Gå til innhold

Har dere fått høre hjertelyden?


Flugelhorn

Anbefalte innlegg

Har vært på tidlig UL pga mine gjentatte MA og så at hjertet slo. Men klarer ikke helt å forholde meg til det (tilhører de ekstremt få prosentene som har mistet flere ganger selv om hjertet har slått, så nå tør jeg ikke håpe på noe enda...). Gynekologen sa forøvrig at jeg kom til å måtte smøre meg med tålmodighet om jeg ville høre hjertelyden - livmoren min er bakoverbøyd og fosteret har festet seg "bak" bøyen. Det ligger mao nærmere ryggen min enn magen min foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos jordmor på torsdag og fikk høre hjertelyden.

Var da 12+3.

Herlig å høre at det er liv!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i dag og hørte hjertelyden godt.

Det var en god bekreftelse på at alt står bra til .

Har vært litt bekymret for at noe har vært galt den siste tiden, for jeg har vært i så veldig god form! :ler:

Men det var visst en veldig aktiv krabat, ja......... Jordmor måtte nesten "lete" etter h*n hele tiden, for h*n forsvant vekk fra apparatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal å hørre hjertelyd på fredag :)

me gleder oss enormt til dette, men er litt skummelt og, tanta mi mista nett babyen som var inne i magen...

Skummelt!!!!!!

-Simplo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å endelig få høre den til fredag ( i MÅRÅ!! ). Har ventet lenge nå syns jeg :)

Er 16 uker i morgen!

Endret av Windy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke overdrive bruk av babywatcher, men det er jo så deilig å høre hjertelyden.... :hjerte: Ligger på 146-150...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var å skulle hørre hjerte lyd på fredag, men dei kunne ikkje hørre nåke, det var kjempe skummelt.

Det er nemeli ikkje so lenge siden tanta mi mista babyen sin. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spurte legen om vi kunne høre hjertelyden da vi var 10 uker på vei, men han sa bare at det var helt uvanlig å høre hjertelyd før man var 20 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde å høre hjertelyden på fredag men da fant ikke legen den. Så prøvde vi igjen i dag og der var det liv!! :hjertesmil:

Lille kylling prøvde å gjemme seg, men doktoren fant en fin puls på 120 / 40.

Jeg er 14+4 uker.

Jammen godt å høre at det er liv der inne. Gikk litt mer opp for mannen da! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre hjerte lyden på fredag, det var så deilig å få høre den. En bekreftelse på liv.

Legen hadde litt vanskligheter med å finne den men den var der.

Jippi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På torsdag var det endelig vår tur :)

Jordmor fant den med en gang hun satte "mikrofonen" inntil magen...... Så nå føler jeg meg endelig gravid!!!

En kjempeherlig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tirsdag er var det endelig lyd å hørre...

Det var kjempe spennende!!!!

Men det gjekk egentli ikkje opp for meg....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Madeline

Tråden er delt :).

Tråd om det er farlig å tatovere seg som gravid finner dere her.

Tråd om "Er det flere gravide tenåringer her" finner dere her.

Hannen -mod

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Eg var å hørte hjertelyden for 2 gong i dag, men begynte ikkje å grine grein heller ikkje første gang, er det noe gale med meg? Betyr det at eg kommer til å bli ei dårlig mor??? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var å hørte hjertelyden for 2 gong i dag, men begynte ikkje å grine grein heller ikkje første gang, er det noe gale med meg? Betyr det at eg kommer til å bli ei dårlig mor??? :tristbla:

Gråt hverken på UL eller når vi fikk høre hjertet, tror nok vi blir noen supre mødre for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var å hørte hjertelyden for 2 gong i dag, men begynte ikkje å grine grein heller ikkje første gang, er det noe gale med meg? Betyr det at eg kommer til å bli ei dårlig mor??? :tristbla:

Såklart ikke ;) Noen av oss er bare mer sippete enn andre :ler:

(Gråt ikke på ultralyd da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...