AnonymBruker Skrevet 26. november #121 Del Skrevet 26. november Punktvis info fra en amerikansk gruppe ovenfor 😄😊 Anonymkode: d39ca...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november #122 Del Skrevet 26. november To sesonger til blir litt voldsomt.. jeg liker serien. Men alt bør ha en slutt. Anonymkode: 25404...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10 timer siden #123 Del Skrevet 10 timer siden Fikk endelig sett siste episode i går! Syns vi fikk svar på mange ting, og veldig gøy med overraskelser og ting man ikke hadde sett komme. Det er ofte et problem med dagens serier syns jeg, at de er forutsigbare. Men ikke From nei! Selv om jeg begynte å forstå for noen episoder siden at Tabitha sannsynligvis hadde vært der før, og i nest siste episode forsto at hun faktisk var Miranda i et tidligere liv, så så jeg virkelig ikke det komme at hun hadde vært sammen med Christopher (som er Jade) og at de hadde barn sammen! Moro å tenke på nå at Jade gikk rundt med den boken til Christopher, fant bilde av ham og ble gal av å ikke vite hvem han var - og så var det ham selv 😅 Men mye gir mening da... hvorfor han så symbolet og dukken (det gjorde jo C også). Var også veldig spennende hva Fathima kom til å føde... og det skuffet heller ikke. Baaaah, når det smilet kom altså! Men gir mening nå i ettertid når man skjønner mer. Boyd drepte ham, men han var udødelig, så da kommer han tilbake igjen... ELSKER storyline om at Julie kan reise i tid. Da vi forsto det i den episoden da hun kastet ned tau til Boyd i brønnen ble jeg så happy! Det var et åpent spørsmål som hadde plaget meg lenge (hvem som kastet ned det tauet når den gamle mannen var boltret fast!?). Bare trist at dette betyr at Jim faktisk dør, Julie får jo vite dette og sikkert i all fremtid forsøker å reise tilbake i tid for å forhindre hendelsen... Og så denne mannen i gult... samme mann som har pratet på walkietalkie (og telefon?) til dem. Litt deilig å endelig få se ham. Og frustrerende. Er dette sjefen for de slemme liksom..? Det plager meg litt at vi ikke fikk vite noe om forhistorien til Elgin da... ingen tvil om at han har vært der før. Det ble jo tydelig allerede på bussen da han våknet av drømmen. Men aldri fått noe svar, bare flere hint om at joda, han har vært der før. Men hvem var han da, og hvilken rolle har han? Annet enn en snill og godtroende person som monstrene kunne bruke... Gleder meg til 2026 og ny sesong! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #124 Del Skrevet 31 minutter siden Amatariel skrev (10 timer siden): Fikk endelig sett siste episode i går! Syns vi fikk svar på mange ting, og veldig gøy med overraskelser og ting man ikke hadde sett komme. Det er ofte et problem med dagens serier syns jeg, at de er forutsigbare. Men ikke From nei! Selv om jeg begynte å forstå for noen episoder siden at Tabitha sannsynligvis hadde vært der før, og i nest siste episode forsto at hun faktisk var Miranda i et tidligere liv, så så jeg virkelig ikke det komme at hun hadde vært sammen med Christopher (som er Jade) og at de hadde barn sammen! Moro å tenke på nå at Jade gikk rundt med den boken til Christopher, fant bilde av ham og ble gal av å ikke vite hvem han var - og så var det ham selv 😅 Men mye gir mening da... hvorfor han så symbolet og dukken (det gjorde jo C også). Var også veldig spennende hva Fathima kom til å føde... og det skuffet heller ikke. Baaaah, når det smilet kom altså! Men gir mening nå i ettertid når man skjønner mer. Boyd drepte ham, men han var udødelig, så da kommer han tilbake igjen... ELSKER storyline om at Julie kan reise i tid. Da vi forsto det i den episoden da hun kastet ned tau til Boyd i brønnen ble jeg så happy! Det var et åpent spørsmål som hadde plaget meg lenge (hvem som kastet ned det tauet når den gamle mannen var boltret fast!?). Bare trist at dette betyr at Jim faktisk dør, Julie får jo vite dette og sikkert i all fremtid forsøker å reise tilbake i tid for å forhindre hendelsen... Og så denne mannen i gult... samme mann som har pratet på walkietalkie (og telefon?) til dem. Litt deilig å endelig få se ham. Og frustrerende. Er dette sjefen for de slemme liksom..? Det plager meg litt at vi ikke fikk vite noe om forhistorien til Elgin da... ingen tvil om at han har vært der før. Det ble jo tydelig allerede på bussen da han våknet av drømmen. Men aldri fått noe svar, bare flere hint om at joda, han har vært der før. Men hvem var han da, og hvilken rolle har han? Annet enn en snill og godtroende person som monstrene kunne bruke... Gleder meg til 2026 og ny sesong! Hahaha, ja det smilet!! Herregud for et forferdelig smil. Seriøst, kommer ikke ny sesong før i 2026? Håper det var typo Anonymkode: 51bec...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå