AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Hva er vanlig skikk og bruk? Har hatt et selskap med feiring av rund dag. Sender man melding dagen etter og takker gjestene for hyggelig lag og fine bursdagsgaver? Takket selvfølgelig i selskapet. Anonymkode: a0cfb...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. september #2 Del Skrevet 29. september Holder å takke i selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #3 Del Skrevet 29. september Holder å takke i selskapet ja Anonymkode: 93cd2...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #4 Del Skrevet 29. september Jeg er av en eller annen grunn vant til at man takker (også) dagen etter, om laget var noe litt utenom det vanlige. Men er ikke opptatt av hvorvidt andre ikke gir lyd fra seg. Jeg pleier å gjøre det. Anonymkode: 80c52...251 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #5 Del Skrevet 29. september Jeg sender alltid melding dagen etter et hyggelig selskap. Anonymkode: 3b91a...edd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #6 Del Skrevet 29. september Gjestene takker for selskapet, du takker for gavene. Enkelt og greit. Anonymkode: ce00e...fe4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Jeg er vant til det motsatte. Som gjest sender jeg en takk for en hyggelig kveld etc. Gjester takker jeg i selskapet; når de kommer, i en tale, når de går mm. Anonymkode: a0795...024 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 30. september #8 Del Skrevet 30. september Er også vant til at det ev er gjestene som takker for selskapet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #9 Del Skrevet 1. oktober Verten takker når han ønsker velkommen til bords. Gjestene takker dagen etter. Anonymkode: 34637...46d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #10 Del Skrevet 1. oktober Jeg tenker at det er gjestene som skal takke. Hvis du som vert gjør det, virker det mer som fisking etter å bekreftelse på at det ble en bra fest, synes jeg. Men som gjest er det vel ganske vanlig å sende ei lita melding dagen etter og takke for et hyggelig lag! Så kan man som vert takke tilbake for at gjestene kom etc. Anonymkode: 2c44a...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå