AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Trenger hjelp til å velge det fineste🙈 Anonymkode: 8471b...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Anna 😍 Anonymkode: d09f1...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Jenny❤️ Anonymkode: 678c1...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Finn noen andre navn, det stakkars barnet skal leve resten av livet med navnet du velger. Anonymkode: 6b003...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finn noen andre navn, det stakkars barnet skal leve resten av livet med navnet du velger. Anonymkode: 6b003...d3b Noen er visst litt overtrøtte her 😄 Ikke greit å være rasshøl uansett. Dette veit du. Anonymkode: d09f1...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september Anna Alfabeta synes jeg er fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september ThereGoesBob skrev (56 minutter siden): Anna Alfabeta synes jeg er fint. Lol Anonymkode: 8471b...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september Anna. Jenny på andreplass Anonymkode: edda9...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Del Skrevet 23. september Jenny ;) Anna er så utorlig vanlig her jeg bor, så synes det egentlig er ganske kjedelig Anonymkode: abcc5...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september Jenny Anonymkode: b207f...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 23. september #11 Del Skrevet 23. september Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 23. september #12 Del Skrevet 23. september Anna. Klassisk, pent navn som enkelt lar seg uttale av alle land/språk i verden. Paula er ikke noe godt navn å uttale på norsk. Ikke er det særlig fint heller. Jenny... tja, en andreplass, men jeg er ingen fan av det navnet. Men om du og den andre forelderen liker det, så hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #13 Del Skrevet 23. september Synes definitivt Anna er penest av disse. Anonymkode: 82ad7...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #14 Del Skrevet 23. september Paula! Jenny og Anna blir for vanlig. 2-3 av de i hver klasse. Anonymkode: 16042...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #15 Del Skrevet 24. september Jenny er ett av favorittnavnene mine. ❤️ Anna liker jeg ikke i det hele tatt. Paula er fint hvis det uttales ordentlig, dvs ikke Pævvla. Anonymkode: 982b2...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyJane Skrevet 25. september #16 Del Skrevet 25. september (endret) Anna er altfor vanlig og veldig kjedelig. Paula er forferdelig stygt. Jenny er en kombinasjon av både altfor vanlig og lite pent. Endret 25. september av BettyJane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FCC Skrevet 27. september #17 Del Skrevet 27. september Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå