AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #1 Del Skrevet 2. oktober 2024 Blir litt dårlig av hele opplegget, det gir meg ingen god følelse av å henge på linkedin. Kan jeg slette hele dritten og fremdeles være en aktuell jobbsøker? Anonymkode: d7a4f...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #2 Del Skrevet 3. oktober 2024 Ja Anonymkode: 4bdfb...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #3 Del Skrevet 3. oktober 2024 Ja, null problem. Jeg er ingeniør og har aldri vært på Linkedin. Har aldri hatt problemer med å få ny jobb Anonymkode: d2639...c03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #4 Del Skrevet 3. oktober 2024 Jeg har vært med om riktig så mange ansettelser. Linkedin har aldri vært nevnt eller brukt. Tipper dette er bransjeavhengig. Anonymkode: 631e7...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #5 Del Skrevet 29. november 2024 Tror heller ikke det er nødvendig. Hele greia er en diger runkering slik jeg ser det. Anonymkode: 7d840...774 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg har aldri vært på LinkedIn og jeg fikk likevel jobb i et selskap hvor det det linkes til folks LinkedIn-profil i kontantkortet deres i Outlook. Anonymkode: 6db25...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror heller ikke det er nødvendig. Hele greia er en diger runkering slik jeg ser det. Anonymkode: 7d840...774 Enig med deg. Nesten pinlig å ha en profil der. Jeg hadde det ikke, og fikk likevel jobb i en vel ansett statlig bedrift der majoriteten har Linkedin Anonymkode: 4bdfb...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #8 Del Skrevet 30. november 2024 Glemmer ikke da jeg var vikar i AtB, og «fadderen» min spurte om jeg hadde LinkedIn, noe jeg avkreftet. Han kunne da fortelle meg at når jeg ble voksen og begynte i arbeidslivet for alvor (jeg var over 30), så kom jeg til å skjønne greia. Han kom ikke på noe lurt å si etter at jeg sa at jeg brukte LinkedIn aktivt i flere år da jeg drev eget firma, men at jeg avviklet kontoen da jeg solgte firmaet videre. Han var en tufs. Anonymkode: b66f3...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #9 Del Skrevet 30. november 2024 Gedigen runkering, rett og slett heslig å være der. Slettet profilen min. Anonymkode: f8c26...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå