Gå til innhold

Kommer nesten ikke lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenge litt pepptalk, erfaringer og råd..

vært sammen med kjæresten i 3 år, elsker han over alt, vi har det bra ilag og «alt det der». I utgangspunkt så kommer jeg FORT, nesten kjipt fort jeg kan komme. Føler mange gangen jeg ikke rekker å sette meg på han før det kommer tidenes og livets beste orgasme. Siste månedene har ting endret seg litt, jeg er mye mer sliten en tidligere (ingen barn), men det er og har vært mye. Jeg sliter nesten med å komme og vet ikke helt hva jeg skal gjør. Jeg blir fort sliten under akten også.. Eneste stillingen jeg kommer i er når jeg rir, alt annet er deilig, men jeg kommer ikke. 

tips? Råd? Går det her over? 
helt fortvilt…

Anonymkode: 91a28...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer sjelden, så ingen råd herfra. Syns du er heldig som iallefall har en stilling hvor du vet du kommer, og du er heldig som vanligvis opplever å komme så fort. Mange kvinner sliter veldig med å få orgasmer.

Anonymkode: 68a36...f80

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

vært sammen med kjæresten i 3 år, elsker han over alt, vi har det bra ilag og «alt det der». I utgangspunkt så kommer jeg FORT, nesten kjipt fort jeg kan komme. Føler mange gangen jeg ikke rekker å sette meg på han før det kommer tidenes og livets beste orgasme. Siste månedene har ting endret seg litt, jeg er mye mer sliten en tidligere (ingen barn), men det er og har vært mye. Jeg sliter nesten med å komme og vet ikke helt hva jeg skal gjør. Jeg blir fort sliten under akten også.. Eneste stillingen jeg kommer i er når jeg rir, alt annet er deilig, men jeg kommer ikke. 

helt fortvilt…

Stresser du over det?
Det er liksom snarveien til at alt går til helvete.

Er det noe annet i livet som har skjedd den siste tiden som kan forklare ting? Helse? Humør? Forholde? Kropp? Stress og jobb? Ting henger ofte sammen, særlig i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (Akkurat nå):

Stresser du over det?
Det er liksom snarveien til at alt går til helvete.

Er det noe annet i livet som har skjedd den siste tiden som kan forklare ting? Helse? Humør? Forholde? Kropp? Stress og jobb? Ting henger ofte sammen, særlig i senga.

Stresser ikke særlig med det, han stresser mer selv om jeg synes å det er kjipt så går det greit. Men mentalt sett så er jo det mye som skjer, ikke forholdet i seg selv, men mye rundt. Så kan hende det ligger noe i det da🤷🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening, knipeøvelser og pusteøvelser. Ellers kan det være at du pent må vente til det foregår mindre i livet ditt og du puster lettere av deg selv.

Anonymkode: 93701...caa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

helt fortvilt…

Er det så at livet ditt utenfor senga har endret seg? Mer stress og bekymring, kanskje? Slikt kan slå ut på sexlivet.  Men om du ikke finner noen åpenbar grunn, tror jeg det kan være lurt å ta seg en tur til legen og få sjekket litt forskjellig. Noe så enkelt som blodprosent og jernlagre for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mentale som spiller inne her tror jeg....ta en pause....ha mindre sex, men mer nærhet og kos...stresser nok med dette mer enn du aner selv.

Du må heller ikke ha orgasme hver gang du har sex. Onani er også en fin avkobling.

Mitt poeng er at du må ta en liten pause bare....mye nærhet og intime ting man kan gjøre utenom sex.

Anonymkode: c462b...5d0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (1 time siden):

Er det så at livet ditt utenfor senga har endret seg? Mer stress og bekymring, kanskje? Slikt kan slå ut på sexlivet.  Men om du ikke finner noen åpenbar grunn, tror jeg det kan være lurt å ta seg en tur til legen og få sjekket litt forskjellig. Noe så enkelt som blodprosent og jernlagre for eksempel.

Ikke så mye som har endret seg, men har blitt litt mer bekymringer som kanskje kan vær årsaken. Men det som jeg synes er rart er at jeg er jo i utgangspunktet noen som kan ha sex hvertfall hver dag, men føler at lysten også har minket noe. Eller lysten har kanskje minket litt men er fortsatt kåt om det gir mening.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det mentale som spiller inne her tror jeg....ta en pause....ha mindre sex, men mer nærhet og kos...stresser nok med dette mer enn du aner selv.

Du må heller ikke ha orgasme hver gang du har sex. Onani er også en fin avkobling.

Mitt poeng er at du må ta en liten pause bare....mye nærhet og intime ting man kan gjøre utenom sex.

Anonymkode: c462b...5d0

Kanskje det er lurt🤔 en pause fra det. Nei, må ikke ha orgasme hver gang, men er veldig frustrerende å ikke kommer, spesielt mtp at det ikke har vært et problem. 
men skal prøve på det du sier, mindre sex og mer nærhet.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kanskje det er lurt🤔 en pause fra det. Nei, må ikke ha orgasme hver gang, men er veldig frustrerende å ikke kommer, spesielt mtp at det ikke har vært et problem. 
men skal prøve på det du sier, mindre sex og mer nærhet.

ts

Vi som aldri har opplevd orgasme uten å må stimulere med hånden i tillegg, synes overholde ikke synd på deg! 

Anonymkode: e3891...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi som aldri har opplevd orgasme uten å må stimulere med hånden i tillegg, synes overholde ikke synd på deg! 

Anonymkode: e3891...b35

Har jeg bedt om sympati? Absolutt ikke! Lurte på om andre hadde erfaringer å kunne komme med råd. Har forøvrig aldri kommet med å stimulere klitten, alle er forskjellig..

Ts

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har jeg bedt om sympati? Absolutt ikke! Lurte på om andre hadde erfaringer å kunne komme med råd. Har forøvrig aldri kommet med å stimulere klitten, alle er forskjellig..

Ts

Fortvil ikke.. du kan "bestille" dine orgasmer i hjernen din? Men da må du bli venn med "orgasmen" din først..
Du må vite hvorfor orgasmen skjer, og hvorfor den uteblir.. Altså.. alt hva som er av positive og negative ting for orgasmen.
Det kan også være biologiske årsaker som hindrer orgasmen, men mest av alt.. er det ca 70% av den mentale innstillingen din, som avgjør om du oppnår orgasme.. Alt dette er i grove trekk hentet fra "Orgasme-forståelsen"🤗

Du kan jo begynne med å utelukke ting, som f.eks:  Får du orgasme alene, men ikke med typen din?

Hvis svaret er "Ja", da har du utelukket en rekke ting. F.eks.. da har du funnet ut at det er typen din som forstyrrer orgasmen din. Da er må han endre seg.. Du har også funnet ut at det ikke er noen biologisk hindring, så nå slipper du å tenke på at det er noe "feil" på deg.

Hvis svaret ditt ble "Nei" i det første spørsmålet, har jeg en rekke andre spørsmål som utelukker andre ting.. Til slutt finner vi "brodden" som gjør at du ikke oppnår orgasme👏

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts

Kom bare noen sekunder etter å satt deg opp på ham?! Aldri kommet ved å stimulere klitten?!

Mistenker nesten det er en (runketråd) mann som søker råd her😅

Uansett. Du er den første kvinnen jeg har hørt om som aldri har kommet ved klitorisstimuli. Det blir litt som en mann som aldri har kommet ved å runke, kun stimulert g punktet og/eller ballene. 

Mitt råd er å forsøke å løse koden med klitoris orgasme. Da har du mye fantastisk i vente.

Visste du forresten at en vaginal orgasme mest sannsynlig egentlig er en klitoris orgasme? Klitoris går innover er ca 13 cm. Den kan stimuleres indirekte på innsiden slik at man oppnår orgasme.

Anonymkode: fd7ab...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kom bare noen sekunder etter å satt deg opp på ham?! Aldri kommet ved å stimulere klitten?!

Ja, dette er en runketråd. Merkes at han er veldig opptatt av å bruke grove ord, på en måte som er typisk 'mann' og helt unødvendig for å få frem poenget. Som vanlig søker han at kvinner skal gi ham detaljerte seksuelle beskrivelser av hva som tenner dem. Mønsteret hans går igjen svært ofte her inne. Det er jo litt synd på han, men han bør ikke bruke KG til å få runkemateriale.

Til TS: det beste du kan gjøre i din situasjon er å oppsøke psykolog

Anonymkode: 120b9...454

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Fortvil ikke.. du kan "bestille" dine orgasmer i hjernen din? Men da må du bli venn med "orgasmen" din først..
Du må vite hvorfor orgasmen skjer, og hvorfor den uteblir.. Altså.. alt hva som er av positive og negative ting for orgasmen.
Det kan også være biologiske årsaker som hindrer orgasmen, men mest av alt.. er det ca 70% av den mentale innstillingen din, som avgjør om du oppnår orgasme.. Alt dette er i grove trekk hentet fra "Orgasme-forståelsen"🤗

Du kan jo begynne med å utelukke ting, som f.eks:  Får du orgasme alene, men ikke med typen din?

Hvis svaret er "Ja", da har du utelukket en rekke ting. F.eks.. da har du funnet ut at det er typen din som forstyrrer orgasmen din. Da er må han endre seg.. Du har også funnet ut at det ikke er noen biologisk hindring, så nå slipper du å tenke på at det er noe "feil" på deg.

Hvis svaret ditt ble "Nei" i det første spørsmålet, har jeg en rekke andre spørsmål som utelukker andre ting.. Til slutt finner vi "brodden" som gjør at du ikke oppnår orgasme👏

Så lenge jeg har vært sammen med han så synes jeg orgasmen han gir meg har vært mye bedre enn hva jeg noen gang har oppnådd på egenhand- bokstavlig talt. Dette gjelder både med og uten leketøy. 
forstår på kommentarene som kommer inn at jeg kanskje er litt «spesiell» på det området her, men slik er min erfaring. 
Både det du og andre skriver får meg til å tenke at det er nok hos meg og mitt indre «brodden» sitter. For orgasme er mentalt, det er jeg meget klar over. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uansett. Du er den første kvinnen jeg har hørt om som aldri har kommet ved klitorisstimuli. Det blir litt som en mann som aldri har kommet ved å runke, kun stimulert g punktet og/eller ballene. 

Mitt råd er å forsøke å løse koden med klitoris orgasme. Da har du mye fantastisk i vente.

Visste du forresten at en vaginal orgasme mest sannsynlig egentlig er en klitoris orgasme? Klitoris går innover er ca 13 cm. Den kan stimuleres indirekte på innsiden slik at man oppnår orgasme.

Ingen mann her.. bare en voksen kvinne midt i livet🤷🏽‍♀️

Aldri kommet ved å stimulere klitten var kanskje overdrevet, men synes det å stimulere klitten er på grensen til ubehagelig, uansett om det er med fingre, tunge eller leketøy.. er nok ikke som de fleste andre kvinner og det er lenge siden jeg innså, men det er min erfaring. 
Kjenner til den kvinnelige anatomi ja, men kan godt hende det er som du skriver. Hver orgasme er ulike og noen betydelig kraftigere enn andre, slik som når man stimulerer g-punktet.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, dette er en runketråd. Merkes at han er veldig opptatt av å bruke grove ord, på en måte som er typisk 'mann' og helt unødvendig for å få frem poenget. Som vanlig søker han at kvinner skal gi ham detaljerte seksuelle beskrivelser av hva som tenner dem. Mønsteret hans går igjen svært ofte her inne. Det er jo litt synd på han, men han bør ikke bruke KG til å få runkemateriale.

Til TS: det beste du kan gjøre i din situasjon er å oppsøke psykolog

Anonymkode: 120b9...454

Beklager mitt grove språk, er vel bare litt slik dessverre, rett på sak.. Får ta det til meg å skrive litt aneledes fremover. 
Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 9.51):

Beklager mitt grove språk, er vel bare litt slik dessverre, rett på sak.. Får ta det til meg å skrive litt aneledes fremover. 
Ts

Ikke noe grovt i ditt språk. Rett på sak enkelt og greit, ikke noe du trenger å endre på, eller unnskylde deg for.

Har vært med flere kvinner som kommer lett med vaginal orgasme, allfall med meg, men at enkelte ganger innimellom kan det ta lang tid/ikke kommer - da er det som regel med ting i hverdagen å gjøre. Det har vært «mye» skriver du, så mitt råd er løs opp i det, så ordner nok resten seg. Ellers når du kommer så fort så ville jeg utforsket multiorgasmer. Du kan sikkert komme flere ganger, min erfaring i allefall men kvinner som kommer lett.

Endret av MrAnon
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrAnon skrev (21 timer siden):

Ikke noe grovt i ditt språk. Rett på sak enkelt og greit, ikke noe du trenger å endre på, eller unnskylde deg for.

Har vært med flere kvinner som kommer lett med vaginal orgasme, allfall med meg, men at enkelte ganger innimellom kan det ta lang tid/ikke kommer - da er det som regel med ting i hverdagen å gjøre. Det har vært «mye» skriver du, så mitt råd er løs opp i det, så ordner nok resten seg. Ellers når du kommer så fort så ville jeg utforsket multiorgasmer. Du kan sikkert komme flere ganger, min erfaring i allefall men kvinner som kommer lett.

Er ofte veldig nært orgasme nr to, men det stopper opp for nr to, hvorfor vet jeg ikke. Men deilig er det uansett! Men nå siste tiden når jeg sliter litt med å komme, det er digg selve akten, men så kommer man ikke helt i mål- det er frustrerende! 
men får bare ta rådene her til hjelp og håpe det løser seg litt etter hvert. 
ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...