Gå til innhold

Kvinner som liker å bli slikket, tips til variasjon?

Geojak

Anbefalte innlegg

Kona elsker at jeg slikker henne, det er det deiligste hun vet.
Og ja jeg vet bare hun kan svare på hva hun foretrekker..

Men selv føler jeg det blir litt det samme hver gang, hun nyter jo så det er ikke noe stor greie.
Men skulle gjerne overasket henne med en ny «vri» men så var det det med oppfinnsomheten..

Så er det noen her som har tips til variasjon, når hun slikkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Geojak skrev (49 minutter siden):

Kona elsker at jeg slikker henne, det er det deiligste hun vet.
Og ja jeg vet bare hun kan svare på hva hun foretrekker..

Men selv føler jeg det blir litt det samme hver gang, hun nyter jo så det er ikke noe stor greie.
Men skulle gjerne overasket henne med en ny «vri» men så var det det med oppfinnsomheten..

Så er det noen her som har tips til variasjon, når hun slikkes?

Fingrer du skjeden samtidig med at du slikker? Det er helt himmelsk godt.

Anonymkode: 35355...46e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fingrer du skjeden samtidig med at du slikker? Det er helt himmelsk godt.

Anonymkode: 35355...46e

Jepp det hører med en eller to fingre som kjærtegner g-punktet samtidig som tungen kjætegner klitten 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (5 timer siden):

Jepp det hører med en eller to fingre som kjærtegner g-punktet samtidig som tungen kjætegner klitten 🥰

Jepp.. dette blir det godlyder av ja🥰

Det var en kvinne i 50 årene som lærte meg en ting i ung alder (22 år).. Variasjoner er bra, men hold samme fokus når jeg gir signal til orgasme.. "Slikk eller fingre med intervaller" og "Lytt til mine godlyder" var hennes lovende ord.

Altså slikk/fingre i 10 sek og så en pause i 10 sek.. Det som var så hærlig iflg. henne var denne pirrende ventetiden av å bli stimulert.. For konstant stimulering, kunne avta klittens ereksjon til kvinner.. Hun ville helst kjenne på pirrende oppbyggende kåtheten, kontra konstant nytelse.

Kvinner er jo forskjellige som vi begge vet, men det skader jo ikke å prøve på dama di?

Et annet tips vi prøvde mye.. var at kvinnen kunne ligge med hodet utenfor sengkanten..  Økt blodgjennomstrømmingen i hodet gjør at hjernen jobber raskere, så dette påvirker uten tvil orgasmen på en positiv måte.

Dama di må jo selv bestemme hvor mye hun tåler, før hun evt. blir svimmel. Men å reise seg opp er en normal refleks, så dette er igrunn ikke noe farlig.

Hun opplevde iallefall sterkere og lengre orgasme av dette litt uvanlige tipset.. men hun hadde jo vært naturfaglærer, så biologi og seksualitet var jo kjent for henne. Hun ga den arven videre til meg.. inkludert hefte med masse tips om maksimering av nytelsen🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker når han er grådig, og gjerne variasjon med slikking av hele fitta, også at han tar tungen inn og ut, og etter hvert tilbake igjen til klitten. Suger litt på en og, og kan godt kommer borti den med tennene. Men ulik følsomhet der da! Kan like at han vender hodet også. At jeg ligger på siden med hodet hans mellom bena, er også digg. Keeper up the good work 😅

Anonymkode: d0801...c57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...