Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet jeg virker så dum som spammer og spammer. Men føler meg så vanvittig dum over at han svarte så avvisende til meldingen om siste hotellrom, jeg spurte om han ønsker hvert vårt rom og han unnviker det. Så jeg trenger virkelig hjelp til hva jeg kan gjøre. 

Så greia er at det er en mellomstopp i et land jeg godt kunne vært i en uke alene. Veien tilbake er samme greie, samme flyselskap. Så er det mulig at jeg kan kun være i dette mellomlandet? Og kommer jeg da på med flyet tilbake selv om jeg har hoppet over endestasjon både til og fra? Hva da med bagasje?

Anonymkode: 2229b...f2f

Har du bestilt en billett fra Norge-Mexico, så kan ikke denne endres til å kun gjelde reise til og fra mellom landingen din. Du kan heller ikke gå av på første mellom landing og tenke at du har retur, denne vil automatisk bli noshow og avbestilt. Baggasjen din sendes til slutt destinasjon.

Det er heller ikke gratis og endre billetter, noen kan endres mot gebyr og eventuelt pris differanse, non er ikke endringsbare

Anonymkode: 2ef27...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner det. Men jeg mente det som støtte og forståelse. Oppriktig. Men denne relasjonen virker ødelagt uansett så er ikke mer å diskutere 

Anonymkode: 2229b...f2f

Igjen, da håper jeg du sier det til HAM i løpet av de neste dagene. Hvis ikke er du direkte ondskapsfull. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og i ettertid har jeg nevnt om vi skal ha separate hotellrom så han ikke føler på press og han har bare svart at han ikke «har tenkt på det». Til tross for at det er han som overtalte meg til å dele rommet med han. Så jeg prøver å omdirigere reisen. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Hvorfor vil du ha separate hotellrom plutselig? Er det for at han skal trygle om at nei nei la oss ha samme hotellrom? Hvorfor kan du ikke bare ha en hyggelig tur med han? Merker du at denne mannen ikke er noe for deg så greit, da avslutter du etter denne turen.hva er det du styrer så fælt med??

Anonymkode: 96360...229

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner det. Men jeg mente det som støtte og forståelse. Oppriktig. Men denne relasjonen virker ødelagt uansett så er ikke mer å diskutere 

Anonymkode: 2229b...f2f

Relasjoner blir lett ødelagt dersom man sitter på hver sin kant og gjetter og analyserer skriftlige meldinger og mangel på sådanne ihjel, i stedet for å snakke sammen og forklare hva man tenker.

Anonymkode: b3c9f...ca5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han ghoster og er for fyllesyk til å dra på jobb. Hadde jeg vært problemet hadde jeg hatt samme problemet med eksen min, men det har jeg ikke. Er overbevist om at hadde jeg sagt til eksen at jeg kan ha eget hotellrom for at han skal få space så hadde han ringt og sagt nei. Fordi eksen faktisk var glad i meg. Mens han her er ikke interessert og derfor sier ok. Skammer meg gjør jeg absolutt ikke, har bare svart snilt og forståelsesfullt..

Anonymkode: 2229b...f2f

Hvorfor kommuniserer du gjennom hinting og gjettelek? 

Anonymkode: b3c9f...ca5

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du virker veldig emosjonelt ustabil. Jobb med deg selv før du går inn i et forhold. 
 

blir generelt oppgitt over de kvinnene i tråden som dømmer alle menn over en kam, og tror det kun finnes en type menn, drittsekker. 
 

kan ikke være lett å date i 2024 når folk kun kommuniserer via snapper og meldinger. 

Anonymkode: a24fc...d72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har du bestilt en billett fra Norge-Mexico, så kan ikke denne endres til å kun gjelde reise til og fra mellom landingen din. Du kan heller ikke gå av på første mellom landing og tenke at du har retur, denne vil automatisk bli noshow og avbestilt. Baggasjen din sendes til slutt destinasjon.

Det er heller ikke gratis og endre billetter, noen kan endres mot gebyr og eventuelt pris differanse, non er ikke endringsbare

Anonymkode: 2ef27...a23

Vel, takk. Da er jeg fucked som jeg var redd for. Da får vi hver vårt hotellrom, koser oss sikkert på dagen, så drar jeg hjem og avslutter i enden av uken etter jeg er hjemme. Tipper det blir gjensidig avslutning. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor vil du ha separate hotellrom plutselig? Er det for at han skal trygle om at nei nei la oss ha samme hotellrom? Hvorfor kan du ikke bare ha en hyggelig tur med han? Merker du at denne mannen ikke er noe for deg så greit, da avslutter du etter denne turen.hva er det du styrer så fælt med??

Anonymkode: 96360...229

Tenkte det kanskje var grunnen til at han fikk skrekken. Og har nok rett. Så skal absolutt kose meg 😊 Så avslutter vi etterpå. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vel, takk. Da er jeg fucked som jeg var redd for. Da får vi hver vårt hotellrom, koser oss sikkert på dagen, så drar jeg hjem og avslutter i enden av uken etter jeg er hjemme. Tipper det blir gjensidig avslutning. 

Anonymkode: 2229b...f2f

 

Mannen gav ikke lyd fra seg på 24 t , og du reagerer med å ville avslutte relasjonen? Overreaksjon, much?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenkte det kanskje var grunnen til at han fikk skrekken. Og har nok rett. Så skal absolutt kose meg 😊 Så avslutter vi etterpå. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Dårlig gjort å bli med på tur for så å late som ingenting og etterpå slippe "bomben" med brudd… kalkulerende

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å mistenke snev av en bestemt PF.

Anonymkode: b3c9f...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ekstremt overdramatisk, ts. 
Selv om ekskjæresten din og deg hadde en relasjon med likt kjærlighetsspråk, kan du ikke forvente at nye potensielle partnere leser dine (krisemaksimerende) tanker. 
Ta nå en telefon til daten din, og PRAT med ham. Ikke driv og tull med kryptiske meldinger. Du virker ganske selvsentrert. Hva med å spørre ham om dagens hans har vært bedre enn gårsdagen. Vis litt raushet. Ikke lull deg mer ned i selvdestruktive tanker.

Anonymkode: c004d...86d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er mer spennende å følge med på enn en film jo, spent på slutten på dette 👏🏻👏🏻👏🏻🥰🥰🥰🤣🤣🤣😊😊👍🏻👍🏻👍🏻😅😅😅

Anonymkode: 6b9c6...910

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi det det kanskje er derfor han ghostet i går, han føler press på forhold og jeg ville vise at det ikke er det!

Anonymkode: 2229b...f2f

Han har jo sagt til deg hvorfor han ikke sendte melding.

Anonymkode: 75e9d...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (7 minutter siden):

Dårlig gjort å bli med på tur for så å late som ingenting og etterpå slippe "bomben" med brudd… kalkulerende

Later ikke som ingenting, kommer tydelig frem på tur at jeg har sterke følelser, klarer ikke skjule det

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begynner å mistenke snev av en bestemt PF.

Anonymkode: b3c9f...ca5

Du tenker sikkert på BPD og mistenkte det selv en stund, møtte et menneske med denne forstyrrelsen og bli livredd. Kvelende, kontrollerende og gal, null grenser for andre. Ble kurert for den skrekken etter det. Psykolog sa og at jeg ikke har tegn til PF, bare traumer

 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det sitter langt inne. Jeg har ikke på snapmap som han og for alt han vet har det skjedd meg noe, men han golfer og snapper andre venner og har ikke tenkt på at det går mot dag 2 uten kontakt. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Herregud ts skjerp deg da!!! Send han mld istedet for å sitte her å sutre. Får være måte på å være tafatt og sutrete!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lovise78 skrev (1 minutt siden):

:popcorn:

Han kommenterte her og der på sosiale medier at jeg er så fin. Jeg skrev nå i kveld at han er så søt. Samtidig som jeg dør innvendig av nerver og vil ut av relasjonen og samtidig ikke. Oppriktig glad jeg kan underholde :nikke:🤣

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han var avvisende ang hotellrom og virket enig, bør jeg nevne på nytt om vi skal ha hvert vårt? Lover dette er det siste jeg spør om 😶 Burde isåfall bestille nå, drar jo snart 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Later ikke som ingenting, kommer tydelig frem på tur at jeg har sterke følelser, klarer ikke skjule det

Du tenker sikkert på BPD og mistenkte det selv en stund, møtte et menneske med denne forstyrrelsen og bli livredd. Kvelende, kontrollerende og gal, null grenser for andre. Ble kurert for den skrekken etter det. Psykolog sa og at jeg ikke har tegn til PF, bare traumer

 

Anonymkode: 2229b...f2f

Kvelende, kontrollerende og gal, og null grenser for seg selv høres ut som det du beskriver du er i denne tråden. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...