AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Jeg traff en venninne i går. Vi har en felles kompis som hun var litt irritert på. Han er ikke den kjappeste til å svare på meldinger. Han glemmer å svare også noen ganger. Men er det veldig viktig så svarer han. I går fortalt hun at hun hadde sendt 11 meldinger til han den siste uken uten å få svar. Ingen viktige meldinger var det. Bare småprat om de skulle møtes. Er det noe å bli irritert over? Han er jo mann, jobber mye og er opptatt med kjæresten og kompiser 😀 Han svarer ikke meg bestandig heller. Anonymkode: 2212c...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Jeg hadde gitt opp lenge før 11 meldinger, jeg synes det er respektløst med folk som ikke svarer. Anonymkode: 66659...89b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde gitt opp lenge før 11 meldinger, jeg synes det er respektløst med folk som ikke svarer. Anonymkode: 66659...89b Jeg er enig. Men han er bare sånn. Jeg bryr meg ikke. Er det viktig og han ikke svarer så ringer jeg han Anonymkode: 2212c...d2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg traff en venninne i går. Vi har en felles kompis som hun var litt irritert på. Han er ikke den kjappeste til å svare på meldinger. Han glemmer å svare også noen ganger. Men er det veldig viktig så svarer han. I går fortalt hun at hun hadde sendt 11 meldinger til han den siste uken uten å få svar. Ingen viktige meldinger var det. Bare småprat om de skulle møtes. Er det noe å bli irritert over? Han er jo mann, jobber mye og er opptatt med kjæresten og kompiser 😀 Han svarer ikke meg bestandig heller. Anonymkode: 2212c...d2e En som ikke svarer på meldinger over tid ? Betyr en ting alltid "er ikke interessert" Om det er i starten på et forhold eller om det er en venn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september Evinnelig tomprat på meldinger er en uting, unntak om det er førting. Ring om det er noe viktig Anonymkode: b9c6f...375 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er enig. Men han er bare sånn. Jeg bryr meg ikke. Er det viktig og han ikke svarer så ringer jeg han Anonymkode: 2212c...d2e Jaja hver sin smak, jeg hadde ikke vært venn med en som har så lite respekt for meg at de ikke engang gidder å svare meg. Anonymkode: 66659...89b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. september #7 Del Skrevet 22. september Jeg ville blitt mer irritert på en som sendte 11 uviktige meldinger på en uke... 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september Daria skrev (17 timer siden): Jeg ville blitt mer irritert på en som sendte 11 uviktige meldinger på en uke... Dette. Jeg synes det er kjempeslitsomt med folk som sender masse meldinger, og prøver å "småprate" om pjatt og fjas. Jeg har et liv. Jeg ønsker å fokusere på det, og ikke på telefonen min. Jeg leser meldinger dann og vann, men aldri mens jeg leker med ungene, er på jobb, trener, osv. Det er en uting med folk som later til å tro at folk skal være tilgjengelig 24/7 bare fordi mobiler eksisterer. Anonymkode: 3522e...bdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Del Skrevet 23. september Tenker at hun heller bør ta et hint.... Anonymkode: 3c163...c53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september Hun kan være litt for mye med meldinger noen ganger ja 😛 Feks en dag var jeg veldig opptatt på jobb og sjekket ikke mobil før på slutten av dagen. Da var det flere meldinger fra henne. Kl 9.40. Hei. Orker du å dra innom apotek å kjøpe paracet? Jeg klarer det ikke selv. Kl 11. Jeg har spurt Eva også, så håper at en av dere kan. Kl 12. Har ikke fått svar fra ingen av dere. Kl 1330. Eva kan ikke og siden du ikke svarer så regner jeg med at du heller ikke kan? Kl 14. Neivel. Da prøver jeg å dra selv Anonymkode: 2212c...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #11 Del Skrevet 23. september Og hva vil du med tråden? Henge ut henne når du sender meldinger til han selv? Anonymkode: 1012f...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 24. september #12 Del Skrevet 24. september Daria skrev (På 22.9.2024 den 21.37): Jeg ville blitt mer irritert på en som sendte 11 uviktige meldinger på en uke... Men du hadde vel ikke fått 11 meldinger om du hadde svart på den første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet 24. september #13 Del Skrevet 24. september Jeg har det litt sånn med svigerinnen min. Hun har ikke alltid pleid å svare. Det har vært langt mellom de gangene jeg har sendt meldinger også, så det er overhodet ingen spamming. Men nå sender jeg aldri meldinger lenger. Og om jeg en sjelden gang gjør det, så svarer hun faktisk. Enten har hun skjønt det eller så har hun fått tilbakemelding fra flere på manglende svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #14 Del Skrevet 24. september Hm. Når jeg ikke svarer på meldinger, så er det for at jeg vil den andre skal slutte å skrive. Jeg kan også på en måte late som jeg ikke har sett et spørsmål når det er noe jeg ikke vil svare på. Om hun prøver å organisere et møte med han så kan det jo tenkes at han ikke svarer fordi han ikke har så lyst til å møte henne. Men noen svarer jo bare sjelden eller seint da, har av varslene og tar bare de viktige meldingene. Hun får bare leve med at han er sånn og så tror jeg hun bør roe seg litt. Men det er jo irrierende om det er noe man trenger svar på. Anonymkode: b1fee...62c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #15 Del Skrevet 24. september Tenker at det spørs veldig jeg da. Om du sender meg 11 uviktige meldinger som bare er fjas, så kan det hende jeg ikke svarer i det hele tatt. Om jeg er inne i deprimerende tider, svarer jeg sjeldent på meldinger. Prøver å unngå å sitte på sosiale medier også. Anonymkode: 0e3f7...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå