MissiS Skrevet 24. februar 2002 #21 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg er sosionomstudent! Har diverse deltidsjobber innimellom for å spe på en slunken lommebok. Når jeg var liten var min stooore drøm å bli kassadame, men jeg tror jeg har tatt til fornuft (sosionom???) nå... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 24. februar 2002 #22 Del Skrevet 24. februar 2002 Oljerelatert. Det medfører at jeg er mye hjemmefra. Reiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. februar 2002 #23 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei lillestinemor... Mamma sitter for tiden og ergrer seg over sykepleiernes krav,og hater å være satt til side.De sier jo rett ut at de gjør all jobben,og min mamma blir sint som ei fele....*lol*..Men med all min respekt,jeg ville bare si at hjelpepleiere gjør en stor innsats,som har blitt satt til side...Glad det finnes mennesker som bryr seg... Vennlig hilsen:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 24. februar 2002 #24 Del Skrevet 24. februar 2002 Da jeg var liten ville jeg bli advokat... Nå jobber jeg som saksbehandler i bank... Kanskje ikke så langt unna !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@thene Skrevet 24. februar 2002 #25 Del Skrevet 24. februar 2002 Da jeg var liten, ville jeg bli flyvertinne. Jeg innså at jeg ikke kunne bli det da jeg var 11 - jeg fant ut at jeg rett og slett aldri kom til å bli høy nok.. Nå vil jeg bli enten forfatter, siviløkonom eller journalist. Svaret kan bare tiden vise..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy69 Skrevet 25. februar 2002 #26 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg er utdannet spesial pedagog. Har jobbet med barn i snart 12 år, og stortrives med det. veldig givende!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. februar 2002 #27 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg var nesten ferdig utdanna resepsjonist men gadd ikke mer og prøvde meg på frisør og var nesten ferdig der og klarte ikke mer pga nakken! så nå til høst vet jeg ikke hva jeg skal begynne å studere på igjen, for jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal bli. hadde planene så klar da jeg var liten ville bli flyvertinne, men kunne ikke bli det for jeg er bare 150cm! så nå har jeg vært på bærtur lenge og ikke vet hva jeg skal bli kanskje sykepleier, vet ikke! klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 25. februar 2002 #28 Del Skrevet 25. februar 2002 Jobber innen IT. Da jeg var liten ville jeg bli danser.... Stor sjanse for at jeg ikke hadde hatt til så mye annet enn "salt på maten" (for å si det sånn). Dessuten hadde jeg vel allerede nå begynt å nærme meg pensjonsalder 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #29 Del Skrevet 25. februar 2002 Når jeg var lita ville jeg bli sekretær Når jeg var i tidlig tennårene ville jeg bli politi, senere danser. Men nå studerer jeg snart mediafag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 26. februar 2002 #30 Del Skrevet 26. februar 2002 Da jeg var liten ville jeg bli lærer. Da jeg ble litt større ville jeg bli dyrlege, siden psykolog. Endte opp med "første-ønsket" mitt. Om ca. ett år er jeg adjunkt. Vet ikke helt om det er det jeg vil, men... Det er helt sikkert svært givende å jobbe som lærer, men også slitsomt. (Oppdra andres unger...) Noen bedre forslag? Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. februar 2002 #31 Del Skrevet 26. februar 2002 Ville bli frisør da jeg var liten jeg, for det var mamma:) Senere ville jeg bli astronom og fortsatte i grunnen å drømme om det helt til jeg begynte på videregående - da fant jeg ut at det kanskje ikke var så lurt likevel, ettersom jeg ikke er så kjempeglad i fysikk Nuvel. Går fortsatt på skolen jeg da, så jeg vet ikke helt ennå...har realfag (matte, kjemi og biologi) så det er vel naturlig å gå videre med det tenker jeg, men jeg har lyst til så utrolig mye annet rart også!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 27. februar 2002 #32 Del Skrevet 27. februar 2002 er journalist. hadde store drømmer om å bli lege i hvit frakk, men ups, slik ble det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. februar 2002 #33 Del Skrevet 27. februar 2002 Da jeg var liten ville jeg bli klesdesigner, kunstner eller noe i den duren. Nå jobber jeg som markedssekretær/annonsekonsulent(les: potet! ) i en avis. Håper med tiden på å få meg en markedskoordinatorjobb igjen! det var spennende!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 27. februar 2002 #34 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg er omsorgsarbeider lærling. er fast bestemt på og bli barnevernspedagog, det har jeg vært de siste fem årene. Når jeg var liten ville jeg drive med hest, eller danse, det hender fremdeles jeg drømmer om og lage et eget dansshow, men det passer ikke inn med alt det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 28. februar 2002 #35 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg ville bli statsminister når jeg var liten . Nå jobber jeg som prosjektleder i reklamebyrå, og trives godt med det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 28. februar 2002 #36 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg er ferdig dataingeniør til sommeren, nå håper jeg bare det er noen som vil ha min verdifulle arbeidskraft Da jeg var lien ville jeg bli flyvertinne eller butikkdame 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 1. mars 2002 #37 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg ville bli flyvertinne da jeg var lita. Nå starter jeg straks i ny jobb som web-redaktør i en bank. Gleder meg masse - og er littegranne nervøs også... Nala 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nala den 2002-03-01 19:29 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 1. mars 2002 #38 Del Skrevet 1. mars 2002 Da jeg var helt liten skulle jeg bli flyvertinne eller veterinær. Da jeg ble litt større var det kunstfotograf (som jeg ikke helt har lagt fra meg) eller politi (ikke det heller - kall meg vingle, jeg kaller det bredt interessefelt . Nå skal jeg bli flyplass - eller noe annet stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 2. mars 2002 #39 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg er student, skal bli førskolelærer. MEN den store DRØMMEN er å bli dyrlege...buhuu Før jeg begynte på førskolelærerutdanning (phu..langt ord) så var det umulig for meg å satse på vetrinærhøyskolen. Da var det obligatorisk med praksis fra dyreklinikk ol, og jeg hadde ikke sjans i havet for å få meg praksis med lønn...Nå ser det ut som at vetrinærstudenter SLIPPER DETTE! Er kjempelei meg for at dette ikke gjalt da jeg skulle begynne studiene. VRÆÆÆÆL !!! Kanskje jeg blir lotto-millionær engang? Da skal jeg hoppe over til å bli dyrlege altså... Klem fra ei som digger Vets på Animal Planet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. mars 2002 #40 Del Skrevet 2. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå