AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Kule eller neineinei? Anonymkode: 8bb29...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober Voldemort ❤️ Anonymkode: dd274...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober Walther likte jeg. Anonymkode: dd274...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober Liker Walther godt 👍 Anonymkode: a901f...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #5 Del Skrevet 8. oktober Valdemar Anonymkode: d3641...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 8. oktober #6 Del Skrevet 8. oktober Fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Stemmer for Voldemort. De andre navna var lite pene. Anonymkode: 09308...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Walther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober Valdemar, by far. Anonymkode: 59075...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober Waldemar med W i såfall, om ikke er det lett å lese Voldemort tydeligvis 😆 Anonymkode: a9f1a...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 11. oktober #11 Del Skrevet 11. oktober Valdemar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #12 Del Skrevet 11. oktober Ungen skal bli voksen. 52 år og heter Valdemar eller Walther. Sug på den. Anonymkode: 4bf45...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #13 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ungen skal bli voksen. 52 år og heter Valdemar eller Walther. Sug på den. Anonymkode: 4bf45...541 Hva med det? Er vel heller det som er vanlig enn en baby med de navnene? Anonymkode: 8bb29...bc1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #14 Del Skrevet 11. oktober Liker Walter uten h-en 😊 Anonymkode: 19d11...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #15 Del Skrevet 11. oktober Waldemar. Anonymkode: 2f57a...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #16 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ungen skal bli voksen. 52 år og heter Valdemar eller Walther. Sug på den. Anonymkode: 4bf45...541 Det er jo navn som er vanligst blant de som er 60++? Jeg kjenner 1 med hvert navn og begge er 70. Jeg synes ikke Walther er så fint. Walter er litt bedre. Valdermar er fint men jeg er vant til å se det med W så synes det er finere (Waldemar) Anonymkode: 2561b...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #17 Del Skrevet 11. oktober Dette er gammelmannsnavn i tysktalende land. Anonymkode: db713...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #18 Del Skrevet 11. oktober Walther var gutten i favoritboken min, når jeg var liten. Synes Walther er kult og koselig. Er ikke så glad i Valdemar. Anonymkode: bc8ab...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå