Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vel, takk. Da er jeg fucked som jeg var redd for. Da får vi hver vårt hotellrom, koser oss sikkert på dagen, så drar jeg hjem og avslutter i enden av uken etter jeg er hjemme. Tipper det blir gjensidig avslutning. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Du er en ekte drittsekk, du. 

Anonymkode: 50152...404

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han kommenterte her og der på sosiale medier at jeg er så fin. Jeg skrev nå i kveld at han er så søt. Samtidig som jeg dør innvendig av nerver og vil ut av relasjonen og samtidig ikke. Oppriktig glad jeg kan underholde :nikke:🤣

Anonymkode: 2229b...f2f

Du leker med andres følelser og "ler deg i hel", du eier ikke skam sier du selv, æsj, så motbydelig oppførsel. Stakkars fyr. Han vet ikke hva han holder på å utsette seg for. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Later ikke som ingenting, kommer tydelig frem på tur at jeg har sterke følelser, klarer ikke skjule det

Du tenker sikkert på BPD og mistenkte det selv en stund, møtte et menneske med denne forstyrrelsen og bli livredd. Kvelende, kontrollerende og gal, null grenser for andre. Ble kurert for den skrekken etter det. Psykolog sa og at jeg ikke har tegn til PF, bare traumer

 

Anonymkode: 2229b...f2f

Nei, var ikke den jeg tenkte på. Man kan ha flere trekk uten å ha en PF.

Anonymkode: b3c9f...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvelende, kontrollerende og gal, og null grenser for seg selv høres ut som det du beskriver du er i denne tråden. 

Anonymkode: c9c3e...b71

Nei 😅 jeg gikk på eggeskall og fikk litt info, dermed trakk meg tilbake. Og bestemte meg for å avslutte. Vedkommende jeg kjente med denne diagnosen gikk inn under huden, truet med selvmord når hun ikke fikk viljen sin, lurte venner inklu meg for penger, grensesprengende ++ hun gjorde meg livredd. Uansett hva du sier får du meg ikke til å tro at jeg er der, og absolutt ikke et menneske i verden ville sagt jeg er der heller 😊

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde folk for narr, dramatisere hvor jævlige de er og at de er kalkulerende og sikkert har ligget med noen er ikke sunt. Selv om en ikke kvalifiserer for en pf kan en ha tegn, og dette er tegn på emosjonell ustabilitet. Men ikke bare det, TS er kalkulerende selv, og ler av at hun fører en annen mann bak lyset, både om hennes intensjoner og om hennes psykiske helse, det er empatiløst og enormt narsissitisk oppførsel. 

Når TS ler og underholdes av å holde noen for narr og ikke har selvinnsikt og sier hun mangler skam så minner det meg om folk med andre personlighetsforstyrrelser. En hver som er uenig med henne tar hun ikke på alvor. Det er skremmende at folk får holde på slik. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du leker med andres følelser og "ler deg i hel", du eier ikke skam sier du selv, æsj, så motbydelig oppførsel. Stakkars fyr. Han vet ikke hva han holder på å utsette seg for. 

Anonymkode: c9c3e...b71

Jeg har bare selvironi. Er fremdeles veldig forelsket 😊

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei 😅 jeg gikk på eggeskall og fikk litt info, dermed trakk meg tilbake. Og bestemte meg for å avslutte. Vedkommende jeg kjente med denne diagnosen gikk inn under huden, truet med selvmord når hun ikke fikk viljen sin, lurte venner inklu meg for penger, grensesprengende ++ hun gjorde meg livredd. Uansett hva du sier får du meg ikke til å tro at jeg er der, og absolutt ikke et menneske i verden ville sagt jeg er der heller 😊

Anonymkode: 2229b...f2f

Du høres ut som det. Bra du ikke er det, men det er ikke et sunnhetstegn at du ikke tar til deg noen av tilbakemeldingene som ser til motsatt av deg. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har bare selvironi. Er fremdeles veldig forelsket 😊

Anonymkode: 2229b...f2f

Så for noen timer siden var han kalkulerende kald og tok deg for gitt, nå er du superforelsket og alt er fint, men fremdeles er du emosjonelt avkoblet...

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har bare selvironi. Er fremdeles veldig forelsket 😊

Anonymkode: 2229b...f2f

Hvis du er forelska, så deler dere rom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å holde folk for narr, dramatisere hvor jævlige de er og at de er kalkulerende og sikkert har ligget med noen er ikke sunt. Selv om en ikke kvalifiserer for en pf kan en ha tegn, og dette er tegn på emosjonell ustabilitet. Men ikke bare det, TS er kalkulerende selv, og ler av at hun fører en annen mann bak lyset, både om hennes intensjoner og om hennes psykiske helse, det er empatiløst og enormt narsissitisk oppførsel. 

Når TS ler og underholdes av å holde noen for narr og ikke har selvinnsikt og sier hun mangler skam så minner det meg om folk med andre personlighetsforstyrrelser. En hver som er uenig med henne tar hun ikke på alvor. Det er skremmende at folk får holde på slik. 

Anonymkode: c9c3e...b71

Ler ingenting jeg. Her er der du som overdramatiserer. Jeg har fått meldinger av andre menn ang helgen men svarer ikke, vil bare ha han jeg møter. Men prøver å le av meg selv og situasjonen  

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du høres ut som det. Bra du ikke er det, men det er ikke et sunnhetstegn at du ikke tar til deg noen av tilbakemeldingene som ser til motsatt av deg. 

Anonymkode: c9c3e...b71

Men jo. Har du lest da? Skriver at jeg trenger å jobbe med frykt for ghosting osv, er veldig klar over at jeg har mangler der 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise78 skrev (3 minutter siden):

Hvis du er forelska, så deler dere rom. 

Selv om han virker likegyldig?

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jo. Har du lest da? Skriver at jeg trenger å jobbe med frykt for ghosting osv, er veldig klar over at jeg har mangler der 

Anonymkode: 2229b...f2f

Så bra. Ikke ødelegg flere menn fordi du ikke gidder å ta ansvar for deg selv. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Later ikke som ingenting, kommer tydelig frem på tur at jeg har sterke følelser, klarer ikke skjule det

Du tenker sikkert på BPD og mistenkte det selv en stund, møtte et menneske med denne forstyrrelsen og bli livredd. Kvelende, kontrollerende og gal, null grenser for andre. Ble kurert for den skrekken etter det. Psykolog sa og at jeg ikke har tegn til PF, bare traumer

 

Anonymkode: 2229b...f2f

Mer trekk av dramatiserende pf. 

Anonymkode: b3c9f...ca5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mer trekk av dramatiserende pf. 

Anonymkode: b3c9f...ca5

Og narsissistisk pf. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og narsissistisk pf. 

Anonymkode: c9c3e...b71

Sitter en narsissist hver endte arbeidsdag og overtenker at man burde gjort ditt og datt bedre for å lette andres hverdag, og at hadde man vært ditt og datt så hadde man vært en bedre venn/kollega osv? Søvnløse netter fordi man bekymrer seg for andre? Jeg sliter meg ut av overtenkning for de jeg bryr meg om og ting jeg burde gjort bedre. Hvis det er narsissistisk så ok, det kan jeg leve med!

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sitter en narsissist hver endte arbeidsdag og overtenker at man burde gjort ditt og datt bedre for å lette andres hverdag, og at hadde man vært ditt og datt så hadde man vært en bedre venn/kollega osv? Søvnløse netter fordi man bekymrer seg for andre? Jeg sliter meg ut av overtenkning for de jeg bryr meg om og ting jeg burde gjort bedre. Hvis det er narsissistisk så ok, det kan jeg leve med!

Anonymkode: 2229b...f2f

Det er ganske narsissistisk å synes så iiinnmari synd på seg selv, ja.

Anonymkode: 50152...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sitter en narsissist hver endte arbeidsdag og overtenker at man burde gjort ditt og datt bedre for å lette andres hverdag, og at hadde man vært ditt og datt så hadde man vært en bedre venn/kollega osv? Søvnløse netter fordi man bekymrer seg for andre? Jeg sliter meg ut av overtenkning for de jeg bryr meg om og ting jeg burde gjort bedre. Hvis det er narsissistisk så ok, det kan jeg leve med!

Anonymkode: 2229b...f2f

Det KAN være narsissitisk oppførsel ja, hvis det handler om å please den andre for å holde deg selv trygg. Det minner ikke om narsissistisk pf. Men det høres ut som medavhengig oppførsel og det er skadelig. Du skriver dette som at dette er noe å være stolt over, dette er sykt. Hvorfor vil du ikke få det bedre egentlig? Hvorfor har du så lyst å være martyr? 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ganske narsissistisk å synes så iiinnmari synd på seg selv, ja.

Anonymkode: 50152...404

Får håpe du takler det strålende når du blir forelsket og føler deg sårbar og alene da, tøffa ;) 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det KAN være narsissitisk oppførsel ja, hvis det handler om å please den andre for å holde deg selv trygg. Det minner ikke om narsissistisk pf. Men det høres ut som medavhengig oppførsel og det er skadelig. Du skriver dette som at dette er noe å være stolt over, dette er sykt. Hvorfor vil du ikke få det bedre egentlig? Hvorfor har du så lyst å være martyr? 

Anonymkode: c9c3e...b71

Jesus, jeg gir opp. Fått gode tips lenger opp om hvordan jeg kan svare og forholder meg til det. Har ingen ønske om å være martyr, vil ha ting avslappet og trygt 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...