AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Jeg tar opp samfunnskunnskap, og har eksamen midten av november. Jeg har lest meg til kap 6, og har laget en plan om å lese 2 kapitler hver uke frem til eksamen. Jeg jobber fulltid ved siden av. Jeg jobber vanligvis sent, sånn at jeg kan lese fra 09-12, men denne uken har jeg kun jobbet tidligvakter, hvor jeg er ferdig 17.00. Da klarer jeg ikke å fokusere når jeg prøver å lese etter en 8 timers jobbdag. Så denne uken har jeg ikke klart å gjøre noe som helst:( Det er vel normalt å syns det er vanskelig å studere etter en jobbdag? Tenkte å lese i 6 timer både på lørdag og søndag, for å ta igjen alt. Høres dette ok ut? har litt angst.. Anonymkode: ec4f8...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Har du tilgang på tidligere eksamensoppgaver? En ting er å beregne tid til å komme gjennom boka, men informasjonen skal jo anvendes, så jeg synes det lønner seg å øve mest på det. Tar forbehold om at jeg gikk realfag, og ikke vet hvordan samfunnsfagskunnskap testes. Anonymkode: ee323...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du tilgang på tidligere eksamensoppgaver? En ting er å beregne tid til å komme gjennom boka, men informasjonen skal jo anvendes, så jeg synes det lønner seg å øve mest på det. Tar forbehold om at jeg gikk realfag, og ikke vet hvordan samfunnsfagskunnskap testes. Anonymkode: ee323...6b6 Enig i dette. Øv heller på oppgaver enn å nilese hele boka perm til perm. Anonymkode: 95a1d...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå