Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men dette er problemet, du lager enormt masse regler for hva som er "riktig" og "godkjent" svar og hvis ikke er han ute i kulda. Dette er å være kontrollerende. Du er nevrotisk rundt alt. Og om dere ikke dropper hverandre tidlig kommer du definitivt til å skade denne mannen. Dette er dine problemer, går du til psykolog? 

Husk at kontrollering, pirking og drama også er skadelig for andre. Selv om noen er glad i deg fortjener de ikke dette. 

Anonymkode: c9c3e...b71

Rart jeg har hatt 5+ venner siden barneskolen og aldri hatt en krangel fordi de ser på meg som en trygg og god beste venn per dags dato. Din teori om at jeg er kontrollerende holder ikke grep

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syk er jeg jeg faktisk ikke, har gått lenge i terapi og fått høre motsatt. Men at jeg har mye traumer med menn. Og har selvinnsikt at jeg må jobbe med ting, det vet jeg. Men du har tydeligvis ikke lest tråden. Han ba meg bestille tur før jeg følte meg klar, han har vært superklar på at vi bare skal ha sex med hverandre, ikke minst han ønsket hyppig kontakt over sms og telefon fordi han reiser mye med jobb. Så ble han gradvis kaldere etter vi bestilte og så dette. Jeg har en magefølelse at han kun ønsker moro, derav min melding om separate rom. Så jeg skal gå for det, og gå for kun vennskap etterpå. Han var jo enig

Anonymkode: 2229b...f2f

Basert på handlingene dine og overtenkingen her vil jeg absolutt kalle det du holder på med sykt. Helt uavhengig av hva profesjonelle driver med. Det er ikke sunt slik du holder på. 

Han har ikke gjort noe galt. Han er litt mer chill fordi han ser på dere som stabile, han presset deg ikke til å dele rom fordi det er creepy. Du tolker i vildens sky. 

Det du gjør er slemt. Du holder ham på gress når du vet at du ikke er interessert i noe mer. Der burde du si til ham. Vær voksen og slutt med dette enorme dramaet. Fordi du er skada har du ikke rett til å behandle andre menn som dritt basert på INGENTING. Tror du han syns det er kult å kaste bort penger på å reise til Mexico med noen som lyver om hvor interessert hun er fordi hun er traumatisert og ble "emosjonelt frakoblet" basert på EN manglende melding. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rart jeg har hatt 5+ venner siden barneskolen og aldri hatt en krangel fordi de ser på meg som en trygg og god beste venn per dags dato. Din teori om at jeg er kontrollerende holder ikke grep

Anonymkode: 2229b...f2f

Venner og nære relasjoner er ikke det samme. Det du bevitner her om at du må ha forklaringer på hvorfor han ikke skrev god morgen og hva som skjer virker kontrollerende. 

Jeg håper bare ikke du skader enda en mann med dysfunksjonen din. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke skrive "nære relasjoner" men tilknytningsrelasjoner. En opptrer veldig annerledes med potensielle partnere enn venner. 

Håper du leser dette om 10 år og skammer deg dypt over hvor syk og frekk du er mot ham i tolkningene dine.

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde han svart «så klart skal vi ha rom sammen». Er jeg enig. Men når svaret er en lettelse og at han ikke tenker over hvor jeg sover så bytter jeg. Skulle så ønske dette ikke var et alternativ overhode så hadde jeg heller reist med en venninne 

Anonymkode: 2229b...f2f

Herregud er du helt syk i hodet eller? Fyren føler seg avvist av deg. Han tør selvfølgelig ikke å insistere på å sove på rom med deg når det er DU som er rar og DU som avviser. Du skriver at han er mer intens enn vanlig på melding nå, vel, det er jo ÅPENBART fordi han har småpanikk (Akkurat slik du selv hadde) for at du er lei av ham. At han ble full og er litt stresset over jobben er INGEN big deal, jeg hadde personlig aldri reagert på det. Om ikke annet så burde du jo føle lettelse for at du tok FEIL, han avviste deg aldri. 

Du trenger hjelp!

Anonymkode: fca17...3f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er akkurat det Isabel Raad går gjennom hver gang hun har vært på date og så saboterer hun alle datene etterpå ved å være så needy på tekst.

Anonymkode: 0b688...787

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skulle ikke skrive "nære relasjoner" men tilknytningsrelasjoner. En opptrer veldig annerledes med potensielle partnere enn venner. 

Håper du leser dette om 10 år og skammer deg dypt over hvor syk og frekk du er mot ham i tolkningene dine.

Anonymkode: c9c3e...b71

Han ghoster og er for fyllesyk til å dra på jobb. Hadde jeg vært problemet hadde jeg hatt samme problemet med eksen min, men det har jeg ikke. Er overbevist om at hadde jeg sagt til eksen at jeg kan ha eget hotellrom for at han skal få space så hadde han ringt og sagt nei. Fordi eksen faktisk var glad i meg. Mens han her er ikke interessert og derfor sier ok. Skammer meg gjør jeg absolutt ikke, har bare svart snilt og forståelsesfullt..

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han ghoster og er for fyllesyk til å dra på jobb. Hadde jeg vært problemet hadde jeg hatt samme problemet med eksen min, men det har jeg ikke. Er overbevist om at hadde jeg sagt til eksen at jeg kan ha eget hotellrom for at han skal få space så hadde han ringt og sagt nei. Fordi eksen faktisk var glad i meg. Mens han her er ikke interessert og derfor sier ok. Skammer meg gjør jeg absolutt ikke, har bare svart snilt og forståelsesfullt..

Anonymkode: 2229b...f2f

Igjen, meg meg meg, uten å ofre en kalori på å tenke på hva han føler når du foreslår separate rom på en reise som allerede er booket.

Anonymkode: 75e9d...eaf

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud er du helt syk i hodet eller? Fyren føler seg avvist av deg. Han tør selvfølgelig ikke å insistere på å sove på rom med deg når det er DU som er rar og DU som avviser. Du skriver at han er mer intens enn vanlig på melding nå, vel, det er jo ÅPENBART fordi han har småpanikk (Akkurat slik du selv hadde) for at du er lei av ham. At han ble full og er litt stresset over jobben er INGEN big deal, jeg hadde personlig aldri reagert på det. Om ikke annet så burde du jo føle lettelse for at du tok FEIL, han avviste deg aldri. 

Du trenger hjelp!

Anonymkode: fca17...3f1

Men altså! Jeg skrev i beste mening at hvis han føler press og stress så kan jeg avlaste med eget rom, dere tolker jo dette så negativt?! 

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Igjen, meg meg meg, uten å ofre en kalori på å tenke på hva han føler når du foreslår separate rom på en reise som allerede er booket.

Anonymkode: 75e9d...eaf

Fordi det det kanskje er derfor han ghostet i går, han føler press på forhold og jeg ville vise at det ikke er det!

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Syk er jeg jeg faktisk ikke, har gått lenge i terapi og fått høre motsatt. Men at jeg har mye traumer med menn. Og har selvinnsikt at jeg må jobbe med ting, det vet jeg. Men du har tydeligvis ikke lest tråden. Han ba meg bestille tur før jeg følte meg klar, han har vært superklar på at vi bare skal ha sex med hverandre, ikke minst han ønsket hyppig kontakt over sms og telefon fordi han reiser mye med jobb. Så ble han gradvis kaldere etter vi bestilte og så dette. Jeg har en magefølelse at han kun ønsker moro, derav min melding om separate rom. Så jeg skal gå for det, og gå for kun vennskap etterpå. Han var jo enig

Anonymkode: 2229b...f2f

Du presenterer dette som premisser du ikke har hatt noe innvirkning på. At han har bestemt alt. Har du ingen egen vilje?
 

Det er du som bestemmer når du er klar for å bestille tur. 

Anonymkode: b3c9f...ca5

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sykt dritt lei av kvinner som TS. Som er så relasjonsskada og mangler så selvinnsikt at når de kommer i et nært forhold med en mann vrir de og vender på alt og han må forklare opp og ned i mente og de mener seg berettiget (entitled) til særlige hensyn fordi de selv er såret fra tidligere erfaringer. "Du må skjønne at jeg blir redd når du ikke skriver god morgen en dag og blir frakoblet nå må du jobbe hardt for å få meg på kroken igjen".

Og forhåpentligvis tar dette slutt nå, men varer det er det kvinner som TS som skader menn. De kritiserer hver eneste lille ting. Han drakk midt i uka, har sikkert alkoholproblemer: rødt flagg! Han skrev ikke god morgen, har sikkert ligget med en annen: rødt flagg! Det er helt hinsides. Og varer det vil denne kritikken innpakkes i at "siden jeg er såret må du gå på tå hev rundt meg, for jeg blir så engstelig og det er nå ditt ansvar!!!". Så går det noen år og etter at mannen er kuet så til de grader fordi ALT blir feil så slår kvinnene opp fordi han er så tøffel og har ingen meninger når de er mishandlet ut av ham. Men ingen kaller denne kontrolleringen, og emosjonelle utpressingen for vold. Men det er vold det er. Og det skjer så subtilt at selv idiotpsykologer som naturligvis ikke ser den siden av kvinner som TS ikke mener hun gjør noe galt med å ha spesielle behov. 

Men det er faen ikke et annet menneske sitt ansvar å rydde opp i at en voksen kvinne et skadet og syk og dysfunksjonell. Så om 3 år når det blir slutt så er det mannen sin feil, han klikket nok noen ganger og så er det han som betegnes som voldelig når faktum er at det bare var reaktiv vold fordi kvinnen var voldelig i alt fordi hun var så "skjør og skadet stakkar". 

Drit nå faen i å skade enda en mann TS. Dine issues er ditt ansvar, du er VOKSEN. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men er det ikke et rødt flagg at han ikke har tenkt over at dette er første døgnet uten kontakt på 60 dager? Tenk om det hadde skjedd meg noe? Er ikke dumt det du skriver, men jeg føler meg såret og dum så vil ikke skrive noe, han bryr seg åpenbart ikke

Anonymkode: 2229b...f2f

DU er et rødt flagg!

Anonymkode: 0b688...787

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men altså! Jeg skrev i beste mening at hvis han føler press og stress så kan jeg avlaste med eget rom, dere tolker jo dette så negativt?! 

Anonymkode: 2229b...f2f

Han føler ikke press og stress på grunn av deg og reisen. Hvis jobben gir ham press og stress, vil reisen og det å sove på rom med deg være det som avlaster hverdagsmaset hans og gir ham noe kjekt å tenke på. Helt til du begynte å bli rar og avvisende da (selv om han har forklart hvorfor han ikke sendte deg god morgen mld, fyllesyke ER helt jævlig).

Anonymkode: fca17...3f1

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han ghoster og er for fyllesyk til å dra på jobb. Hadde jeg vært problemet hadde jeg hatt samme problemet med eksen min, men det har jeg ikke. Er overbevist om at hadde jeg sagt til eksen at jeg kan ha eget hotellrom for at han skal få space så hadde han ringt og sagt nei. Fordi eksen faktisk var glad i meg. Mens han her er ikke interessert og derfor sier ok. Skammer meg gjør jeg absolutt ikke, har bare svart snilt og forståelsesfullt..

Anonymkode: 2229b...f2f

Du vet ikke hva ghoste er. Han svarte deg på alle meldinger du skrev. 

Du har null selvinnsikt som ikke skammer deg. Håper du er troll. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han føler ikke press og stress på grunn av deg og reisen. Hvis jobben gir ham press og stress, vil reisen og det å sove på rom med deg være det som avlaster hverdagsmaset hans og gir ham noe kjekt å tenke på. Helt til du begynte å bli rar og avvisende da (selv om han har forklart hvorfor han ikke sendte deg god morgen mld, fyllesyke ER helt jævlig).

Anonymkode: fca17...3f1

Jeg hadde blitt avtent hvis jeg var ærlig om at det er stress på jobb, og at jeg savnet typen, og han svarte med "skal vi ha forskjellige rom hvis det er jeg som stresser deg". 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde blitt avtent hvis jeg var ærlig om at det er stress på jobb, og at jeg savnet typen, og han svarte med "skal vi ha forskjellige rom hvis det er jeg som stresser deg". 

Anonymkode: c9c3e...b71

Enig, han kan ha tolket det som passiv-aggressivt.

Anonymkode: b3c9f...ca5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men altså! Jeg skrev i beste mening at hvis han føler press og stress så kan jeg avlaste med eget rom, dere tolker jo dette så negativt?! 

Anonymkode: 2229b...f2f

Han har jo allerede forklart at stresset var jobben og ikke deg, men du tror ham jo ikke! Klart det er negativt

Anonymkode: 969b3...9e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig, han kan ha tolket det som passiv-aggressivt.

Anonymkode: b3c9f...ca5

Skjønner det. Men jeg mente det som støtte og forståelse. Oppriktig. Men denne relasjonen virker ødelagt uansett så er ikke mer å diskutere 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner det. Men jeg mente det som støtte og forståelse. Oppriktig. Men denne relasjonen virker ødelagt uansett så er ikke mer å diskutere 

Anonymkode: 2229b...f2f

Dette kunne ikke han vite. Nei den er ikke ødelagt, du har bestemt deg for at den er ødelagt. Det er to forskjellige ting. Mannen har ikke gjort noe galt her. 

Anonymkode: 969b3...9e4

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...