Gå til innhold

5 år eldre mye når det er 35 og 40?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er helt off topic, men hver gang jeg ser avataren din tenker jeg "Å ja, homofil" :fnise:

Anonymkode: 25e74...bc5

Hehe, det må du gjerne gjøre for min del. Men det stemmer ikke, om det er viktig. Bruker den litt fordi jeg støtter saken (som gjelder langt mer enn homofili) og litt fordi det er morsomt å provosere alle som så lett lar seg provosere av et Pride-flagg året rundt ;) Dessuten liker jeg farger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo vurdere hvordan dere ser ut både ansiktmessig, kroppslig og ikke minst mentalt. 

Når mannen blir 50, da er du 55. Da KAN det være veldig store forskjeller på dere. 

Kona mi er fire år eldre enn meg og har alltid sett ung ut, men når ho bikket 50 kom alderen for fullt med sine plusser og minuser. Det samme gjelder jo meg, og jeg har ingenting mot at hun eldes naturlig - men vi mannfolk er ofte litt heldigere i den der middelaldrende fasen(det gjelder ikke nødvendigvis for alle).

Anonymkode: a1eef...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 13.52):

Liker for første gang en yngre mann, er det idiotisk å tro man er aktuell?  Hadde kjønnene vært andre veien er det jo no brainer, kan forstå det om det handler om barn. Men når begge er ferdig med det, og jeg har inntrykk av at han er litt på, driter jeg meg ut om jeg spør om å treffes?

Anonymkode: 243c8...df1

Statistisk er dette perfekt da damer lever lenger og hvis man vil at det skal vare lengst mulig bør kvinner velge litt yngre😉

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden):

Statistisk er dette perfekt da damer lever lenger og hvis man vil at det skal vare lengst mulig bør kvinner velge litt yngre😉

Min erfaring også. Bikka 50 med tre år yngre mann, og vi eldes relativt synkront. Med seks år eldre mann ble forskjellen for stor. Man kan ikke kimse av mannlig midtlivskrise.

Anonymkode: ad0c2...246

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er helt off topic, men hver gang jeg ser avataren din tenker jeg "Å ja, homofil" :fnise:

Anonymkode: 25e74...bc5

"Å ja, homofil 🤭" 🤦🤦🤦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2024 den 11.51):

Noen på 40 og 35 er jevngamle. Det er forøvrig noen på 40 og 30 også. 

Anonymkode: cf790...854

Haha, nei. Det er et tiår i mellom. 5 år har ikke noe å si, men 10 år er mye, jeg hadde aldri datet noen på 40

Anonymkode: 1273d...4a5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandle han som en konge. Han kunne lett gått for ei på 25...

Anonymkode: a9876...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha, nei. Det er et tiår i mellom. 5 år har ikke noe å si, men 10 år er mye, jeg hadde aldri datet noen på 40

Anonymkode: 1273d...4a5

Ikke jeg heller. Føler meg ikke jevngammel med dem heller.

Anonymkode: 70ed8...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du må jo vurdere hvordan dere ser ut både ansiktmessig, kroppslig og ikke minst mentalt. 

Når mannen blir 50, da er du 55. Da KAN det være veldig store forskjeller på dere. 

Kona mi er fire år eldre enn meg og har alltid sett ung ut, men når ho bikket 50 kom alderen for fullt med sine plusser og minuser. Det samme gjelder jo meg, og jeg har ingenting mot at hun eldes naturlig - men vi mannfolk er ofte litt heldigere i den der middelaldrende fasen(det gjelder ikke nødvendigvis for alle).

Ja, det KAN være store forskjeller. 

Er ti år eldre enn min mann, vært gift i 15 år og det finnes vel ingen som tror jeg er eldre enn ham. 

Synes jeg bærer alderen min mye bedre enn mannen min. 

Anonymkode: c4aaa...115

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det KAN være store forskjeller. 

Er ti år eldre enn min mann, vært gift i 15 år og det finnes vel ingen som tror jeg er eldre enn ham. 

Synes jeg bærer alderen min mye bedre enn mannen min. 

Stakkars mann. Nå er du rimelig frekk. Tenk å si at noen virker over 10 år eldre enn de er! Bare for at du skal føle deg ung.

B i t c ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Mitt siste forhold hadde jeg med en dame som var fem år eldre enn meg. Inngikk det da jeg var 37 og vi var sammen i syv år. Aldersforskjellen hadde null og niks å si og det var heller ikke den som gjorde at det ble slutt.

Anonymkode: 833ac...cea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 8.45):

Den har jeg hørt mye, at menn er mer heldig der,MEN jeg ser det svært sjeldent. 

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 16.39):

Behandle han som en konge. Han kunne lett gått for ei på 25...

Anonymkode: a9876...254

Skulle det være en trussel? Da er de jo ikke ment til å være sammen. Og vi vet jo godt at enkelte menn lett bedrar dama si, selv om hun er 20 år yngre. Ekte kjærlighet er sjeldent og den er gjensidig. 

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 16.55):

Stakkars mann. Nå er du rimelig frekk. Tenk å si at noen virker over 10 år eldre enn de er! Bare for at du skal føle deg ung.

B i t c ...

Herregud! Ro deg ned. Du mener vel det er greit den andre veien. Kjenner en mann som er veldig i mot aldersforskjell den "gale" veien, men ser jo tydelig at han er usikker på seg selv også. Slike valg er personlig og ingen som tvinger deg til det. Dog bør du respektere andre. En 30 åring er faktisk et voksent menneske, selv om enkelte oppfører seg som 18 åringer. Og det er bare pinlig når du er såpass gammal.

Endret av Sannhetsøkende
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.10.2024 den 16.55):

B i t c ...

Er ikke jeg som tror han er eldre enn meg, bare så det er sagt. Alle tror han er eldre.

Dessuten er jeg svært aktiv, veltrent og slank. Mens min mann er overvektig, skallet og mye latere enn meg. Og jeg elsker absolutt alt på han, uansett. Han tenner på veltrente damekropper og jeg tenner på overvektige store menn. 

Skal du kalle meg bitch, så lær i hvert fall å stave det riktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 år er i meste laget, særlig når aldersforskjellen går feil vei. Men selvsagt ok å prøve så lenge man er innforstått med at det ikke kan vare.

Anonymkode: 624b1...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

5 år er i meste laget, særlig når aldersforskjellen går feil vei. Men selvsagt ok å prøve så lenge man er innforstått med at det ikke kan vare.

Anonymkode: 624b1...2f2

Ikke min erfaring. Mamma er 4 år eldre enn stefaren min, å det varer godt etter snart 20 år sammen.

5 år er i ytterpunkt av jevngamle, så ikke problematisk i mine øyne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke jeg som tror han er eldre enn meg, bare så det er sagt. Alle tror han er eldre.

Dessuten er jeg svært aktiv, veltrent og slank. Mens min mann er overvektig, skallet og mye latere enn meg. Og jeg elsker absolutt alt på han, uansett. Han tenner på veltrente damekropper og jeg tenner på overvektige store menn. 

Skal du kalle meg bitch, så lær i hvert fall å stave det riktig. 

Det er enda frekt og jeg blir ikke såret av at du dømmer min elendige gramatikk.

Du skal ikke gå rundt å ta ifra han 10 år. Organene dine har jobbet i et 10 år mer enn hans har, huden din i 10 sesonger mer med sol og vind. 

I min erfaring ser folk som trener mye senete ut. Tviler sterkt på at du ser så mye yngre ut, folk lyver stadig vekk. Tror du ikke jeg har blitt løyet til selv? 

Skader ikke personligheten din å bli ydmyk, fornuftig og snillere med mannen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...