Annonym89 Skrevet 28. september #1 Del Skrevet 28. september Har nogle andre oplevet daten starter tidlig hinter til sin Fetisj , føles det er hoved fokus hans🙀 pippen er eg ikke men vor er grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Ja heldigvis.. Siden det er den type dating jeg har vært interessert i. Så det at de snakker åpent og ærlig om det, er viktig. Så er det jo da opp til hver enkelt, å si fra om dette er ok eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 28. september Forfatter #3 Del Skrevet 28. september SlemUlv skrev (4 timer siden): Ja heldigvis.. Siden det er den type dating jeg har vært interessert i. Så det at de snakker åpent og ærlig om det, er viktig. Så er det jo da opp til hver enkelt, å si fra om dette er ok eller ikke. Ok regner med du er mann 🙀 er vel grense for når du åpner op om dette, føler jo eg velges for hans fetisj sin del inte for eg som person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september Annonym89 skrev (1 minutt siden): Ok regner med du er mann 🙀 er vel grense for når du åpner op om dette, føler jo eg velges for hans fetisj sin del inte for eg som person. Da regner du med feil, jeg er kvinne. Og jeg søker partner i bdsm miljøet.. Så jeg er åpen om det helt fra starten av, siden det er så viktig for meg 😃 Om en partner ikke deler mine kinks, vil vi heller ikke være kompatible for et forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 28. september Forfatter #5 Del Skrevet 28. september SlemUlv skrev (4 minutter siden): Da regner du med feil, jeg er kvinne. Og jeg søker partner i bdsm miljøet.. Så jeg er åpen om det helt fra starten av, siden det er så viktig for meg 😃 Om en partner ikke deler mine kinks, vil vi heller ikke være kompatible for et forhold. 😸 oj ja , sjønner du må finde deg ei dom mann da ja , like greit være ærlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Annonym89 skrev (10 minutter siden): Ok regner med du er mann 🙀 er vel grense for når du åpner op om dette, føler jo eg velges for hans fetisj sin del inte for eg som person. Men er ikke det bare bra da, at det er åpenhet om en spesiell fetisj slik at dere kan luke hverandre raskt ut hvis dere ikke er kompatible? Anonymkode: be76b...399 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Eller er problemet at du deler fetishen, men ønsker mer fokus på at han skal bli kjent med deg som person uten fetisjen i fokus? Anonymkode: be76b...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 28. september Forfatter #8 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller er problemet at du deler fetishen, men ønsker mer fokus på at han skal bli kjent med deg som person uten fetisjen i fokus? Anonymkode: be76b...399 Mere han hintet veldig fort at han liker dette og føler han velger meg om jeg klare få det som Han liker , ellers virker han ikke interesseret kansje , bare lure er det verdt satse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 28. september #9 Del Skrevet 28. september Du fæ fortsettja å færra fråmvæ au læll så ska du sjå ting betrar se. Uss tytti me. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #10 Del Skrevet 28. september Annonym89 skrev (1 minutt siden): Mere han hintet veldig fort at han liker dette og føler han velger meg om jeg klare få det som Han liker , ellers virker han ikke interesseret kansje , bare lure er det verdt satse da. Deler du den nevnte fetishen da? Anonymkode: be76b...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 28. september Forfatter #11 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Deler du den nevnte fetishen da? Anonymkode: be76b...399 😹 er jo ikke pointet vor fetisj det er da , men at det kommer på 2 date , eller enda på chatt , våget ikke sige det face to face engang 😹🙀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 28. september #12 Del Skrevet 28. september Annonym89 skrev (Akkurat nå): Mere han hintet veldig fort at han liker dette og føler han velger meg om jeg klare få det som Han liker , ellers virker han ikke interesseret kansje , bare lure er det verdt satse da. Du sier jo ingenting om hans fetish er noe du også liker eller ikke. Hvis ikke er det jo ikke noe å satse på, men hvis det er noe du kan like er det jo ingenting i veien med å gå videre og bli bedre kjent. At folk vil avklare enkelte seksuelle preferanser tidlig betyr ikke nødvendigvis at de ikke er interesserte i å bli bedre kjent med "resten av deg" eller at de bare er ute etter sexen. Det kan like godt bety at de vil finne ut om noe som er viktig for dem også er aktuelt for deg. Folk som er glade i friluftsliv eller har andre hobbyer som er viktige for dem gjør jo også det, så jeg ser ikke helt hvorfor det skal være annerledes med noe så viktig som sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september Annonym89 skrev (11 minutter siden): 😸 oj ja , sjønner du må finde deg ei dom mann da ja , like greit være ærlig da. Uhm.. Eller masochist mann.. Ikke alle kvinner er submissive. Eller kvinne.. ikke alle kvinner er heterofile. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 28. september #14 Del Skrevet 28. september Annonym89 skrev (3 minutter siden): 😹 er jo ikke pointet vor fetisj det er da , men at det kommer på 2 date , eller enda på chatt , våget ikke sige det face to face engang 😹🙀 Så bra han sier det tidlig. Det viser at dette er viktig for ham, og at han vil ha en partner som deler denne fetishen. Så er det opp til deg om du er ok med den, eller avslutte.. Så slipper begge å kaste vekk tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #15 Del Skrevet 28. september Husk at han ikke er eneste mann o verden. Om du ikke liker fetisjen, han bare er ute etter sex, dere ikke passer sammen å han prøver å finne ut hvor du står, så kan du gå videre. Anonymkode: e1a5f...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 28. september Forfatter #16 Del Skrevet 28. september SlemUlv skrev (6 minutter siden): Uhm.. Eller masochist mann.. Ikke alle kvinner er submissive. Eller kvinne.. ikke alle kvinner er heterofile. 😹🙀 min ene ex var så optatt med finde ei Dominant dame jeg gav op 😹 hver sin lyst jo, findes ei for alla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 28. september Forfatter #17 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husk at han ikke er eneste mann o verden. Om du ikke liker fetisjen, han bare er ute etter sex, dere ikke passer sammen å han prøver å finne ut hvor du står, så kan du gå videre. Anonymkode: e1a5f...e57 Sant ass .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym89 Skrevet 28. september Forfatter #18 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Deler du den nevnte fetishen da? Anonymkode: be76b...399 han hintet om jeg inte kan barbere jag 🙀 liker jenta er hårig… happy ?😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 28. september #19 Del Skrevet 28. september Min seksualitet svinger hit og dit, avhengig av hvem jeg har med å gjøre og sikkert litt andre ting. Menn som er veldig opphengt i spesifikke ting blir, av erfaring, kjedelig for meg etterhvert. Hadde en mann følt stort behov for å fortelle dette før vi hadde vært til sengs, så hadde jeg aldri tatt han seriøst med tanke på et forhold, og jeg hadde også tenkt at han har stagnert seksuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #20 Del Skrevet 28. september Annonym89 skrev (5 timer siden): Har nogle andre oplevet daten starter tidlig hinter til sin Fetisj , føles det er hoved fokus hans🙀 pippen er eg ikke men vor er grensen. Ja, vi snakket begge om våre preferanser og om at det er viktig for oss å matche der. Anonymkode: a9082...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå