Gå til innhold

Er det bare meg som synes rølpefester med harry norske band er fryktelig teit?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 10.07):

Virker ikke sånn, de elsker det faktisk, så de ER harry 

Anonymkode: db3a2...367

Å være harry er å være pretensiøs. Er det ironisk blir det jo det motsatte.

Anonymkode: 7cd70...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også sånn musikk er kjedelig og blir rølpete. Men disse bandene er vel kanskje litt mindre krevende da? 

ser dessverre ikke for meg Post Malone på sus og dus festivalen i Odda med det første… 

Bygdefester har ofte campingturister og rånere som målgruppe og da blir det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (3 timer siden):

Synes også sånn musikk er kjedelig og blir rølpete. Men disse bandene er vel kanskje litt mindre krevende da? 

ser dessverre ikke for meg Post Malone på sus og dus festivalen i Odda med det første… 

Bygdefester har ofte campingturister og rånere som målgruppe og da blir det sånn. 

Hvilke bygdefester har campingturister og rånere som målgruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (1 time siden):

Hvilke bygdefester har campingturister og rånere som målgruppe?

Alle steder som gunslingers og Carina Dahl opptrer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (1 time siden):

Alle steder som gunslingers og Carina Dahl opptrer. 

Gunslingers har spilt i nabolaget her i en stor hall - det finnes ikke nok renere her til å fylle hallen. Campingturister er det lite av her på vinterstid. Så det var nok mange vanlig folk som også var der - kanskje folk her heller går ut for å møte folk enn å henge på KG med fordommene sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på en del sånne og liker ikke festene eller musikken i det hele tatt. Man går vel for det sosiale ikke nødvendigvis for settingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 22.54):

Syns noen av sangene er romantiske og da er det koslig. Jeg liker ikke typ russemusikk nork dj opplegg. 

Anonymkode: 60ba1...e51

Haha, er dette alt vi har å velge i, altså?😆

Anonymkode: 6b935...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer opprinnelig fra by der det TS beskriver også er helt normalt. Det er så blodharry og ekkelt at jeg ikke orker å delta på konserter som arrangeres. Spesielt utearrangementer.

Det er ikke nødvendigvis musikken det er noe galt med, men måten folk oppfører seg på. Ikke bare at det konsumeres mye øl, men folk får med seg lommelerker inn på konsertene og drikker seg full på hjemmebrent og vodka. Det er skikkelig blodharry. 

Anonymkode: b9cc4...134

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 10.31):

Jeg er ts. Jeg mener ikke å være fordomsfull og nedsettende. Jeg skriver at jeg skulle ønske jeg likte det, men klarer ikke. Da blir det fort at man blir selvkritisk og tror det er seg selv det er noe galt med. Jeg har tenkt på om det er noe jeg kan gjøre for å like det, for mange av mine bekjentskaper er jo på disse festene. Jeg har forsøkt å være med, men føler meg dum og må fake at jeg har det gøy. Jeg klarer ikke å like det, selv om jeg har prøvd. Men må sikkert bare godta at jeg er som jeg er. Og opera liker jeg ikke, det finnes en mellomting 😝

Anonymkode: db3a2...367

Skjønner deg godt.  Har vært på endel slike fester. Evakuerte en happening i sommer da Vassendgutta "10 tusen skritt" kom på anlegget for 20 gang. Bestemte meg da for at det var min siste bygdefest. Alle liker hestepop og øl mens jeg liker rave og cola, så holder meg til det. 

Anonymkode: e35d3...4a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...