AnonymBruker Skrevet 3. oktober #41 Del Skrevet 3. oktober Sikkert ikke veldig vanlig, men det er faktisk ikke problematisk for meg som kvinne helt i slutten av 50-årene å finne sexpartnere som er 20 - 25 år yngre. Og det er ikke ons helller.. Gjensidig tiltrekning og høy sexlyst trumfer aldersforskjell. Anonymkode: 41435...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 3. oktober #42 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikkert ikke veldig vanlig, men det er faktisk ikke problematisk for meg som kvinne helt i slutten av 50-årene å finne sexpartnere som er 20 - 25 år yngre. Og det er ikke ons helller.. Gjensidig tiltrekning og høy sexlyst trumfer aldersforskjell. Anonymkode: 41435...d8e Nemlig ! Så enkelt. Klokeste svaret i tråden hittil 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #43 Del Skrevet 3. oktober bullehurk skrev (2 timer siden): Nemlig ! Så enkelt. Klokeste svaret i tråden hittil 👏 Ja vi har for lengst skjønt hva synspunktene dine er om dette. Anonymkode: 01f7a...007 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 4. oktober #44 Del Skrevet 4. oktober (endret) De unge tar som regel alt hva de får. null problem, menn flest vasser ikke i tilbud. Endret 4. oktober av Sander33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #45 Del Skrevet 4. oktober Overhodet ikke. Det som skjer er at menn har særs få valgmuligheter når det gjelder korttidsmarkedet og casual sex. Da må man ta det man kan få, og en av de enkleste tingene da er å gå opp i alder helt til man klarer å tiltrekke seg noen. Anonymkode: 24f54...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 4. oktober #46 Del Skrevet 4. oktober Sander33 skrev (4 timer siden): De unge tar som regel alt hva de får. null problem, menn flest vasser ikke i tilbud. AnonymBruker skrev (1 time siden): Overhodet ikke. Det som skjer er at menn har særs få valgmuligheter når det gjelder korttidsmarkedet og casual sex. Da må man ta det man kan få, og en av de enkleste tingene da er å gå opp i alder helt til man klarer å tiltrekke seg noen. Anonymkode: 24f54...e39 Litt av en standard på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #47 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Sikkert ikke veldig vanlig, men det er faktisk ikke problematisk for meg som kvinne helt i slutten av 50-årene å finne sexpartnere som er 20 - 25 år yngre. Og det er ikke ons helller.. Gjensidig tiltrekning og høy sexlyst trumfer aldersforskjell. Anonymkode: 41435...d8e 👎 Anonymkode: 74529...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #48 Del Skrevet 4. oktober Katten.2.0 skrev (5 minutter siden): Litt av en standard på dere. Litt av en standard på disse bestemødrene som tar de som ikke får seg noe annet også. Håper de får ei sur ei på kjøpet. Anonymkode: 74529...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 4. oktober #49 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Litt av en standard på disse bestemødrene som tar de som ikke får seg noe annet også. Håper de får ei sur ei på kjøpet. Anonymkode: 74529...044 Du er klar over at man både kan være populær blant jevnaldrende, yngre og eldre kvinner samt finne kvinner i forskjellige aldre attraktive? På samme måte kan en kvinne i 50-årene være populær blant menn på egen alder, samtidig som hun kan synes det er digg med en mann i midten av 20-årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #50 Del Skrevet 4. oktober Da jeg var som kvinne var skilt og singel da jeg var rundt 53 og oppover, hadde jeg først en elsker på 36 år, og senere en elsker på 44 år. Begge syntes det var mest attraktivt med flotte damer i begynnelsen av 50, og hadde inntrykk av at de som hadde sin optimale alder for sex og begjær. Anonymkode: b259a...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #51 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Overhodet ikke. Det som skjer er at menn har særs få valgmuligheter når det gjelder korttidsmarkedet og casual sex. Da må man ta det man kan få, og en av de enkleste tingene da er å gå opp i alder helt til man klarer å tiltrekke seg noen. Anonymkode: 24f54...e39 Jeg, som kvinne, kommer aldri til å forstå hvordan det er bedre med casual sex med noen man ikke (der og da) har mest lyst på av alle i hele verden, fremfor være uten. Fatter det ikke. Hva er godt med sex med noen man ikke tenner (skikkelig) på? Og helt ærlig gjør det meg ytterst skeptisk til sex med menn generelt, tanken på at kanskje de synes jeg er utilttrekkende og til og med litt patetisk og ekkel der jeg er naken og sårbar. Elsker sex og menn, men begynner å tro på at det er best å holde seg unna. Anonymkode: bffc5...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #52 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Da jeg var som kvinne var skilt og singel da jeg var rundt 53 og oppover, hadde jeg først en elsker på 36 år, og senere en elsker på 44 år. Begge syntes det var mest attraktivt med flotte damer i begynnelsen av 50, og hadde inntrykk av at de som hadde sin optimale alder for sex og begjær. Anonymkode: b259a...0dd Og begge hadde så rett, så rett ! Perfect alderscombo for hetest sex. G 2 Anonymkode: 08135...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #53 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 8.55): De er vel så desperate at de føler seg nødt til å ta til takke med noen gamle skrukker da. Anonymkode: 47f9e...3ca Godt nei forresten dårlig gjemt, god gammeldags misunnelse det der Anonymkode: 82013...669 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #54 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 15.53): Herregud, jeg blir flau bare av tanken på å skulle ha noe seksuelt samkvem med "en guttevalp" som kunne vært min egen sønn. Aldri i livet. Jeg skjønner ikke hva de tenker med, disse godt voksne damene som driver og jakter på "lammekjøtt". De blir jo bare brukt. Men det er kanskje gjensidig? Eldre kvinner "bruker" unge, slanke og veldreide mannekropper for egen nytelse en kort stund? Og bryr seg ikke om de aldri hører noe fra fyren igjen. Uansett, jeg hadde aldri gjort det med en mye yngre fyr. Maks 5-8 år yngre, det er grensen. Og 8, da tøyer jeg strikken litt. Anonymkode: 09157...400 De kommer tilbake for mer er min erfaring😊 Anonymkode: 41435...d8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #55 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): 👎 Anonymkode: 74529...044 Tvert imot. 👍🥰 Anonymkode: 41435...d8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #56 Del Skrevet 4. oktober Gått ut på dato, damer over 50. Sorry. Hilsen m26 Anonymkode: d4082...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #57 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 9.08): og derfor må ty til gamle damer. Som om alle eldre damer er keene på unggutter. Kunne ikke tenkt meg en mann yngre enn maks 5 år. Anonymkode: 57552...324 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #58 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg, som kvinne, kommer aldri til å forstå hvordan det er bedre med casual sex med noen man ikke (der og da) har mest lyst på av alle i hele verden, fremfor være uten. Fatter det ikke. Hva er godt med sex med noen man ikke tenner (skikkelig) på? Og helt ærlig gjør det meg ytterst skeptisk til sex med menn generelt, tanken på at kanskje de synes jeg er utilttrekkende og til og med litt patetisk og ekkel der jeg er naken og sårbar. Elsker sex og menn, men begynner å tro på at det er best å holde seg unna. Anonymkode: bffc5...3e1 Det er jo nettopp fordi det er lett for deg å finne noen. Les det han se en gang til og prøv å bruk hodet ditt denne gangen, hvis nesten ingen ville ha deg ville du skjønt det bedre. Anonymkode: 01f7a...007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 4. oktober #59 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 9.48): Flere 20 åringer som har sendt meg mld på at de har hatt seg med mange gifte damer i 50-60 årene. Hvor vanlig er det?? K50+ Anonymkode: d782d...37e Høres rart ut. Tror ikke at vanlige unge menn gjør sånn. Kanskje det er penger som ligger i bakhodet deres? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 4. oktober #60 Del Skrevet 4. oktober Katten.2.0 skrev (1 time siden): Du er klar over at man både kan være populær blant jevnaldrende, yngre og eldre kvinner samt finne kvinner i forskjellige aldre attraktive? På samme måte kan en kvinne i 50-årene være populær blant menn på egen alder, samtidig som hun kan synes det er digg med en mann i midten av 20-årene. Ja de vil vel også ha en standard, så det er vel ikke bare å være lite attraktiv mann der heller vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå