Gå til innhold

Ønsker dere å vite kjønnet om dere får mulighet?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om august-mammaene og pappaene ønsker å vite kjønnet på barnet hvis dere får mulighet til det på UL?

Jeg vil definitivt vite, men mannen skjønner ikke helt hvorfor man skal vite det på forhånd når det ikke er sikkert at det stemmer. *mannfolk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen ville vite det hvis det var greit for meg, og jeg ville vite det. Vi var enige om å ikke mase på jordmor hvis det var vasnkelig å se på UL, fordi det stod i innkallelsen at de ike brukte ekstra tid til kjønnsbestemmelse, men hvis vi fikk muligheten ville vi vite.

Vi ville vite det fordi det ble litt mer reelt nå i starten at det er en person, ikke bare en liten alien :ler: . Men for all del, krise hadde det ikke vært hvis vi ikke fikk vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal til UL på tirdsdagen. Gleder oss!! :hoppe: Håper vi får vite kjønnet da. Jeg vil gjerne vite det på tirsdag, men samboeren mener det ikke er så viktig siden det er litt tidlig, og at det ikke er sikkert uansett når det er så tidlig. Men til tirsdagen så er jeg 18+4.. er kjønnet fortsatt ikke tydelig da?

Jeg ønsker meg en gutt jeg. :babygutt: Men hvis det blir jente, så er hun såklart velkommen hun og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ville vite det og det blir gutt! :)

Visste at jeg ventet jente i forrige svangerskap, og syntes det var kjempegreit å vite. Da kunne jeg velge litt mer enn nøytrale farger og det var lettere å finne navn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...