AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1 Del Skrevet 8. oktober Har ei tidligere studievenninne som sender meg mange meldinger hver dag. Hun veksler mellom å skrive på messenger/SMS. Det er lange avhandlinger om livet hennes og dagligdagse ting. Tenker kanskje at hun er litt ensom, og tenker at vennskapet vårt er nærere enn det egentlig er. Hun er grei, men ganske spesiell. Jeg vil gjerne holde kontakten men dette er skikkelig intenst. Jeg svarer ikke alltid, men korte svar av ov til. Hun fanger ikke opp mine signaler om at det blir litt intenst. Hva hadde dere gjort her??🤯 Anonymkode: ba2c5...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #2 Del Skrevet 8. oktober Blokker nummeret. Anonymkode: 864e6...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #3 Del Skrevet 8. oktober Du må gi klar og tydelig beskjed. Hjelper ikke å gi signaler til slike mennesker. Anonymkode: d55aa...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. oktober #4 Del Skrevet 8. oktober Jeg hadde nok ikke gjort så mye, annet enn å lese meldingene når det passet meg og svart etter humøret mitt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober Ingenting. Dersom det ikke er meldinger som krever svar, lest dem når du får tid, svar hvis det passer. Anonymkode: c50a6...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #6 Del Skrevet 8. oktober Deaktiver varslinger og les, eventuelt svar, når det passer deg. Anonymkode: 15b43...128 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #7 Del Skrevet 8. oktober "Jeg synes det er koselig å høre fra deg, men jeg har det så travelt på jobb og hjemme at jeg kjenner meg stresset og får dårlig samvittighet over å ikke svare. Så da vet du ståa hvorfor jeg svarer lite". Også hadde jeg med god samvittighet lest de samlet en gang i blant og svart sjeldent Anonymkode: 87e55...d2b 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #8 Del Skrevet 8. oktober Jeg sliter med det samme, 10 år etter at vi ble ferdige😂Jeg lar vær å åpne alle meldingene. Har gitt beskjed om det for lenge siden, at særlig de reelsene som varer 3-5 min(får gjerne 10 daglig) gidder jeg ikke å se. De få jeg har sett er hverken morsomme eller interessante på noe nivå. Anonymkode: f972f...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. oktober #9 Del Skrevet 8. oktober Her må du nesten bare si det som det er, ikke alle forstår hint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #10 Del Skrevet 8. oktober Hadde det samme problemet ei stund. Fikk 20tals meldinger på messenger hver kveld rundt leggetid, med "morsomme" videoer, eller dype refleksjoner med all verdens spørsmål. Ganske utav det blå begynner jeg å bli bombadert av dette. Dette fra ei som jeg så på som ei god venninne, fra flere år tilbake, - ho ble på denne tiden sykemeldt med god tid og null døgnrytme tydeligvis Etter 2 månader sprakk jeg faktisk, jeg klikket i vinkel på en eller anna unyttig surmuling rundt ei problemstilling, ingenting som gikk på ho direkte. Da hadde jeg lagt i seng hver kveld, og blitt som sagt bombadert med meldinger, søvnen min gikk jo i dass, jeg fikk lakenskrekk totalt, og jeg var sur, og jeg hadde i lenger tid prøvd å ikke opne noe som helst, eller svare på for mye. Enden på visa er da att ho kutter meg ut fordi jeg var en dårlig venninne, ho mente vennskapet kun var enveiskjørt,- og det kan jo stemme , jeg sendte iallefall ikke videoer hele natta fordi jeg er ikke 14 år, men 40. Jeg stilte tydeligvis ikke opp for ho. Jeg sliter fremdeles litt med å forstå hva som egentlig skjedde her, føler det var noe psykiatrisk ute å gikk, att det hadde tilta for ho på en eller anna måte, men ett år etterpå har vi fremdeles ingen kontakt så ho blei tydeligvis veldig fornærma Anonymkode: 1b8d7...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå