yngre ut. Ikke alle holder seg like godt. Sånn er det, sånn har det alltid vært og det vil alltid være sånn. Du høres faktisk bitter ut, eller så er du bare en troll. Det er ikke du som bestemmer hvordan andre skal leve livet sitt. Hvis de trives så er det vel bra for dem. Samme om organene til den som er eldst har fungert noen år lenger. 

Åh, men da vil jeg se det selv, ikke høre hovmodige 💖JEG💖 har aldri hatt ei rynke bitches på anonyme nett sider.

Du krangler om mannen din, føler med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åh, men da vil jeg se det selv, ikke høre hovmodige 💖JEG💖 har aldri hatt ei rynke bitches på anonyme nett sider.

Du krangler om mannen din, føler med han.

Krangler jeg om mannen min? Hvordan?

Er det så farlig at noen sier de holder seg bra? Syns ikke den dama du siterte og ble så sint på skrev dette på en bitchy måte heller. Er vare flott at noen kan si noe pent om seg selv. Og mannen hennes er overvektig og lite hår på hodet. Er det sant så er jo ikke det å slenge stygt om han. Hun tar han jo som han er for det. Hva er problemet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...