Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg skrevet en god morgen melding til han den morgenen, selv om han ikke gjorde det slik han pleier. For noen ganger oppstår det ting, som gjør at man ikke får gjort ting slik man pleier. Selv om daten min ofte skriver god morgen til meg først(siden han oftest er oppe først) så hender det at han får et stressende morgen med sønnen sin, noe som gjør at han ikke får tid til å skrive til meg med en gang. Da skriver jeg selvfølgelig til han, selv om mønsteret avviker. For med han er, så overtenker jeg aldri. Han har aldri gjort meg usikker, slik jeg har vært i dating tidligere. 

Var jeg deg, hadde jeg vært mer bekymret for det med alkohol midt i uka og skulking av jobb. Det hadde vært en del breaker for meg, og jeg hadde trekt meg unna.  og det at du stresser og overtenker mye, er et dårlig tegn. Da er det bedre å avslutte, og jobbe med deg selv før du dater igjen. Finn ut hva du trenger, og hva du vil, få opp selvsikkerheten, og finn en fyr som gjør deg 100% trygg og gir deg en god magefølelse. Jeg tror kroppen kan reagere med usikkerhet, og noen mannfolk er ikke riktig(gir en dårlig magefølelse), utstråler ikke trygghet. Ofte et dårlig tegn 

Anonymkode: 600d3...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 21.10):

Han pleier alltid å skrive god morgen og så ringe eller sende et par snaps. Nå har det gått 24 timer uten noe, har sett på sosiale medier at han er jevnlig aktiv og snapscore har økt. Kutte han ut? Vet at menn som er interessert ikke går så lenge med mindre de er opptatt, men det er ikke han. Han har sendt såå mye frem til denne plutselige pausen. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Snakk om å overtenke. Og folk slenger ut det dumme uttrykket "ghosting" for hver minste ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...