Gå til innhold

Uønska seksuelle tilnærmelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fyr, blond, skjegg, manbun, ingen sokker i skoene typen. La oss kalle han "Mads" og det er ikke måte på til oppførsel. Han selv skryter over å være seksuell ekkel mot andre kvinner, særlig de han blir sure på. Ikke har vi datet og ikke har vi flørtet, ikke har vi hatt lengre samtaler enn "Åja" "nei" "vet ikke", og nei jeg er ikke og vil aldri bli interessert i en slik slesk fyr.  Han gjør slike uønskede jukkebevegelser mot meg hver gang han passerer meg. Jeg kjenner ikke fyren engang bortsett fra at jeg vet han driver med sport og er i 20 årene. 🤮

Hvordan få et stopp på dette?

Anonymkode: ae4fc...ad3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette noe som skjer på en arbeidsplass eller et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassai! skrev (13 minutter siden):

Er dette noe som skjer på en arbeidsplass eller et annet sted?

Utested. Men hvor jeg enn går dukker han opp, så han liker visst de samme utestedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en som har sett for mange videoer av Andrew Tate e.l. 

Du kunne prøvd å gå ut et helt annet sted.  Dukker han opp også der, så er det mest sannsynlig en stalker.

Oppførselen er vel på/litt over grensen til seksuell trakassering og da er det kanskje greit å kontakte politiet.

Ikke at de gjør så mye, men kanskje han er en de har i registeret.

Ellers høres han ut som en komplett idiot.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassai! skrev (1 time siden):

Høres ut som en som har sett for mange videoer av Andrew Tate e.l. 

Du kunne prøvd å gå ut et helt annet sted.  Dukker han opp også der, så er det mest sannsynlig en stalker.

Oppførselen er vel på/litt over grensen til seksuell trakassering og da er det kanskje greit å kontakte politiet.

Ikke at de gjør så mye, men kanskje han er en de har i registeret.

Ellers høres han ut som en komplett idiot.

Åh, huff, har ikke tenkt på at han kanskje stalket meg. Trakassering har jeg følt på mange ganger. Da får jeg kontakte politiet og be om råd.

Sant? Han fremstår som mindre intelligent ihvertfall.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss kalle ham "Mads" 😅

Anonymkode: 49336...db0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo enkelt å løse. 

1. Du kan konfrontere han. 

2. Du allierer deg med en kompis som "passer på" og sammen reagerer dere dersom han gjør noe. 

3. Du kan anmelde. Kanskje litt tidlig og litt lite å gå etter. Husk å dokumenter med tid, sted og ha vitner. 

Anonymkode: 899ed...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare oversett han. Hadde ikke utvekslet flere korte setninger med han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det kan jo hende at han har funnet ut at denne oppførselen er det som fungerer for han da. Var jo en tråd på singelforumet nå nylig hvor en kvinne klagde på at en fyr ikke kom med noen sleske meldinger til henne...

Anonymkode: ea5e4...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skjer på utesteder tar du kontakt med vaktene. Vil det gjenta seg så vil han nok bli nektet inngang framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Utested. Men hvor jeg enn går dukker han opp, så han liker visst de samme utestedene.

Ta kontakt med vaktene. Det er bokstavlig talt det de er der for ... og ingen dørvakter ønsker en slesk som trakaserer folk på utstedet sitt. Ikke bare er det etisk riktig å kaste han ut, det er også dårlig business å ha slike folk der.

Du kan eventuelt også si i fra til de i baren, så gir de de riktige signalene til vakta som så tar grep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du virker litt småinteressert, ellers ville du bare ignorert fyren…

Anonymkode: be9c7...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg prøver med slike folk er å overse dem totalt. Jeg er ikke verdens beste på det, for jeg føler for mye på å sette på plass de som har dårlige holdninger.... men som sagt; prøver på det.
Dersom det ikke fungerer så forteller jeg min ufiltrerte mening om adferden deres, og ber om å få være i fred.
Jeg ville også ha sagt fra til vaktene på de aktuelle utestedene.

Det jeg ikke ville gjort var å være en ufrivillig "høflig" tilhører til denslags preik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...