Gå til innhold

Hva er greia med folk som setter inn en kommentar i stedet for å redline

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss si at det har forsvunnet en bokstav i arbeidet med teksten. Der det skulle stå «har» står det «ar». I stedet for å sette inn h med redline så settes det inn en kommentar der vedkommende skriver «har». Dritirriterende. Hvorfor gjør dere dette?

Samme med folk som klarer å sette inn endringer, men setter på gul markering i stedet for å bruke redlinefunksjon. Hva er galt med dere?

Anonymkode: 7abd7...d2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Hater den kommentarfunksjonen.

Anonymkode: c9374...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

La oss si at det har forsvunnet en bokstav i arbeidet med teksten. Der det skulle stå «har» står det «ar». I stedet for å sette inn h med redline så settes det inn en kommentar der vedkommende skriver «har». Dritirriterende. Hvorfor gjør dere dette?

Samme med folk som klarer å sette inn endringer, men setter på gul markering i stedet for å bruke redlinefunksjon. Hva er galt med dere?

Anonymkode: 7abd7...d2f

😂 

Anonymkode: e8cf5...1a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart man skal bruke energi på å irritere seg over i hverdagen. Ikke rart folk blir utbrent.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det med en kollega som har haugevis med skrivefeil for å få henne til å lese gjennom litt bedre før hun sender arbeidet videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nærmeste kollega legger inn kommentar i stedet for å bare skrive inn. Tror mange gjør det fordi de er redde for å tråkke noen på tærne. Jeg sier veldig tydelig fra til mine folk at jeg ønsker at de bare skriver rett inn. Om så med en annen farge. Men ikke masse kommentarer, det er bare irriterende, 

Anonymkode: 221ae...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de lærer ikke hvis man gjør arbeidet for dem.

Anonymkode: a3e70...2e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker spor endringer på enkle endringer, men der dokumenteier må gjøre egne vurderinger setter jeg inn kommentarer. Han vet best hva han har prøvd å få fram, og det er ikke sikkert mine forslag er dekkende.

Anonymkode: aa96c...5d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...