Gå til innhold

Hva skulle jeg ha gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i snart 5 år vært sammen med en kvinne som bor så langt unna meg at vi ser hverandre bare i helger og i ferier. Vi har begge barn fra tidligere forhold. Hun har to døtre på 24 og 17, og jeg har to sønner på 18 og 13 år. Den eldste datteren hennes studerer i en annen by og er sjelden hjemme. Den andre datteren hennes og mine sønner bor hjemme halvparten av tiden, og resten av tiden hos våre x-er.

Sist helg hadde jeg barnefri og skulle jeg egentlig på hyttetur med noen kamerater, men pga dårlig vær og lite motivasjon hos eieren av hytta utsatte vi turen til nærmere jul. Da min kjæreste også hadde barnefri denne helgen bestemte jeg meg for å reise til henne på et overraskende besøk. 

Det var nesten midnatt da jeg parkerte bilen ved siden av eldstedatterens bil foran min kjærestes dobbeltgarasje. På veg bort til huset så jeg at det satt noen i en av stolene på terrassen og gikk derfor i den retningen. Det var datteren som satt der. Hun ble litt rar da hun så meg uten at jeg tenkte så mye på det før hun stoppet meg ved å holde meg igjen i buksa da jeg noen minutter senere reiste meg opp for å gå inn i huset.

"Mamma har besøk" sa hun som fikk meg til å sette meg ned igjen.

Besøket var en tidligere klassekamerat av eldstedatteren som datteren mente at moren hadde hatt som elsker helt tilbake til russetiden hennes. Dvs fra minst 1 år før vi ble sammen.

Da jeg spurte datteren om hva hun syntes jeg burde gjøre så svarte hun at jeg burde ligge over på et hotell for å konfrontere mammaen hennes dagen etter. Det syntes jeg var et så godt forslag at jeg nesten umiddelbart reiste meg opp for å gå. "Kan jeg bli med" sa datteren og det kunne jeg nesten ikke si nei til.

Det ble en heftig natt både natten med datteren og natten etter med hun som fortsatt er min kjæreste. Jeg sa ingen ting dagen etter, og fortsatte med det til jeg reiste hjemover tidligere i dag. 

Anonymkode: eee2b...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette tror vi på.

Ta en tur til lege (gjerne psykiater) er mitt råd.

Anonymkode: b860d...1b4

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, dette tror vi på.

Ta en tur til lege (gjerne psykiater) er mitt råd.

Anonymkode: b860d...1b4

Mitt også .. 

Anonymkode: b48ef...5fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har i snart 5 år vært sammen med en kvinne som bor så langt unna meg at vi ser hverandre bare i helger og i ferier. Vi har begge barn fra tidligere forhold. Hun har to døtre på 24 og 17, og jeg har to sønner på 18 og 13 år. Den eldste datteren hennes studerer i en annen by og er sjelden hjemme. Den andre datteren hennes og mine sønner bor hjemme halvparten av tiden, og resten av tiden hos våre x-er.

Sist helg hadde jeg barnefri og skulle jeg egentlig på hyttetur med noen kamerater, men pga dårlig vær og lite motivasjon hos eieren av hytta utsatte vi turen til nærmere jul. Da min kjæreste også hadde barnefri denne helgen bestemte jeg meg for å reise til henne på et overraskende besøk. 

Det var nesten midnatt da jeg parkerte bilen ved siden av eldstedatterens bil foran min kjærestes dobbeltgarasje. På veg bort til huset så jeg at det satt noen i en av stolene på terrassen og gikk derfor i den retningen. Det var datteren som satt der. Hun ble litt rar da hun så meg uten at jeg tenkte så mye på det før hun stoppet meg ved å holde meg igjen i buksa da jeg noen minutter senere reiste meg opp for å gå inn i huset.

Besøket var en tidligere klassekamerat av eldstedatteren som datteren mente at moren hadde hatt som elsker helt tilbake til russetiden hennes. Dvs fra minst 1 år før vi ble sammen.

Da jeg spurte datteren om hva hun syntes jeg burde gjøre så svarte hun at jeg burde ligge over på et hotell for å konfrontere mammaen hennes dagen etter. Det syntes jeg var et så godt forslag at jeg nesten umiddelbart reiste meg opp for å gå. "Kan jeg bli med" sa datteren og det kunne jeg nesten ikke si nei til.

Det ble en heftig natt både natten med datteren og natten etter med hun som fortsatt er min kjæreste. Jeg sa ingen ting dagen etter, og fortsatte med det til jeg reiste hjemover tidligere i dag. 

TROLL

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du gjorde alt riktig, ved å oppgradere til datteren.

Anonymkode: 9de8c...4c9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hodefilmen min, så ender alle fire i samme seng. 🕺💃🕺💃

Anonymkode: 78c16...afd

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare tull

Anonymkode: 257bf...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg trodde på dette frem til hun ble med på hotell. Hisset meg nesten opp over den slemme kjæresten😅

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du beholdt mora, så var ikke dattera best? 

Hilsen Trollerik.

Anonymkode: 5b697...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott for deg da. 😜

Kjente du at de var i slekt? Sånn på fitta lissom. 

Anonymkode: d3b92...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde selvfølgelig ikke sex med datteren hvis det var det man tror at skjedde. Vi tømte minibaren og pratet nesten hele natten. På hver vår enkeltseng.

Jeg spurte om hva jeg burde ha gjort med kjæresten min og ikke med datteren.

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en cuck, ellers så hadde du visst svaret selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasier er fullt lovlig det, men denne tror jeg det er best at forblir inni ditt eget hode.

Anonymkode: 3915a...120

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du er en cuck, ellers så hadde du visst svaret selv.

Jeg er ikke en cuck. Hva er svaret ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fantasier er fullt lovlig det, men denne tror jeg det er best at forblir inni ditt eget hode.

Anonymkode: 3915a...120

Hvilken fantasi? Hvis du tror at jeg hadde sex med datteren så tror du feil.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En MANN hadde gått inn og konfrontert den utro. Du unnvikte. Hvorfor vet du best selv. Men, ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

En MANN hadde gått inn og konfrontert den utro. Du unnvikte. Hvorfor vet du best selv. Men, ......

En dum mann går inn og konfronterer noe som fremstår som helt i det blå. Kjæresten hans var selvfølgelig ikke utro med en klassekamerat av hennes datter.

Endret av Village
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Village skrev (23 minutter siden):

En dum mann går inn og konfronterer noe som fremstår som helt i det blå. Kjæresten hans var selvfølgelig ikke utro med en klassekamerat av hennes datter.

Som dattera mener mora har brukt som elsker over lang tid?  Jo, det er absolutt en mulighet. 

Hilsen en som knullet mora til en kompis fra skolen. 

Anonymkode: 5150e...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Som dattera mener mora har brukt som elsker over lang tid?  Jo, det er absolutt en mulighet. 

Hilsen en som knullet mora til en kompis fra skolen. 

Anonymkode: 5150e...9b0

Tror du datteren da sitter utenfor huset og venter til den utro moren er ferdig med å knulle datterens klassekamerat? Det høres veldig lite sannsynlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...