Gå til innhold

Aroma Relax på SATS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har prøvd denne timen og vil dele erfaringer? 

Anonymkode: 75f17...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har vært på denne timen mange ganger, og er stort sett fornøyd. Det minner om yin yoga, og er veldig rolig. Timene er svært populære, så de er alltid fulle. Skulle ønske det var lit færre mennesker i salen, da det kan ødelegge litt for den avslappende opplevelsen. Men skjønner jo at de ønsker å skvise inn flest mulig, siden timen er så populær. 

Hvis jeg kan peke på noe negativt, må det være at jeg synes ikke det luker så mye av oljene de bruker. Noen ganger kjenner jeg ikke lukten i det hele tatt. Vurderer å heller kjøpe meg en diffuser og bruke hjemme isteden. 

Anonymkode: f749e...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har vært på denne timen mange ganger, og er stort sett fornøyd. Det minner om yin yoga, og er veldig rolig. Timene er svært populære, så de er alltid fulle. Skulle ønske det var lit færre mennesker i salen, da det kan ødelegge litt for den avslappende opplevelsen. Men skjønner jo at de ønsker å skvise inn flest mulig, siden timen er så populær. 

Hvis jeg kan peke på noe negativt, må det være at jeg synes ikke det luker så mye av oljene de bruker. Noen ganger kjenner jeg ikke lukten i det hele tatt. Vurderer å heller kjøpe meg en diffuser og bruke hjemme isteden. 

Spennende! Jeg har ingen yogakunnskaper, tror du timen kan passe likevel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært 3 ganger på den! Jeg er gravid nå i tredje trimester og kan likevel gjøre de fleste posisjonene med modifisering. Så det er veeldig "enkel" yoga hvis man kan si det sånn.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Absolutt. Hent deg to yogablokker og en bolster og et pledd sånn at du får god støtte. Det er yin yoga og skal ikke være anstrengende eller vondt. Det er nok midt i blinken når man er ny i yoga, og en del andre yogaformer er litt mer treningsfokusert og ikke så fokusert på meditasjon og mindfullness, når de sistnevnte egentlig er en stor og viktig del av yogaen. Hvis du senere vil ha en yoga med litt mer trening (altså ikke yin yoga), men som likevel har fokus på det meditative så anbefaler jeg hatha eller kundalini yoga. Sistnevnte er nok mer spirituell i form enn hatha da. 

Anonymkode: 66cca...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, denne timen er veldig bra om man ikke har så mye erfaring med yoga fra tidligere. Den er en veldig fin inngang til yoga, siden den foregår i et rolig tempo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...