kakaoergodt Skrevet 7. oktober 2024 #1 Skrevet 7. oktober 2024 Hei! Har lyst å ta opp hekling etter mange års pause. Eg har lånt boka "Helt enkel hekling" på biblioteket og har begynt på oppskrifta til Lureteppet, men eg står fast med ein gong! Eg har lagt opp 6 lm og tatt saman til ein ring med 1 kjm. Men så treng eg hjelp med å tolka neste linje: 1. omg: 6 lm, (erstatter 1 st og 3 lm) * 3 st om ringen, 3 lm * 3 ggr, 2 st om ringen, avslutt omg med 1 kjm i 3. lm av de første 6 lm på omg. Eg forstår forkortingane, men eg forstår ikkje kva eg skal gjera? Kan nokon forklara denne omgangen heilt enkelt? I mitt hovud skal eg gjera alt komma for komma. Altså først legga opp 6 lm, men eg forstår ikkje kva det inni parantesen skal visa til. Så ta 3 st og 3 lm 3 gonger. Men då har eg jo hekla forbi dei første 6 lm og nå er det eit stort hol, som ser feil ut. Så eg tenker openbart heilt feil! Har nokon tips til korleis ein skal tolke hekleoppskrifter enklare?
Teyla Skrevet 8. oktober 2024 #2 Skrevet 8. oktober 2024 Har du kommet noe videre med dette? 😊 Hekler du det som står i stjerne "3 st om ringen, 3 lm" om ringen du laget i starten? Du skal altså ikke hekle disse i de 6 luftmakene... Det som står i parantesen er bare at 3 av luftmaskene er det samme som om du hadde laget 1 stav, for så å lage 3 luftmasker. Hvis det ga mer mening? Hvis du hekler riktig som det står vil du ha en omgang med 4 "klumper" bestående av 3 staver hver, hvor 3 luftmasker mellom disse lager et tydelig mellomrom 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå