Gå til innhold

Noen som har prøvd pyttpytt foret støvler fra Sport Outlet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres erfaringer? De virker myker eig mindre klumpete en viking sine, men sikker dårligere støtte da.

Er det mulig å få de tørre inni, virker litt tett der?😅

Barnet likte ikke Viking sine og blir våt i dock boots. Blir 3 år i vinter. 

Anonymkode: 0cc24...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde de i fjor og var fornøyd. Skulle kjøpe nye i år, men siden de bare går til str 28 og barnet mitt må ha 30, ble det et annet merke. 

Bruker stort sett skotørker, så vet ikke hvordan de tørker uten.

Anonymkode: 8fea7...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er deres erfaringer? De virker myker eig mindre klumpete en viking sine, men sikker dårligere støtte da.

Er det mulig å få de tørre inni, virker litt tett der?😅

Barnet likte ikke Viking sine og blir våt i dock boots. Blir 3 år i vinter. 

Jeg brukte mine hele i fjor og skal bruke de i år ;) om du tenker på dr sherrox 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte de på veldig våte dager i fjor (Bergen). Aldri opplevd at de ble våte inni tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (9 minutter siden):

Fornøyd! 

Anonym6789 skrev (6 minutter siden):

Vi brukte de på veldig våte dager i fjor (Bergen). Aldri opplevd at de ble våte inni tror jeg :)

Er de normale i størrelsen? 

Anonymkode: 4190f...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym6789 skrev (31 minutter siden):

Min får vann oppi støvlene, så må ha noen som tørker litt raskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er de normale i størrelsen? 

Anonymkode: 4190f...ffb

Ja vil påstå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om jentungen her syns de er gode. Hun klager oftere over at det gnager de gangene hun har prøvd dock boots eller lignende.

Hvis vi setter dem på gulvet med varmekablene på, så tørker de greit de få gangene de blir våte inni. Men det går fortere med skotørker, de tørker saktere uten. Foret ser dog ut til å være festet bare i kanten oppe, så jeg har vrengt foret ut-inn noen ganger for å få fortgang i tørking. Det blir fort hull i foringen på baksiden av foten da, det syns jeg er eneste minuset. (Ikke hælen, men over, på høyde med anklene. Gud hjelpe meg, hva heter den delen av foten nå igjen?!🫣🙈)

Anonymkode: da23b...c41

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det virker som om jentungen her syns de er gode. Hun klager oftere over at det gnager de gangene hun har prøvd dock boots eller lignende.

Hvis vi setter dem på gulvet med varmekablene på, så tørker de greit de få gangene de blir våte inni. Men det går fortere med skotørker, de tørker saktere uten. Foret ser dog ut til å være festet bare i kanten oppe, så jeg har vrengt foret ut-inn noen ganger for å få fortgang i tørking. Det blir fort hull i foringen på baksiden av foten da, det syns jeg er eneste minuset. (Ikke hælen, men over, på høyde med anklene. Gud hjelpe meg, hva heter den delen av foten nå igjen?!🫣🙈)

Anonymkode: da23b...c41

Takk for god info👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Min får vann oppi støvlene, så må ha noen som tørker litt raskt. 

Høres ut som at dere trenger en skotørker :) Det er fantastisk. Hvis dere har plass så kjøp en som også kan tørke klær, sparer så mye tid og sure klær :)

Anonymkode: f2c60...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Høres ut som at dere trenger en skotørker :) Det er fantastisk. Hvis dere har plass så kjøp en som også kan tørke klær, sparer så mye tid og sure klær :)

Finnes det skotørkere som også tørker klær? Hvor finner jeg det? Hva heter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Finnes det skotørkere som også tørker klær? Hvor finner jeg det? Hva heter det?

Vi har sånne. Fungerer kjempefint til å tørke sko, votter, jakker og dresser.

Screenshot_20241010-110144.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om det er pyttpytt, men har hatt forede støvler fra outlet. Barnet likte de godt. Vær obs på at det mørke foret smitter noe av, så hvis man har hvite sokker så blir de fulle av sort lo. Sjelden min fikk vann oppi, så jeg vet ikke hvordan de er å tørke. Viking er tunge ja. Prøver dockboots i år fordi vi ikke fant de forede på sport outlet (mulig de ikke var komt ennå), og de virker noe klamme så jeg vet ikke om de vil bli brukt, men det er sikkert ikke kaldt nok for de ennå. 

Anonymkode: a1aed...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Husker ikke om det er pyttpytt, men har hatt forede støvler fra outlet. Barnet likte de godt. Vær obs på at det mørke foret smitter noe av, så hvis man har hvite sokker så blir de fulle av sort lo. Sjelden min fikk vann oppi, så jeg vet ikke hvordan de er å tørke. Viking er tunge ja. Prøver dockboots i år fordi vi ikke fant de forede på sport outlet (mulig de ikke var komt ennå), og de virker noe klamme så jeg vet ikke om de vil bli brukt, men det er sikkert ikke kaldt nok for de ennå. 

Anonymkode: a1aed...c90

Viking sine er ikke tunge lengre, de vi har er veldig lette, dock boots er tyngre, har begge deler. Men barnet likte ikke Viking er usikker på om det er ogs de er større i størrelsen enn de som nå må byttes ut, eller fordi de er stivere.

Vi hadde noen lignende pytt pytt fra Sport Outlet og de ble barnet alltid svett på foten av, derfor jeg prøvde Viking nå da de har mer luft og rom rundt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mommyaka skrev (4 timer siden):

Meg og barna :)

Skjønner😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde de i fjor og var fornøyd. Skulle kjøpe nye i år, men siden de bare går til str 28 og barnet mitt må ha 30, ble det et annet merke. 

Bruker stort sett skotørker, så vet ikke hvordan de tørker uten.

Anonymkode: 8fea7...925

De har større størrelser også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...