Gå til innhold

Hvor mange timer burde jeg lese per dag om jeg tar vgs fag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar opp samfunnskunnskap, og har eksamen midten av november. Jeg har lest meg til kap 6, og har laget en plan om å lese 2 kapitler hver uke frem til eksamen.

Jeg jobber fulltid ved siden av. Jeg jobber vanligvis sent, sånn at jeg kan lese fra 09-12, men denne uken har jeg kun jobbet tidligvakter, hvor jeg er ferdig 17.00. Da klarer jeg ikke å fokusere når jeg prøver å lese etter en 8 timers jobbdag. Så denne uken har jeg ikke klart å gjøre noe som helst:( Det er vel normalt å syns det er vanskelig å studere etter en jobbdag? Tenkte å lese i 6 timer både på lørdag og søndag, for å ta igjen alt. Høres dette ok ut? har litt angst..

Anonymkode: ec4f8...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tilgang på tidligere eksamensoppgaver? En ting er å beregne tid til å komme gjennom boka, men informasjonen skal jo anvendes, så jeg synes det lønner seg å øve mest på det. Tar forbehold om at jeg gikk realfag, og ikke vet hvordan samfunnsfagskunnskap testes.

Anonymkode: ee323...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du tilgang på tidligere eksamensoppgaver? En ting er å beregne tid til å komme gjennom boka, men informasjonen skal jo anvendes, så jeg synes det lønner seg å øve mest på det. Tar forbehold om at jeg gikk realfag, og ikke vet hvordan samfunnsfagskunnskap testes.

Anonymkode: ee323...6b6

Enig i dette.

Øv heller på oppgaver enn å nilese hele boka perm til perm. 

Anonymkode: 95a1d...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...