AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Del Skrevet 5. oktober Aldri hatt sex med kvinner før, men var på helgetur med flere venninner. Der vi delte rom 2 og 2, hadde ikke drukket alkohol heller...men vi snakket om sex og ting. Hun spurte meg om jeg noen gang hadde hatt sex med samme kjønn, om jeg tenkte på det. Såklart jeg har tenkt på det, men aldri utlevd det. Det ender opp med at hun tar litt iniativ, jeg er med. Det går av seg selv, jeg stoppet henne ikke...hun sender meg i mål ganske enkelt. Helt sinnsykt 😊 Etterpå sov vi bare, dagen etterpå gjorde vi ikke noe mer ut av det..ikke møttes siden pga hun er på jobbreise. Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅 Anonymkode: 3d7e7...bd4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Del Skrevet 5. oktober Gjort er gjort☺️Men likte du det, og kjenner på følelsen å gjøre det igjen, hvorfor ikke? Anonymkode: 56519...5be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Del Skrevet 5. oktober Blir gjerne med som tilskuer neste gang ☺️ Anonymkode: 5dbd5...df1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 5. oktober #4 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri hatt sex med kvinner før, men var på helgetur med flere venninner. Der vi delte rom 2 og 2, hadde ikke drukket alkohol heller...men vi snakket om sex og ting. Hun spurte meg om jeg noen gang hadde hatt sex med samme kjønn, om jeg tenkte på det. Såklart jeg har tenkt på det, men aldri utlevd det. Det ender opp med at hun tar litt iniativ, jeg er med. Det går av seg selv, jeg stoppet henne ikke...hun sender meg i mål ganske enkelt. Helt sinnsykt 😊 Etterpå sov vi bare, dagen etterpå gjorde vi ikke noe mer ut av det..ikke møttes siden pga hun er på jobbreise. Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅 Anonymkode: 3d7e7...bd4 Som før og helt naturlig. jeg har opplevd med en jeg kjenner og vi ble enige at alt var som før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #5 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri hatt sex med kvinner før, men var på helgetur med flere venninner. Der vi delte rom 2 og 2, hadde ikke drukket alkohol heller...men vi snakket om sex og ting. Hun spurte meg om jeg noen gang hadde hatt sex med samme kjønn, om jeg tenkte på det. Såklart jeg har tenkt på det, men aldri utlevd det. Det ender opp med at hun tar litt iniativ, jeg er med. Det går av seg selv, jeg stoppet henne ikke...hun sender meg i mål ganske enkelt. Helt sinnsykt 😊 Etterpå sov vi bare, dagen etterpå gjorde vi ikke noe mer ut av det..ikke møttes siden pga hun er på jobbreise. Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅 Anonymkode: 3d7e7...bd4 Men hva VIL DU DA? Vil du ha mer? Vil du ikke ha mer? Vil du si noe om det? Eller vil du holde kjeft? Altså, vi vet jo ikke hva DU VIL UTEN AT DU SKRIVER DET. siden du ikke skriver noe spesifikt, så tenker jeg at du ikke vil si at du likte det eller ha mer, så da kan du forholde deg vel på lik mtåe som dagen etterpå? Altså du lager ikke noen greie. Anonymkode: d0d57...035 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 5. oktober #6 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir gjerne med som tilskuer neste gang ☺️ Anonymkode: 5dbd5...df1 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #7 Del Skrevet 5. oktober Hva er det å dvele ved???? Anonymkode: ef30b...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #8 Del Skrevet 5. oktober Gjort det samme. Har (fortsatt) sex med en venninne. Vi er fortsatt like gode venninner, om ikke bedre. Anonymkode: 2fe46...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 5. oktober #9 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅 Anonymkode: 3d7e7...bd4 Hei, jeg vil gjerne hjelpe med råd og innspill, men trenger flere detaljer for å gjøre en riktig vurdering. Ta det helt fra starten igjen, er du snill. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10 Del Skrevet 5. oktober Vennskapet blir sjelden det samme igjen etter slikt Anonymkode: b44a2...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #11 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vennskapet blir sjelden det samme igjen etter slikt Anonymkode: b44a2...30e Merkelig hvor idiotiske folk er. Anonymkode: ef30b...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #12 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Blir gjerne med som tilskuer neste gang ☺️ Anonymkode: 5dbd5...df1 🤮 Anonymkode: c1187...1a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #13 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Merkelig hvor idiotiske folk er. Anonymkode: ef30b...da1 Dette er bare hva jeg observerer. De færreste FWB er ikke genuine venner, og knuller man en som faktisk er en god venn, så vil det i de fleste tilfeller påvirke vennskapet enten man vil eller ikke. Tilgode å se noen som knuller på vennen sin uten at det har påvirkning på relasjonen Anonymkode: b44a2...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #14 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er bare hva jeg observerer. De færreste FWB er ikke genuine venner, og knuller man en som faktisk er en god venn, så vil det i de fleste tilfeller påvirke vennskapet enten man vil eller ikke. Tilgode å se noen som knuller på vennen sin uten at det har påvirkning på relasjonen Anonymkode: b44a2...30e Jepp. Folk er dumme. Som om det skulle ha noen som helst praktisk betydning. Anonymkode: ef30b...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober #15 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Aldri hatt sex med kvinner før, men var på helgetur med flere venninner. Der vi delte rom 2 og 2, hadde ikke drukket alkohol heller...men vi snakket om sex og ting. Hun spurte meg om jeg noen gang hadde hatt sex med samme kjønn, om jeg tenkte på det. Såklart jeg har tenkt på det, men aldri utlevd det. Det ender opp med at hun tar litt iniativ, jeg er med. Det går av seg selv, jeg stoppet henne ikke...hun sender meg i mål ganske enkelt. Helt sinnsykt 😊 Etterpå sov vi bare, dagen etterpå gjorde vi ikke noe mer ut av det..ikke møttes siden pga hun er på jobbreise. Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅 Anonymkode: 3d7e7...bd4 Jeg ser jo du er full av begeistring, så dette var tydeligvis en deilig opplevelse for deg. Hun var flink med deg, hun visste nøyaktig hvordan hun skulle takle situasjonen.. så litt klapping for henne👏👏 Så ser jeg jo at du "Aldri hatt sex med kvinner før".. Det betyr vel at du har erfaring med menn, men er også bifil. " Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅" Kommer ann på.. Hvis du hadde vært kona mi, så skulle jeg ha laget "A bed of roses"🥰 Bortsett fra det.. Du bør ikke bremse din lyst på en kvinne❣️Jeg er blitt klok av kvinner som elsker med hverandre😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #16 Del Skrevet 6. oktober Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Jeg ser jo du er full av begeistring, så dette var tydeligvis en deilig opplevelse for deg. Hun var flink med deg, hun visste nøyaktig hvordan hun skulle takle situasjonen.. så litt klapping for henne👏👏 Så ser jeg jo at du "Aldri hatt sex med kvinner før".. Det betyr vel at du har erfaring med menn, men er også bifil. " Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅" Kommer ann på.. Hvis du hadde vært kona mi, så skulle jeg ha laget "A bed of roses"🥰 Bortsett fra det.. Du bør ikke bremse din lyst på en kvinne❣️Jeg er blitt klok av kvinner som elsker med hverandre😉 Du klarte ikke annet enn å røre sammen noe som ikke gir noe som helst mening🙄 Anonymkode: 56519...5be 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 6. oktober #17 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan skal jeg forholde meg til det 😅 Anonymkode: 3d7e7...bd4 Du kan vel bare oppføre deg som normalt? Hvis du er i et forhold med en mann og ønsker å fortsette med det så kan du tenke på det som en erfaring. Hvis begge er singel så kan dere fortsette å ha sex hvis dere ønsker, eller kanskje dere ønsker å bli sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #18 Del Skrevet 6. oktober Ville nok kanskje latt henne forføre meg igjen ja, men må skje i riktig setting 😊 TS Anonymkode: 3d7e7...bd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #19 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville nok kanskje latt henne forføre meg igjen ja, men må skje i riktig setting 😊 TS Anonymkode: 3d7e7...bd4 Ønsker deg mange deilige kosestunder sammen med venninna di, TS ❤️ Anonymkode: 18d9d...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #20 Del Skrevet 7. oktober Jeg har satt Bamseklemmer på ignore, for en tulling! TS Anonymkode: 3d7e7...bd4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå