Gå til innhold

Unge menn - er det virkelig så vanlig at dere knuller damer i 50-60 årene??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke vanlig. Det skjer, men fremdeles ikke vanlig. Som oftest holder man seg til sånn noenlunde samme alder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 8.48):

Flere 20 åringer som har sendt meg mld på at de har hatt seg med mange gifte damer i 50-60 årene. Hvor vanlig er det??

K50+

Anonymkode: d782d...37e

Jeg tror ikke det er så uvanlig. Er nok mange som har kos og sex på tvers av alder

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere 20 åringer som har sendt meg mld på at de har hatt seg med mange gifte damer i 50-60 årene. Hvor vanlig er det??

K50+

Er dette et slikt «spør for ei venninne»- spørsmål? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 time siden):

Er dette et slikt «spør for ei venninne»- spørsmål? 😜

Ts nei aldri hatt sex med 20 åring men de prøver seg jo stadig.

Så begynner og lure på om mange damer på min alder lar seg friste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts nei aldri hatt sex med 20 åring men de prøver seg jo stadig.

Så begynner og lure på om mange damer på min alder lar seg friste. 

Måtte bare. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Måtte bare. 😊

😂😂😂er lov d ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 9.13):

Det er nok flere som juger på seg disse eventyrene, de fleste av oss ønsker nok ikke gutter på våre barns alder. 

Anonymkode: 73fa1...f14

Enig. Det å bli hysterisk og desperat fordi egen kropp gjennomgår naturlig aldring og å starte med å sikle på 20 år yngre jenter/gutter for å prøve å føle seg ung igjen, altså det er bare tragisk. 

Leave the youth for the young 🥰

Anonymkode: ea3c4...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg i midten av 40-årene ble nylig singel etter 20 års samliv. Etter noen uker på Tinder så hadde hun plutselig 10-12 menn som ønsket å treffe henne. Flere av disse mennene er i starten av 30-årene, dvs ca 15 år yngre. Samtidig så er det ganske tydelig at dette er unge menn med høy sexdrift og null interesse for et meningsfylt kjærlighetsforhold. Må innrømme at jeg er overrasket over det rike utvalget, samtidig så er dette ei utrolig sprek og spennende, slank dame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy faen

Anonymkode: aae10...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg blir flau bare av tanken på å skulle ha noe seksuelt samkvem med "en guttevalp" som kunne vært min egen sønn. Aldri i livet. Jeg skjønner ikke hva de tenker med, disse godt voksne damene som driver og jakter på "lammekjøtt". De blir jo bare brukt. Men det er kanskje gjensidig? Eldre kvinner "bruker" unge, slanke og veldreide mannekropper for egen nytelse en kort stund? Og bryr seg ikke om de aldri hører noe fra fyren igjen.

Uansett, jeg hadde aldri gjort det med en mye yngre fyr. Maks 5-8 år yngre, det er grensen. Og 8, da tøyer jeg strikken litt.

Anonymkode: 09157...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer vanlig enn mange tror. Møtte noen i 50 årene når jeg var i 20 årene selv, men helt opp til 60 gikk jeg ikke 

Anonymkode: 38359...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K50+

Få dere en vibrator/dildo til gamla deres og la gutter være for jenter.

Anonymkode: 74529...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 9.13):

Det er nok flere som juger på seg disse eventyrene, de fleste av oss ønsker nok ikke gutter på våre barns alder. 

Anonymkode: 73fa1...f14

Ja, de har sittet og sett på American Pie og falt helt inn i en fantasiverden.

Anonymkode: 69ce0...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud, jeg blir flau bare av tanken på å skulle ha noe seksuelt samkvem med "en guttevalp" som kunne vært min egen sønn. Aldri i livet. Jeg skjønner ikke hva de tenker med, disse godt voksne damene som driver og jakter på "lammekjøtt". De blir jo bare brukt. Men det er kanskje gjensidig? Eldre kvinner "bruker" unge, slanke og veldreide mannekropper for egen nytelse en kort stund? Og bryr seg ikke om de aldri hører noe fra fyren igjen.

Uansett, jeg hadde aldri gjort det med en mye yngre fyr. Maks 5-8 år yngre, det er grensen. Og 8, da tøyer jeg strikken litt.

Kjenner ei på 61 som gikk etter en på 18 år yngre og ble skikkelig sjalu og forbanna når fyren fant seg en jevnaldrende. Hun sitter den dag i dag og chatter med menn som kun er ute etter å bli strøket et visst sted. Null vett mellom ørene på henne. Hun er så ego, og skryter av å bli tatt for å være 40.. Eh, nei.. Skjønner hun ikke at menn kun fleiper?

Anonymkode: 69ce0...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ei venninne av meg i midten av 40-årene ble nylig singel etter 20 års samliv. Etter noen uker på Tinder så hadde hun plutselig 10-12 menn som ønsket å treffe henne. Flere av disse mennene er i starten av 30-årene, dvs ca 15 år yngre. Samtidig så er det ganske tydelig at dette er unge menn med høy sexdrift og null interesse for et meningsfylt kjærlighetsforhold. Må innrømme at jeg er overrasket over det rike utvalget, samtidig så er dette ei utrolig sprek og spennende, slank dame.

Jeg er i samme situasjon som venninna di. Var i utgangspunktet ikke ute etter å ligge med 15 år yngre menn, men etter å ha valgt en nydelig ung mann blant mange likesinnede går jeg aldri tilbake til endre menn (på min alder). Den unge flotte mannen og jeg har holdt på et års tid nå.

k49

Anonymkode: fe646...d73

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er i samme situasjon som venninna di. Var i utgangspunktet ikke ute etter å ligge med 15 år yngre menn, men etter å ha valgt en nydelig ung mann blant mange likesinnede går jeg aldri tilbake til endre menn (på min alder). Den unge flotte mannen og jeg har holdt på et års tid nå.

k49

Unge flotte mannen du:laugh: Veldig du er hunkjønn!! Not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rosiner spiser vi til Jul 😄

Anonymkode: 6251f...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er veldig vanlig, meg selv og mine venner og bekjente hadde ingen interesse av damer på 50-60 da vi var i 20 årene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (7 minutter siden):

Unge flotte mannen du:laugh: Veldig du er hunkjønn!! Not.

2•x kromosom her. Hvorfor skulle jeg ikke være dame?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle de ikke høre fra fyren igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...